Of flink wil cashenquote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Nikmans het volgende:
Bitcoins zijn best handig als je huurmoorden of een paar rocks meth wil hebben ja
Ssst de NSA leest mee man!quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Nikmans het volgende:
Bitcoins zijn best handig als je huurmoorden of een paar rocks meth wil hebben ja
iemand had voor 25¤ 5000btc ingeslagen. doet pijnquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
Stel je eens voor dat je 10.000 bitcoin had gekocht toen ze op 6 cent per stuk stonden.
uw gouden faalhaas ligt klaar om opgehaald te wordenquote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef fokexpert het volgende:
Ik had zelf 1840 btc's ongeveer. Wegens lage waarde nooit backup gemaakt, waarna mijn disk crashte.
Domste fout ooit
Niet geprobeerd om het terug te halen? Tegen de huidige koers is dat zeker de moeite waard.quote:Op zondag 17 november 2013 16:12 schreef fokexpert het volgende:
Ik had zelf 1840 btc's ongeveer. Wegens lage waarde nooit backup gemaakt, waarna mijn disk crashte.
Domste fout ooit
ik voel je pijnquote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef fokexpert het volgende:
Disk weggegooid. Was toen 25 euro waard. Dat was het niet waard. Nu achteraf wel. Dan had ik zo'n 5 miljoen dollar.
Elke keer weer pijnlijk.
Ja ik stel me dit voor.............. en nu ?quote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef MichaelScott het volgende:
Stel je eens voor dat je 10.000 bitcoin had gekocht toen ze op 6 cent per stuk stonden.
Ben je miljonair dankzij een investering van 600 euro.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja ik stel me dit voor.............. en nu ?
Heel hard met je hoofd tegen de muur rammenquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef MichaelScott het volgende:
Damn, 5 miljoen dollar belastingvrij weggooien.![]()
Ik weet niet wat ik dan zou doen.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:16 schreef fokexpert het volgende:
Disk weggegooid. Was toen 25 euro waard. Dat was het niet waard. Nu achteraf wel. Dan had ik zo'n 5 miljoen dollar.
Elke keer weer pijnlijk.
Juist wel, met putopties.quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef kawotski het volgende:
Twitter crasht over een paar jaar net als facebook. Ik zou er niet instappen.
Dat is de valuta die jouw vriendin accepteert, als ze achter het raam staat.quote:
je kan er van alles online mee kopen, het staat wel bekend om dat het veel gebruikt wordt om drugstransacties te betalen en andere illegale handelingen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef jelfrikandel het volgende:
Maar wat kan je met die bitcoins? Kan je er dingen mee kopen? En wat reperesenteert de waarde dan?
Aaha. Gewoon een extra valuta dus. Maar de coins moeten toch iets representateren? Je kan toch niet zo maar een geld maken?quote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef BMTH het volgende:
[..]
je kan er van alles online mee kopen, het staat wel bekend om dat het veel gebruikt wordt om drugstransacties te betalen en andere illegale handelingen.
de waarde hangt af van hoe succesvol de bitcoin zelf is, de stijging kwam vooral doordat het vaak in de Chinese nieuws voorkwam.
ik weet zelf eerlijk gezegd niet hoe zij dat hebben gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Aaha. Gewoon een extra valuta dus. Maar de coins moeten toch iets representateren? Je kan toch niet zo maar een geld maken?
Als maar genoeg mensen het accepteren is iets te gebruiken als betaalmiddelquote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Aaha. Gewoon een extra valuta dus. Maar de coins moeten toch iets representateren? Je kan toch niet zo maar een geld maken?
Gaat om het vertrouwen van het publiekquote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef BMTH het volgende:
[..]
ik weet zelf eerlijk gezegd niet hoe zij dat hebben gedaan
Dingen mee kopen ja. Op thuisbezorgd kun je ermee betalen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 november 2013 18:24 schreef jelfrikandel het volgende:
Maar wat kan je met die bitcoins? Kan je er dingen mee kopen? En wat reperesenteert de waarde dan?
quote:A ponzi scheme is a zero sum game. In a ponzi scheme, early adopters can only profit at the expense of late adopters, and the late adopters always lose. Bitcoin has an expected win-win outcome. Early and present adopters profit from the rise in value as Bitcoins become better understood and in turn demanded by the public at large. All adopters benefit from the usefulness of a reliable and widely-accepted decentralized peer-to-peer currency.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
Bitcoins waren toch wel de beste investering van de afgelopen jaren. En nu durf je niet in te stappen door de hoge stijging. En over een paar maanden is de koers weer verdubbeld en dan je hetzelfde.
Nu maar hopen op een gigantische crash. En dan niet kopen omdat het kan nog lager en zo het moment mislopen
Achteraf beleggen kan iedereen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik was aan het mijnen geslagen toen die dinger ¤100,- aantikte. Vond het allemaal te duur om ze los te kopen. Vervolgens zijn ze in een half jaar tijd gestegen in waarde naar ¤400,-.. wtf!
2 jaar geleden moeten kopen voor 100 stuks voor ¤25,-
Net zoals mensen nu spijt hebben dat ze 2 jaar geleden niet zijn begonnen met Bitcoin, hebben mensen dat over 2 jaar na nu ook. Dat klootjesvolk kent Bitcoin nog totaal niet (c.q. begrijpt er nog geen reet van), dat gaat nog zeker een paar jaar duren. Je bent nu nog steeds een early adopter.quote:Op zondag 17 november 2013 22:54 schreef ikjijallebei het volgende:
Achteraf beleggen kan iedereen.
Alleen sukkels kopen nu nog bitcoins. Het slimme geld heeft dit jaren terug al gedaan, net als bij elke andere investering (in dit geval beter speculatie). Het klootjesvolk is altijd te laat.
Ik heb in dat andere Bitcoin-topic al aangegeven dat je stelling niet valide was..quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Net zoals mensen nu spijt hebben dat ze 2 jaar geleden niet zijn begonnen met Bitcoin, hebben mensen dat over 2 jaar na nu ook. Dat klootjesvolk kent Bitcoin nog totaal niet (c.q. begrijpt er nog geen reet van), dat gaat nog zeker een paar jaar duren. Je bent nu nog steeds een early adopter.
De koers staat nu nog ontzettend laag: nog geen ¤0.40 per mBTC, waar er slechts 21 miljard van zullen zijn, voor wat potentieel een groot deel van de online economie wereldwijd kan gaan beslaan.
Zie tegenargument aldaar.quote:Op zondag 17 november 2013 23:31 schreef Robuustheid het volgende:
Ik heb in dat andere Bitcoin-topic al aangegeven dat je stelling niet valide was..
quote:Op zondag 17 november 2013 23:14 schreef Jace_TBL het volgende:
Je bent nu nog steeds een early adopter.
Spijt krijgen van ¤0,50 per mBTC? Ik quote het even zodat je dit over een jaar nog eens kan terugzien.quote:Op maandag 18 november 2013 19:04 schreef ikjijallebei het volgende:
Je behoort als je nu koopt tot de laggards, om even in jouw termen te blijven.
De kopers van nu zijn degenen met verliezen waarvan ze de rest van hun leven spijt hebben.
ja, als je mensen hebt die het van je willen kopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:17 schreef Windwalker88 het volgende:
Stel ik heb 100 bitcoins, kan je die dan ook weer uit laten betalen als euro´s?
Daarom moet je nooit bij de eerste de beste negatieve berichtgeving je handel in de uitverkoop zetten.quote:Op zondag 17 november 2013 16:03 schreef BMTH het volgende:
de klacht is dat ik mijn bitcoins allemaal maanden geleden heb uitgegeven terwijl ze in een een periode van één jaar gestegen zijn van 20 euro/stuk naar 400 euro/stuk
klacht: ik kon rijk zijn nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |