Oh, dan verwar ik je met iemand anders.quote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is geen PR voor mij, m'n beste tijd op de 10km heb ik in juni 2012 gelopen, dat was 1:08:nogwat. Zat ik dus een aardig eind vanaf. Maar ik ga daar wel weer bij in de buurt komen, en overheen![]()
En die uitslagen op de 5km waren inderdaad bizar snel!
Sheriam, je staat erin!
Is okayquote:Op zondag 17 november 2013 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry, ik post niet superveel meer en vnml op de ipad en dan werkt de quote alert niet.
Kennelijk niet, je zit niet in m'n timeline!quote:Op zondag 17 november 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dan verwar ik je met iemand anders.Heb ik jou dan niet als vriendje op Endomondo?
![]()
En ach... PR-SchmeeR, ik haalde het ook niet hoor.![]()
Maar we komen er wel!
Thanks!quote:Op zondag 17 november 2013 17:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dit topic is leuker dan de runnersworld met al die ervaringen.
Goed verhaal Gup!
Vangt weinig wind, is daarom snelquote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Zag trouwens tijdens het inlopen Dibaba ook nog inlopen, dwergje dat ze is.
Wel een heel snel dwergje, dat dan weer wel!![]()
Hoe vaak hetzelfde woord?quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb nog wat woorden gewisseld met held Erben Wennemars. Hij had ook onder het uur gelopen en hij nam even rust van de marathons. Sympathieke kerel, maar hij zal wel vaak worden aangesproken. Was dus ook maar een kort gesprekje
yes, you did! especially the first kilometer!quote:
ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef SEMTEX het volgende:
Thom de Graaf nog gespot trouwens, langs de kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |