Dollars ookquote:Op zondag 17 november 2013 18:45 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Bitcoins zijn best handig als je huurmoorden of een paar rocks meth wil hebben ja
Ja, die kan je kopen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Kan je bitcoins kopen ofzo? En wat is dan het voordeel van contant en/of met ideal betalen?
Koersen zijn per definitie te vertrouwen. Wellicht onvoorspelbaar en hoog volatiel, maar wel te vertrouwenquote:
Ja 10 cent per transactie ofzo? En anoniem als je eten thuis wilt laten bezorgen?quote:Op zondag 17 november 2013 18:50 schreef µ het volgende:
[..]
Ja, die kan je kopen.
Voordeel is dat het zonder banken werkt, anoniem is en er lage kosten zijn voor overboeken.
Of 0 cent, wat je wil (hoe hoger de fee, hoe sneller je betaling wordt geverifieerdquote:Op zondag 17 november 2013 18:51 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Ja 10 cent per transactie ofzo? En Annoniem als je eten thuis wilt laten bezorgen?
Oke is meer dus als je anoniem een bazooka thuis wilt laten bezorgen ofzo uit het buitenland begrijp ik.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef µ het volgende:
[..]
Of 0 cent, wat je wil (hoe hoger de fee, hoe sneller je betaling wordt geverifieerd).
Als je iets laat bezorgen dan is dat niet echt anoniem nee. Maar abonnementen voor digitale goederen kun je er mooi mee betalen
.
Dan staat je naam nog steeds op het pakket slimpiequote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Oke is meer dus als je anoniem een bazooka thuis wilt laten bezorgen ofzo uit het buitenland begrijp ik.
Oke dank je. Maar ben bang dat ik nog steeds het nut niet snap sorry.quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef µ het volgende:
[..]
Dan staat je naam nog steeds op het pakket slimpie.
Voor usenet ofzo. Of doneren. Daar gebruik ik het voor bijvoorbeeld.
net zoiets als florijnen,die ken je welquote:Op zondag 17 november 2013 18:40 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ik krijg een mail van NewYork Pizza dat ik voortaan ook met bitcoins kan betalen. Maar wat zijn bitcoins? Ik ben al ouder (66), ik heb geen idee, Als wij iets bestellen doen we het contant of via I-deal.
HAHAquote:Op zondag 17 november 2013 18:58 schreef HighVolume het volgende:
[..]
net zoiets als florijnen,die ken je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |