Nee man, ik ga er vanuit dat de meeste mensen nu wachten met kopen, en de koers dan gaat dalen. Als dat niet gebeurd dan moet ik even kijken wat ik ga doen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef µ het volgende:
Volgend jaar zijn ze $1000+ waard, dan zou je willen dat je ze nu had gekocht.
Denk ik dan.
dat denk jij jaquote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
niemand koopt toch een miljoen euro aan bitcoins dus wat maakt het uit
Gebeurt genoeg.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef cherrycoke het volgende:
niemand koopt toch een miljoen euro aan bitcoins dus wat maakt het uit
Ja had ik ook maar zoiets gedaan.quote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef Woestijnvos het volgende:
Je had veel meer kunnen krijgen. Zoals die Noor die er voor 20¤ kocht en verkocht voor 600,000¤.
Mensen kopen nu juist. Prijs gaat alleen maar omhoog, dus het wordt steeds duurder, hoe langer je wacht.quote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee man, ik ga er vanuit dat de meeste mensen nu wachten met kopen, en de koers dan gaat dalen. Als dat niet gebeurd dan moet ik even kijken wat ik ga doen.
Je kan nu BTC van mij kopenquote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja had ik ook maar zoiets gedaan.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Of ik moet een NL-se webwinkel starten die bitcoins accepteert. En dan beetje geluk hebben met de koersen.
Als de FBI haar 6000 coins opeens verkoopt zal er een aardige dip zijn (-40% gok ik). Maar die dips worden meestal snel weer 'rechtgetrokken'.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Ik heb wel het idee dat een groot deel van de bitcoins in handen zijn van slechts een paar mensen, waaronder Ross Ulbright. Wat gebeurt er op het moment dat de FBI zijn coins om gaat zetten?
Dat is het risico.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Ik heb wel het idee dat een groot deel van de bitcoins in handen zijn van slechts een paar mensen, waaronder Ross Ulbright. Wat gebeurt er op het moment dat de FBI zijn coins om gaat zetten?
Ik denk dat de meeste 'gebruikers' bitcoins als een tussenmiddel zien en geen speculanten zijn. Er ontstaat pas een probleem als het systeem niet meer vertrouwd wordt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:53 schreef µ het volgende:
[..]
Als de FBI haar 6000 coins opeens verkoopt zal er een aardige dip zijn (-40% gok ik). Maar die dips worden meestal snel weer 'rechtgetrokken'.
Om dezelfde reden dat je euros hebtquote:Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je die dingen anders kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |