Ahaha nee. Ik moet ervoor zorgen om het 180 graden te laten draaien...quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vraag of ze een vrouw van actie is.
Wat serieus.quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Nee. Ik begrijp niet dat sommige mannen niet begrijpen dat elkaar thuis bezoeken iets speciaals is voor mij. Jammer dat daar zo makkelijk over wordt gedaan. Alsof je niet genoeg andere leuke dingen kunt doen samen. Leave some excitement for the future.
En als ze zegt: ja dat ben ik, dan zeg je dat je haar wat acties wil laten zien.quote:
Ik denk dat Tinder niet zo'n heel geschikt medium voor jou is. Niet onaardig bedoeld. Waarom ga je niet op Badoo, daar kun je met elke willekeurige meid chatten, begin je daar wat gesprekken te oefenen. Kijk je hoe het loopt en let op hoe ze reageren. Probeer even buiten je comfort zone te treden. Gebruik die zinnen waarbij je van te voren denkt "nee dat kan ik echt niet zeggen"quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Met vrienden en verschillende mensen niet. Maar als het op meisjes aankomt waar ik interesse in heb gaat het altijd stroef. Date heb ik geen idee. Op een date heb ik zelf genoeg te praten en nja kan ok genoeg vragen want je bent er om elkaar te leren kennen?
Dat is mijn punt! Het gaat mij niet om wat een man weet over mijn waarden, maar dat hij mijn waarden deelt! Ik wil kieskeurigheid in een man.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wat serieus.
Maar goed. Je kunt niet verwachten dat een man meteen weet wat je wel en niet kunt waarderen. Sterker nog, veel mannen weten nog steeds niet wat vrouwen willen als ze al in hun kist liggen.
Neuken?quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat is mijn punt! Het gaat mij niet om wat een man weet over mijn waarden, maar dat hij mijn waarden deelt! Ik wil kieskeurigheid in een man.
Dan moet je dat kenbaar maken aan hem. Echter, ik heb het idee dat je dat niet altijd bent. Omdat je die jongen van net ook nog niet had gemeld dat je geen romantische interesse hebt.quote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Dat is mijn punt! Het gaat mij niet om wat een man weet over mijn waarden, maar dat hij mijn waarden deelt! Ik wil geen slet.
Er wordt altijd gezegd dat mensen zich online altijd net iets anders gedragen dan in het echte leven.quote:
Het is nu duidelijk in ieder geval. Ik ga hem niet uitleggen waarom hij mijn type niet is. Daar zie ik het nut niet van in. Hij moet zichzelf blijven. Wat ik niet kan waarderen, zal een ander wel. Dat past dan ook beter bij hem.quote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dan moet je dat kenbaar maken aan hem. Echter, ik heb het idee dat je dat niet altijd bent. Omdat je die jongen van net ook nog niet had gemeld dat je geen romantische interesse hebt.
Mensen zijn geen helderzienden.
Is tinder dan alleen maar om te praten? Ik begrijp wat je bedoeld hoor. Ik ben alleen maar begonnen met Tinderen na al die succesverhalen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef cowman het volgende:
[..]
Ik denk dat Tinder niet zo'n heel geschikt medium voor jou is. Niet onaardig bedoeld. Waarom ga je niet op Badoo, daar kun je met elke willekeurige meid chatten, begin je daar wat gesprekken te oefenen. Kijk je hoe het loopt en let op hoe ze reageren. Probeer even buiten je comfort zone te treden. Gebruik die zinnen waarbij je van te voren denkt "nee dat kan ik echt niet zeggen"
Als vrouw zijnde is het niet zo moeilijk om aan mannen te komen. Wij hebben vaak de touwtjes. Daar hoeven vrouwen geen eens mooi, leuk of slim voor te zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat mensen zich online altijd net iets anders gedragen dan in het echte leven.
Volgens mij moet dat verschil bij jouw wel zo graat als de Grand Canyon zijn als je zoveel kerels aan de haak kunt slaan...
Dat hoeft ook niet, je bent niemand verantwoording schuldig hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk in ieder geval. Ik ga hem niet uitleggen waarom hij mijn type niet is. Daar zie ik het nut niet van in. Hij moet zichzelf blijven. Wat ik niet kan waarderen, zal een ander wel. Dat past dan ook beter bij hem.
En dat is precies wat je wil, een kerel die denkt met z'n lul?quote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde is het niet zo moeilijk om aan mannen te komen. Wij hebben vaak de touwtjes. Daar hoef ik geen eens mooi, leuk of slim voor te zijn.
Daar heb je gelijk in. Het is allemaal relatief inderdaad.quote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je bent niemand verantwoording schuldig hoor.
Confronterend wellicht: je krijgt wat je verdient (al is verdient in deze context niet helemaal correct), maar zelf ben je (vind ik) ook niet kieskeurig, dus kun je niet van anderen eisen dat ze dat wel zijn.
Jij vindt bij iemand thuis komen speciaal. Een ander vindt exclusiviteit speciaal. Weer een ander geeft er niets om en neukt alles wat mogelijk is, etc.
En nu? Nu Tinder van je mobiel af is, wat ga je nu doen ?quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is allemaal relatief inderdaad.
Heb je wel plezier in het daten?quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is allemaal relatief inderdaad.
Laat hem je gewoon even 1x aanduwen. Hij plezier en jij uiteindelijk ook weer je beurt gehad.quote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef Inloggen het volgende:
Reactie van mijn Tinderdate:
"Nou dan is dat toch helemaal makkelijk
Hoef je, je ook niet druk te maken over intimiteit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |