Gooi het dan van je telefoon af.quote:Op zondag 17 november 2013 17:11 schreef Inloggen het volgende:
Tegen mijn andere date had ik vooraf gezegd:
"Ik ben niet per se op zoek naar iets, dus ik wil vriendschap als uitgangspunt. Vind het wel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten."
Wat een gedoe. Puur om dit wil ik niet meer Tinderen. Ik weet toch dat het zo eindigt in de meeste gevallen.
Dan is het gelijk een feest !!!!quote:Op zondag 17 november 2013 17:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, kan ook goed. Maar je hebt kans dat ze je vraag ''wat zoek je?'' (dus of ze seks zoekt) snapt en ook accordingly antwoordt
Standaard riedeltje tochquote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Voordat ik ga:
Het enige wat je in acht moet nemen bij het contact met vrouwen is:
Be bold, and don't give a shit
Wees assertief, wees zelfverzekerd, wees cocky en scherp. Maar het belangrijkste: laat NOOIT, maar dan ook NOOIT over je heen lopen. Persoonlijk pleeg ik nog liever seppuku.
Ja, maar BroodjeKebab schijnt het niet te snappen. En met hem verschrikkelijk veel andere mannen.quote:
Inderdaad, en voor mij nog nooit succesvol geweestquote:
Beter gedraag je je gewoon zoals je bent. Als je een watje bent heeft het weinig zin om je als een ruige holbewoner voor te doen.quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Voordat ik ga:
Het enige wat je in acht moet nemen bij het contact met vrouwen is:
Be bold, and don't give a shit
Wees assertief, wees zelfverzekerd, wees cocky en scherp. Maar het belangrijkste: laat NOOIT, maar dan ook NOOIT over je heen lopen. Persoonlijk pleeg ik nog liever seppuku.
Niemand zei iets over een ruige holbewoner.quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Beter gedraag je je gewoon zoals je bent. Als je een watje bent heeft het weinig zin om je als een ruige holbewoner voor te doen.
Dat je niet over je heen moet laten lopen ben ik natuurlijk met je eens.
Oh?quote:Op zondag 17 november 2013 17:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Dan stop je toch met Tinderen? Blijf lekker op FOK, je vond ons immers veel leuker en we willen ook geen relatie met je. Win/Win situatie
Bespaart je ook een hoop Kindersuprise chocolade
Als je het zo stelt ben ik het met je eens.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niemand zei iets over een ruige holbewoner.
Het enige wat met ''Be bold, and don't give a shit'' bedoeld wordt is:
Wat voor karakter je ook hebt, streef naar de maximale zelfverzekerdheid die je kan bereiken.
Sla het koken maar over. Stuur d'r een pic van je, en wellicht dat je dan die pik van je (see what I did therequote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En nu? Zal ik eens een keer voor je koken?
Ik snap het wel, maar ik zoek altijd naar de zo perfect mogelijke zin en daarom twijfel ik en denk ik veel. Terwijl er geen perfecte zin is.quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar BroodjeKebab schijnt het niet te snappen. En met hem verschrikkelijk veel andere mannen.
Dat is het hem juist. Ik twijfel ook weleens en ik kan ook heel lang sleutelen aan een zin. Maar dat gebeurt me maar af en toe. Wees stoutmoedig. Go with the flow. En het belangrijkste: denk niet te veel na.quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik zoek altijd naar de zo perfect mogelijke zin en daarom twijfel ik en denk ik veel. Terwijl er geen perfecte zin is.
Ik vraag me af hoe dat dan gaat als je op date bent?quote:Op zondag 17 november 2013 17:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik zoek altijd naar de zo perfect mogelijke zin en daarom twijfel ik en denk ik veel. Terwijl er geen perfecte zin is.
Nee. Ik begrijp niet dat sommige mannen niet begrijpen dat elkaar thuis bezoeken iets speciaals is voor mij. Jammer dat daar zo makkelijk over wordt gedaan. Alsof je niet genoeg andere leuke dingen kunt doen samen. Leave some excitement for the future.quote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
En nu? Zal ik eens een keer voor je koken?
Vraag of ze een vrouw van actie is.quote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ze heeft gereageerd: "haha nja gwn beetje praten"
But still, you can't handle herquote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je de naam goed schrijft is het
Met vrienden en verschillende mensen niet. Maar als het op meisjes aankomt waar ik interesse in heb gaat het altijd stroef. Date heb ik geen idee. Op een date heb ik zelf genoeg te praten en nja kan ok genoeg vragen want je bent er om elkaar te leren kennen?quote:Op zondag 17 november 2013 17:20 schreef Athlete het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat dan gaat als je op date bent?
Heb je dan geen moeite te praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |