quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.quote:Op zondag 17 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, dit is 'm, de betreffende niet-rotonde van Roger.
Meer ROTONDE kan ik er echt niet van maken
[ afbeelding ]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kanquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Maar goed, i see your point.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ga ver genoeg omhoog en je kunt alles op een rotonde laten lijken, als je er op zit ziet het er echt anders uit.![]()
Knofjequote:
Ken je het Keizer Karelplein in Nijmegen? Over idiote rotondes met verkeerslichten gesprokenquote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deal, wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
zullen we er samen overheen rijden? Wedden dat ik je dan overtuigen kan
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.quote:
25stequote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deal, wanneer is de volgende meet?
[..]
Niet snel van onderwerp veranderen, we hadden het niet over mijn schoenen.
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.quote:
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's daquote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ff gegoogeld, lijkt me ook een leuke, zonder rijstrookmarkering.
Net na mn vakantie, handig.quote:
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedachtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c' est![]()
Nee, dat wordt 25 november bekend gemaaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef knoblaucha6 het volgende:
Is het nog niet bekend dan of Ilse of Waylon gaat optreden (als in optreden hè, niet als in liedje schrijven)
omdat indaha komtquote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Om te vieren dat dan bekend is wie mee gaat doen met het esf?
Ik krijg steeds foutmeldingen dusquote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Greys het volgende:
Waarom plaats je allemaal posts met puntjes?
scherm naar beneden. Dat regel jij wel ff bij de Boss zelf.quote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG Nip, waarom kom jij hiermee en heb ik dit nog niet eens bedacht![]()
We zitten idd gewoon in de kroeg te sjoelen op de dag dat het bekend gemaakt wordt hahaha!
Excusez-moi, mais je n'ai pas compris. Je ne parle pas francais.quote:Op zondag 17 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Lijkt Parijs wel, rijstrookmarkering, wa's da![]()
of liever Qu'est-ce que c est![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |