Laten uitbetalen door Mt.Gox duurt zeer lang (6-8 weken), onzekerheid over liquiditeit van MtGox.quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar wat houdt he tegen btc te verplaatsen tussen verschillende exchanges?
Maar btc verplaaten?quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef µ het volgende:
[..]
Kan prima ja.
Probleem is dat je je geld niet (makkelijk) bij mtgox vandaan kan halen.
BTC verplaatsen gaat probleemloos. Wat je dus kan doen:quote:Op zondag 17 november 2013 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar btc verplaaten?
Bedoel kopen voor 450 dollar. Btc verplaatsen en verkopen voor 500
Oke duidelijk. Klonk ook te makkelijkquote:Op zondag 17 november 2013 19:17 schreef µ het volgende:
[..]
BTC verplaatsen gaat probleemloos. Wat je dus kan doen:
1) Euro's overmaken naar bitstamp
2) Bitcoins kopen op bitstamp
3) Bitcoins van bitstamp naar mtgox knallen
4) Verkopen voor meer euro's op mtgox.
5) Geld opnemen van mtgox
Probleem zit in stap 5.
Welkomquote:Op zondag 17 november 2013 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
weer een boom gemist, me ook maar eens verdiepen hierinLijkt vrij lastig en fraudegevoelig zo op het eerste oog.
dank je, sparen, aandelen, crowdfunding en nu bitcoin, fokkers worden slapend raak straks of belanden op straatquote:
Geen idee. Maar je kunt ook van users hier kopen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:43 schreef Skwish het volgende:
Hoelang zal het kunnen duren wanneer sites zoals bitonic weer bitcoins hebben?
Ok, ik zal van de week weer eens kijken.quote:Op zondag 17 november 2013 19:44 schreef µ het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je kunt ook van users hier kopen.
Bitonic lijkt een beetje problemen te hebben met het geld snel genoeg op de exchanges te krijgen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef MissionPhailed het volgende:
Bitonic heeft nu weer 3,06 BTC (over 5 minuten niet meer denk ik)
Niks, maar BTC kopen op MtGox is juist ongunstig (want dat kost je meer fiat).quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Maar wat houdt he tegen btc te verplaatsen tussen verschillende exchanges?
Als ze een beetje verstand in hun harses hebben kopen ze dus niet op Gox, maar eerder op BTC-e. Denk dat er wel een dealtje mogelijk is dat je betalingen voorrang hebben met hun volume.quote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Robuustheid het volgende:
Die studenten van Bitonic zullen wel dik binnenlopen.
Er zijn al 330.000 bitcoins verhandeld via hun site. En daar doen ze een marge op van 4 euro bovenop de koers van MtGox. En bij verkoop, ligt hun prijs 8 euro onder die van Bitstamp.
330.000 x 4 euro, verdeeld over 3 puisterige knullekes. In 1 jaar tijd.
Ik geef niet aan dat ze kopen op MtGox, maar ze hanteren de koers op MtGox (Je koopt bitcoins bij ze tegen de koers van MtGox). Voor verkoopkoers (dus dat je je bitcoins verkoopt aan ze) hanteren ze Bitstamp.quote:Op zondag 17 november 2013 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ze een beetje verstand in hun harses hebben kopen ze dus niet op Gox, maar eerder op BTC-e. Denk dat er wel een dealtje mogelijk is dat je betalingen voorrang hebben met hun volume.
Wat lijkt je fraudegevoelig? Bitcoin? Wees gerust, Bitcoin is 100% ongevoelig voor fraude, valsemunterij, chargebacks, en andere gezeik zoals je met paypal, credit cards enz. allemaal wel hebt.quote:Op zondag 17 november 2013 19:23 schreef RamboDirk het volgende:
weer een boom gemist, me ook maar eens verdiepen hierinLijkt vrij lastig en fraudegevoelig zo op het eerste oog.
Ze zullen nu wel goed verdienen.quote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef Robuustheid het volgende:
Die studenten van Bitonic zullen wel dik binnenlopen.
Er zijn al 330.000 bitcoins verkocht via hun site (zie IRC), de 60k bitcoins op hun site is van februari 2013. En daar doen ze een marge op van 4 euro bovenop de koers van MtGox. En bij verkoop, ligt hun prijs 8 euro onder die van Bitstamp.
330.000 x 4 euro, verdeeld over 3 puisterige knullekes. In 1 jaar tijd.
Helaas is het mij niet bekend hoeveel ze uit verkoop binnenkrijgen.
Als bitcoin aanslaat, hoeven ze nooit meer te werken. En het mooie is dat dit allemaal geautomatiseerd gebeurt. Dus kwestie van achterover leunen en toekijken, eventueel met je muis bewegen bij incidenten of vragen
quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Harveo het volgende:
Zijn er hier mensen die Litecoins hebben? Ze zijn veel goedkoper en de waarde kan natuurlijk flink stijgen zoals bij de Bitcoins. Ideaal om op dit moment te beginnen met Litecoins ipv Bitcoins lijkt me of zie ik nu iets over het hoofd.
Meningen zijn verdeeld maar het heeft een goede kans van slagen dat ook deze munt aanslaat. Het is alleen bitcoin op dit moment die vol in de picture staat.quote:Op zondag 17 november 2013 20:25 schreef Harveo het volgende:
Zijn er hier mensen die Litecoins hebben? Ze zijn veel goedkoper en de waarde kan natuurlijk flink stijgen zoals bij de Bitcoins. Ideaal om op dit moment te beginnen met Litecoins ipv Bitcoins lijkt me of zie ik nu iets over het hoofd.
Precies.quote:Op zondag 17 november 2013 20:29 schreef Faazz het volgende:
[..]
Meningen zijn verdeeld maar het heeft een goede kans van slagen dat ook deze munt aanslaat. Het is alleen bitcoin op dit moment die vol in de picture staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |