quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade 10-1 Nicholson
R. Huybrechts 5-10 K. Huybrechts
Taylor 10-5 Gando
Van Gerwen 8-10 Lewis
Vrijdag
O'Shea 6-16 Thornton
Waites 16-10 Hankey
Zaterdag
K. Huybrechts 11-16 Lewis
Taylor 16-12 Wade
Zondagmiddag
Robert Thornton 16-9 Scott Waites
Phil Taylor v Adrian Lewis
Zondagavond
Robert Thornton v Taylor/Lewis
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 14:57 schreef MolFan het volgende:
TR Gemacht met je spoilers hele tijd Ajacied
De moderator (Ambrosius) zal hier niets mee doen. En begrijpelijk.quote:
Kijk ook gewoon via rtl.quote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De moderator (Ambrosius) zal hier niets mee doen. En begrijpelijk.
Gewoon niet spoileren, is dat teveel gevraagd?quote:Op zondag 17 november 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
De moderator (Ambrosius) zal hier niets mee doen. En begrijpelijk.
Gewoon reporten mod grijpt vanzelf in, er zijn hier meer mods dan 1 gelukkigquote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gewoon niet spoileren, is dat teveel gevraagd?
Niemand heeft het daarover.quote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef borisz het volgende:
Gewoon niet in het topic komen als je wilt wachten op de uitzending.
Ik kijk via een streamquote:Op zondag 17 november 2013 15:05 schreef borisz het volgende:
Gewoon niet in het topic komen als je wilt wachten op de uitzending.
Spoileren mag bij voetbaltopics ook niet dus hier ook niet mongoolquote:Op zondag 17 november 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Moderator zal gewoon zeggen dat je anders niet in het topic moet posten.
Een stream is een stream, sommigen lopen voor op anderen. Ik ga me niet druk maken om jullie gejank, dat jullie via RTL kijken is niet mijn probleem.
Via wat kijk jij dan?quote:Op zondag 17 november 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Een stream is een stream, sommigen lopen voor op anderen. Ik ga me niet druk maken om jullie gejank, dat jullie via RTL kijken is niet mijn probleem.
Je bent gewoon een pisvlek, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 17 november 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Triest van je.quote:Op zondag 17 november 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Je snapt er dus helemaal niets van.quote:Op zondag 17 november 2013 15:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Spoileren mag bij voetbaltopics ook niet dus hier ook niet mongool
Vertel maar wat het verschil is dan? Als je in een live topic van een voetbalwedstrijd post penalty! en die moet nog komen krijg je gewoon een ban dus wat is het verschil? Niks iddquote:Op zondag 17 november 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt er dus helemaal niets van.
Verschil is alleen dat het hier dus al geweest is, bij jouw voorbeeld niet. Als je het niet wilt weten, kijk je hier niet, lijkt me simpel.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vertel maar wat het verschil is dan? Als je in een live topic van een voetbalwedstrijd post penalty! en die moet nog komen krijg je gewoon een ban dus wat is het verschil? Niks idd
Bij het woord ''live-topic'' bewijs je je ongelijk hiermee.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vertel maar wat het verschil is dan? Als je in een live topic van een voetbalwedstrijd post penalty! en die moet nog komen krijg je gewoon een ban dus wat is het verschil? Niks idd
Nee, je krijgt alleen een ban als je poep praat. Anders mag iedereen geband worden omdat ik voetbal via een stream kijk en iedereen dus te vroeg is.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Uhm, nee.quote:Op zondag 17 november 2013 15:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Silverlight plugin downloaden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:13 schreef ImYourPimp het volgende:
waarom werkt die rtl stream niet?
blijft hier gewoon staan op houd hier het programma in de gaten
Dan doen bepaalde mods hier niet goed werk danquote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Uhm, nee.
Je krijgt alleen een ban bij het posten van een valse tussenstand.
Het is hier nog helemaal niet geweest dus wat lul je?quote:Op zondag 17 november 2013 15:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat het hier dus al geweest is, bij jouw voorbeeld niet. Als je het niet wilt weten, kijk je hier niet, lijkt me simpel.
thanks. bezigquote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Silverlight plugin downloaden.
Ja of jij praat poep. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan doen bepaalde mods hier niet goed werk dan
Jij bent echt te dom om te poepen hé.quote:Op zondag 17 november 2013 15:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is hier nog helemaal niet geweest dus wat lul je?
Weet wel zeker van nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of jij praat poep. Dat kan natuurlijk ook.
Die weten heus wel waar ze mee bezig zijn. Tevens moeten de FA's er ook nog naar kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 15:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan doen bepaalde mods hier niet goed werk dan
Dit iddquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef tja77 het volgende:
Vooral doorgaan met deze discussie heren. Afgelopen 5 legs geen spoilers gelezen hier.
Handig zo'n tussenstand, want ik zit effe veldrijden te kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we ons maar weer op de wedstrijd concentreren
12-8 voor Thornton.
Veldrijdenquote:Op zondag 17 november 2013 15:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Handig zo'n tussenstand, want ik zit effe veldrijden te kijken
Ik lees gewoon niet mee zolang dat kereltje het nodig vind om het voor te zeggen. Kan ik ook wel vanuit het stadion wanneer je ook sneller bent hier alles gaan zeggen over Ajax Heracles zondag moet je dan eens kijken hoe boos ze worden, omdat hun het nog moeten zien.quote:Op zondag 17 november 2013 15:16 schreef tja77 het volgende:
Vooral doorgaan met deze discussie heren. Afgelopen 5 legs geen spoilers gelezen hier.
Nee hoezo?quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef tja77 het volgende:
Zijn de triples bij de pdc nou groter dan bij de bdo?
Ja dat zal vast veel effect hebben met die vertraging van 10 seconden.quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees gewoon niet mee zolang dat kereltje het nodig vind om het voor te zeggen. Kan ik ook wel vanuit het stadion wanneer je ook sneller bent hier alles gaan zeggen over Ajax Heracles zondag moet je dan eens kijken hoe boos ze worden, omdat hun het nog moeten zien.
Gaat misschien een seconde of twee schelen, schokkend.quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik lees gewoon niet mee zolang dat kereltje het nodig vind om het voor te zeggen. Kan ik ook wel vanuit het stadion wanneer je ook sneller bent hier alles gaan zeggen over Ajax Heracles zondag moet je dan eens kijken hoe boos ze worden, omdat hun het nog moeten zien.
Hij heeft wel een punt. Je moet ze eens horen kankeren als je spoilert in voetbaltopicsquote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zal vast veel effect hebben met die vertraging van 10 seconden.
Soms wel 1-2 minuten met die streams van Foxquote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaat misschien een seconde of twee schelen, schokkend.
Wat kan je spoileren in een livetopic dan?quote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Je moet ze eens horen kankeren als je spoilert in voetbaltopics
Duh, het vergelijken met streams is natuurlijk behoorlijk dom hè.quote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Soms wel 1-2 minuten met die streams van Fox
Goal, pingel etcquote:Op zondag 17 november 2013 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat kan je spoileren in een livetopic dan?
Nee, eerste 180 was nog niet gegooid, of die kleuter moest al zo nodig roepen dat Waites de 9e dart mistte.quote:Op zondag 17 november 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zal vast veel effect hebben met die vertraging van 10 seconden.
Klopt ik liep ook 1 volle leg achter ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, eerste 180 was nog niet gegooid, op die kleuter moest al zo nodig roepen dat Waites de 9e dart mistte.
Ja, iets dat in principe in een ander topic hoort posten in een heel ander topic.quote:
Je denkt dat iedereen op exact dezelfde minuut zit tijdens een voetbalwedstrijd stream?quote:Op zondag 17 november 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je snapt wel de definitie van een livetopic?
Echt he en die moderator hier is ook een simpele ziel.quote:Op zondag 17 november 2013 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, eerste 180 was nog niet gegooid, of die kleuter moest al zo nodig roepen dat Waites de 9e dart mistte.
De meesten zijn geen sloebers en kijken gewoon op TV.quote:Op zondag 17 november 2013 15:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je denkt dat iedereen op exact dezelfde minuut zit tijdens een voetbalwedstrijd stream?
Elke wedstrijd komt op tv?quote:Op zondag 17 november 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De meesten zijn geen sloebers en kijken gewoon op TV.
Verder lekker nutteloos om het met pauperstreams te vergelijken.
Tegenwoordig wel ja.quote:
Jij bent echt domquote:
Nee niet elke wedstrijd komt op tv, zeker bij darten niet. Vaak live uitzending in de avond terwijl men in de middag al speeltquote:Op zondag 17 november 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja.
Maar verder is het vrij simpel hoor. Wil je geen spoilers lezen dan kom je niet in een livetopic.
Dan is het niet live. Ontzettende debielquote:Op zondag 17 november 2013 15:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee niet elke wedstrijd komt op tv, zeker bij darten niet. Vaak live uitzending in de avond terwijl men in de middag al speelt
Het is op een stream gewoon live te bekijken?quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het niet live. Ontzettende debiel
Als je moet wachten op de stream van Drizt voor je iets kan posten loop je altijd een half uur achter.quote:Op zondag 17 november 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja.
Maar verder is het vrij simpel hoor. Wil je geen spoilers lezen dan kom je niet in een livetopic.
Lees eens. Stoppen.quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is op een stream gewoon live te bekijken?Of snap je dat niet?
Nu bewijs je al helemaal je eigen ongelijkquote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is op een stream gewoon live te bekijken?![]()
Volgens mij ben jij hier de enige die het niet snapt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we iets anders maar whateverquote:Op zondag 17 november 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu bewijs je al helemaal je eigen ongelijk![]()
De stream van Ajacied is alleen wat meer live.quote:Op zondag 17 november 2013 15:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
nee dusquote:Op zondag 17 november 2013 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Rtlstream loopt bij mij gelijk ofzo
RTL 7 heeft een heel eigen definitie van live, dat varieert van enkele minuten tot enkele uren vertraging.quote:Op zondag 17 november 2013 15:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Rtlstream loopt bij mij gelijk ofzo
Kloptquote:Op zondag 17 november 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL 7 heeft een heel eigen definitie van live, dat varieert van enkele minuten tot enkele uren vertraging.
Heb al gezien dat ze achterlopen ja .quote:Op zondag 17 november 2013 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL 7 heeft een heel eigen definitie van live, dat varieert van enkele minuten tot enkele uren vertraging.
Ik ben benieuwd, Lewis lijkt me op het moment de enige die Taylor af kan stoppen.quote:
Lewis presteert nooit tegen Taylor, ook al gooit die de wedstrijd ervoor 110 gemiddeld. Hopelijk gaat dat veranderen een keer.quote:Op zondag 17 november 2013 15:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Lewis lijkt me op het moment de enige die Taylor af kan stoppen.
Bulshit op de masters gooide die geweldig. 110 gemiddeld en 5-0 achter dacht ik/quote:Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lewis presteert nooit tegen Taylor, ook al gooit die de wedstrijd ervoor 110 gemiddeld. Hopelijk gaat dat veranderen een keer.
Ah 1x van de 200 x dat die ertegen gespeeld heeftquote:Op zondag 17 november 2013 15:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bulshit op de masters gooide die geweldig. 110 gemiddeld en 5-0 achter dacht ik/
Vandaar dat hij die ene finale wonquote:Op zondag 17 november 2013 15:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lewis presteert nooit tegen Taylor, ook al gooit die de wedstrijd ervoor 110 gemiddeld. Hopelijk gaat dat veranderen een keer.
Joepie 1xquote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vandaar dat hij die ene finale won
jij zegt nooitquote:Op zondag 17 november 2013 15:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Joepie 1xLewis moet toch makkelijk in staat zijn 50/50 te spelen tegen Taylor komop zeg.
Ja.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Komen Taylor - Lewis nou gelijk hierna?
Ja nu zo.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Jupquote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hij overdrijft johquote:Op zondag 17 november 2013 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan ga ik dit topic maar eens mijden voor 2 uur.
Alsnog ga ik weg. Jullie zeggen alles al voor als het bij RTL nog komt.quote:Op zondag 17 november 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij overdrijft joh.
[ afbeelding ]
csbquote:Op zondag 17 november 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, de eerste break is gezet.
1-0 Taylor.
Hahaha csbquote:Op zondag 17 november 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft ie het initiatief in de leg, gooit ie 24 en gaat Taylor eroverheen
Thornton enz waren nog niet zo heel lang geleden nog BDO hoorquote:Op zondag 17 november 2013 15:52 schreef tja77 het volgende:
Er is niemand in die kut BDO die dit kan...
Mooie wedstrijd.quote:Op zondag 17 november 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het blijft vooralsnog een wedstrijd.
3-2 Lewis.
[ afbeelding ]
Dit is wel een ander niveau hoor...quote:Op zondag 17 november 2013 15:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Thornton enz waren nog niet zo heel lang geleden nog BDO hoorChisnall bijv ook
Hoe goed Van Gerwen is valt ook weer mee de laatste tijd.quote:Op zondag 17 november 2013 15:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit is wel een ander niveau hoor...
Taylor, van Gerwen en Lewis zijn toch wel de beste op dit moment.
Daaronder komt een hele rits spelers...
Phil-Lewis word de WK finale. Veruit de beste.quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe goed Van Gerwen is valt ook weer mee de laatste tijd.
Van Gerwen in vorm kan gewoon mee met Taylor en Lewis. Zie PL.quote:Op zondag 17 november 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe goed Van Gerwen is valt ook weer mee de laatste tijd.
Nee wordt de finale nietquote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Phil-Lewis word de WK finale. Veruit de beste.
Dat weet je toch van te voren. Kijk dan ook niet.quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En het is 5-3.
Nu wordt het voorspelbaar en gaat Taylor de rest van de pot uitdomineren.
Nee, joh. Lewis gooit veel te constant.quote:Op zondag 17 november 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
En het is 5-3.
Nu wordt het voorspelbaar en gaat Taylor de rest van de pot uitdomineren.
Wtf toch maar even kijken. Die lewis raakt echt alles dit toernooi. Nog beter dan toen die het WK won.quote:
Achterstaan terwijl je zo ongelofelijk goed staat te spelenquote:
quote:
Nee joh. Finale Painter vs Taylor WKquote:
WK QF Lewis - MvG ook eentjequote:Op zondag 17 november 2013 16:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee joh. Finale Painter vs Taylor WKOf Barney vs Taylor WK finale, die spanning bij beide potten was ziek
Sky en RTL is het op te zien.quote:
100% against modern Stijn!!quote:Op zondag 17 november 2013 16:18 schreef hafcfan het volgende:
6-6. Stijn is gewoon een kanjerjong. maar hij verpest t graag voor iedereen, terwijl hetniemand boeit wat die zegt.
Dat gaat ook niet gebeuren, Thornton gaat de winnaar echt niet tot dit niveau kunnen pushenquote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef MolFan het volgende:
Zou wel ziek zijn als de winnaar van deze partij ook in de finale nogmaals 115 gemiddeld kan gooien, dat is volgens mij op zo'n lang format nog nooit vertoond.
Stijn ook omdat ie een minuutje eerder dan de rest iets kan posten.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef tja77 het volgende:
Jammer alleen van dat achtelijk kut commentaar van rtl 7. Volgens mij zitten beide heren met een natte vlek in de broek.
Ik heb mijn luier ook al 3x verschoond.quote:Op zondag 17 november 2013 16:22 schreef tja77 het volgende:
Jammer alleen van dat achtelijk kut commentaar van rtl 7. Volgens mij zitten beide heren met een natte vlek in de broek.
Ja hou die scores voor je dat ziet iedereen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zien wij ook dus wat is de toegevoegde waarde?
Ajacied heeft wel een linkje voor je.quote:
Ken alleen lemonparty.org, sportlemon nietquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://www.sportlemon.tv/(...)65086923-680215.html
Doet het prima.
Ja wat een kanjerhond.quote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stijn ook omdat ie een minuutje eerder dan de rest iets kan posten.
Nu dus welquote:Op zondag 17 november 2013 16:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ken alleen lemonparty.org, sportlemon niet
quote:Op zondag 17 november 2013 16:24 schreef hafcfan het volgende:
Die Van Gerwen hype is nu ook wel over. Beste halve finale ooit dit denk ik. Beide ruim 112.
Gast, iedereen ziet alles, dus dan kan het topic wel dicht toch?quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Doe niet zo schijtirritant joh, ga weg ofzo.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee topic kan openblijven maar scores posten is wel lame he als iedereen zit te kijkenquote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, iedereen ziet alles, dus dan kan het topic wel dicht toch?
Je moet wat als je tong80 wilt inhalen qua posts.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Chizzy niet choker, M Smith nog nooit 110+ gegooid op tv dusjaaaaaquote:Op zondag 17 november 2013 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chizzy, Anderson en M.Smith ook. Ze deden al alsof hij beter is dan Lewis en Taylor.
Er zit een vertraging in rtl 7 stream, dus dan is een leg enigszins verpest.quote:Op zondag 17 november 2013 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gast, iedereen ziet alles, dus dan kan het topic wel dicht toch?
Mike ook niet hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 16:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Chizzy niet choker, M Smith nog nooit 110+ gegooid op tv dusjaaaaa
Dan kijk je hier niet, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Er zit een vertraging in rtl 7 stream, dus dan is een leg enigszins verpest.
Tot een paar maanden geleden was vooral dat eerste, zeggen dat hij beter was dan Lewis, echt niet zo raar.quote:Op zondag 17 november 2013 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chizzy, Anderson en M.Smith ook. Ze deden al alsof hij beter is dan Lewis en Taylor.
Post lekker in een privetopic met downer80 gekke hipsterquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk je hier niet, lijkt me niet zo moeilijk.
quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Post lekker in een privetopic met downer80 gekke hipster
Iedereen kijkt bijna de stream, waarom zou je het willen verpesten? Zeker zo'n mooie partij.quote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan kijk je hier niet, lijkt me niet zo moeilijk.
Wie heeft gezegd dat van Gerwen beter is? Sowieso is het een momentopname hè? En op dit moment zijn Lewis en Taylor beter.quote:Op zondag 17 november 2013 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zeker welRemember vs Adams WDT? Om maar 1 pot eruit te pakken
Omdat hij hip is en daar een stijfje van krijgtquote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Iedereen kijkt bijna de stream, waarom zou je het willen verpesten?
Ik kijk oo kvia een stream.quote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Iedereen kijkt bijna de stream, waarom zou je het willen verpesten? Zeker zo'n mooie partij.
Dat was 96. In de IDL was het in de 107.quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat het een kutblaag is, en interessant wil doen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Iedereen kijkt bijna de stream, waarom zou je het willen verpesten? Zeker zo'n mooie partij.
gericht schietenquote:Op zondag 17 november 2013 16:31 schreef MolFan het volgende:
Als de meute gaat schreeuwen wat willen ze doen om het te stoppen
Laat zien dan geen 110 hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Valse tussenstand. Ban.quote:Op zondag 17 november 2013 16:32 schreef tja77 het volgende:
Op mijn stream heeft Taylor al gewonnen trouwens. Wat een epische pot was het zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |