Je verdraait wel veel.quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feitelijk is het zijn vriendin zijn schuld, zij is saai!
Maar misschien is die volgende vriendin niet saai en heeft ze alle tijd van de wereld voor hem. Echt hoor, deze vriendin voldoet niet.quote:Op zondag 17 november 2013 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eens. TS heeft niets geleerd van zijn gedrag, hij heeft niets geleerd van zijn vriendin d'r gedrag en zijn volgende vriendin zal hij ook beflikkeren als hij zijn eigen ego even op moet krikken.
Je verzint er van alles bij.quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Jij vindt voortdurend een reden om vreemd te gaan en te flirten. Zelfs nu ze bijna weg is, loop jij nog te flirten.
Hah, hebben we weer zo'n reverse psychology-TS die denkt dat de aanval de beste verdediging is.quote:
Dat heb ik redelijk helder uitgelegd, dat ga ik niet weer doen. Ik geef mijn vriendin niet de schuld van mijn vreemdgaan, ik gaf aan dat IK haar saai VOND (mening) en dat was een reden in mijn pubertijd dat ik vreemdging. Verder ben ik de schuldige in het verhaal, lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 19:17 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoe het wél zit?
quote:Omdat het tussen ons niet goed verloopt, merk ik dat ik aandacht van andere vrouwen steeds meer begin te waarderen. Op mijn werk heb ik een collega waarvan ik weet dat ze mij leuk vindt, dus flirt ik wel eens met haar. Ik begin eigenlijk steeds meer te flirten met andere vrouwen, maar ik doe niets met de flirts en als een vrouw meer wil, haak ik af. Maar ik weet dat het fout is.
Waarom ging je 6 maanden geleden echt vreemd? En waarom kijk je nu weer naar andere vrouwen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat heb ik redelijk helder uitgelegd, dat ga ik niet weer doen. Ik geef mijn vriendin niet de schuld van mijn vreemdgaan, ik gaf aan dat IK haar saai VOND (mening) en dat was een reden in mijn pubertijd dat ik vreemdging. Verder ben ik de schuldige in het verhaal, lijkt me duidelijk.
Dacht dat god de man de lul had gegeven om mee te denken?quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wat meer met je hersens denken in plaats van met je lul.
[..]
Ga toch weg met het op je puberteit af te schuiven.quote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat heb ik redelijk helder uitgelegd, dat ga ik niet weer doen. Ik geef mijn vriendin niet de schuld van mijn vreemdgaan, ik gaf aan dat IK haar saai VOND (mening) en dat was een reden in mijn pubertijd dat ik vreemdging. Verder ben ik de schuldige in het verhaal, lijkt me duidelijk.
Klopt, maar jij overdrijft het zo dat het lijkt alsof ik een tikkende tijdbom ben. Ik heb genoeg van oppervlakkig rondneuken (dat heb ik wel gezien nu), ik heb geen behoefte om een collega te neuken, ik heb eigenlijk alleen maar behoefte aan mijn vriendin.quote:Op zondag 17 november 2013 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat je NU naar andere vrouwen kijkt en flirt staat nota bene in je openingspost.
Ja, dat is de uitleg voor je vreemdgaan van een paar jaar terug. Mijn quote ging over dat van een halfjaar terug. Dus nogmaals, leg eens uit hoe dat zat?quote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet - jij bagatelliseert.quote:Op zondag 17 november 2013 19:23 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt, maar jij overdrijft het zo dat het lijkt alsof ik een tikkende tijdbom ben. Ik heb genoeg van oppervlakkig rondneuken (dat heb ik wel gezien nu), ik heb geen behoefte om een collega te neuken, ik heb eigenlijk alleen maar behoefte aan mijn vriendin.
Angst om los te laten wellicht? Je identificeert je met het hebben van een vriendin en kan niet zonder?quote:Op zondag 17 november 2013 19:23 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Klopt, maar jij overdrijft het zo dat het lijkt alsof ik een tikkende tijdbom ben. Ik heb genoeg van oppervlakkig rondneuken (dat heb ik wel gezien nu), ik heb geen behoefte om een collega te neuken, ik heb eigenlijk alleen maar behoefte aan mijn vriendin.
Ik kijk nou eenmaal naar vrouwen, dat vindt mijn vriendin niet erg.quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom ging je 6 maanden geleden echt vreemd? En waarom kijk je nu weer naar andere vrouwen?
Je bent ook een tikkende tijdbom. Zolang jij nog denkt dat het allemaal niks voorstelt, zul je vreemdgaan nooit op waarde schatten (en het dus blijven doen).quote:Op zondag 17 november 2013 19:23 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Waarom geef je geen antwoord op de eerste vraag?quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik kijk nou eenmaal naar vrouwen, dat vindt mijn vriendin niet erg.
En waarom ging je dan 6 maanden geleden vreemd, welk excuus had je toen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
TS?quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
En welk excuus heb je een half jaar geleden voor jezelf verzonnen?
Je kijkt niet alleen naar andere vrouwen, je flirt ermee... Ligt daar voor je vriendin geen grens? Zo ja, waarom doe je het? Zo nee, heeft ze echt wel genoeg zelfrespect? Je hebt haar namelijk genoeg redenen gegeven om je te wantrouwen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Volgens mij is TS al op het punt waar hij eigenlijk geen eens meer een excuus nodig heeft, maar gewoon doet waar hij zin in heeft onder het mom van 'het stelt toch niks voor'.quote:
Leuk zondagavond-topic inderdaad. Ik ben blij dat de vriendin van TS goed bezig is qua werk en studie, dan is ze in elk geval geen afhankelijk vogeltje mocht het straks stuklopen!quote:
Houd eens op met je gemauw over je puberteit, je bent pas sinds je 18e/19e samen met je vriendin dus niks niet vreemdgegaan tijdens je puberteit.quote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ja uiteraard! Waarom zou het een iets met het ander te maken hebben!quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vreemdgaan staat dan ook helemaal los van hoe rot de relatie nu verloopt.
Nee. Natuurlijk heb ik angst om haar te verliezen, maar dat is omdat ik weet wat voor geweldig persoon ik dan verlies. Ik zie pas sinds kort in hoe perfect mijn vriendin eigenlijk is en hoe blij ik met haar had moeten zijn. Ik heb allang geen behoefte meer aan oppervlakkige seks met vrouwen en jagen op andere vrouwen maar juist aan de intimiteit met mijn vriendin.quote:Op zondag 17 november 2013 19:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Angst om los te laten wellicht? Je identificeert je met het hebben van een vriendin en kan niet zonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |