quote:Op zondag 17 november 2013 17:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze weet van een aantal situaties ook niet?
Ik wist al hoe het zou eindigen toen hij begon met 'ik heb ooit een fout gemaakt'quote:
quote:
En keer op keer ''vergeten'' ze natuurlijk het belangrijkste in de OP te vermelden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik wist al hoe het zou eindigen toen hij begon met 'ik heb ooit een fout gemaakt'.
Ach ja vaak openen mensen zo'n topic om wat sympathieke schouderklopjes te krijgen en te horen dat het niet hun fout is/en of dat ze gelijk hebben. Dan is het niet zo handig om dat soort informatie meteen maar te openbaren.quote:Op zondag 17 november 2013 17:50 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
En keer op keer ''vergeten'' ze natuurlijk het belangrijkste in de OP te vermelden.
Dit vind ik makkelijk praten.quote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer is een tweede keer vreemdgegaan en heeft nu écht spijt en gaat écht nóóit meer vreemd!
En het hoofdstuk is afgesloten voor hem, na zes maanden al. Alles is okay, alles is zoals het was!
Gast, je hebt geen idee wat je met het vertrouwen tussen jullie hebt gedaan hè. Ongelofelijk hoe makkelijk je over vreemdgaan spreekt. Dang.
Heb je dat haar ook gevraagd?quote:Op zondag 17 november 2013 17:57 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Het vreemdgaan heeft niks te maken met het gedrag van nu.
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan. Ik geef aan dat het vaker is voorgekomen, mijn vriendin mij heeft vergeven en ik genoeg heb gedaan waaruit blijkt dat ik veranderd ben. Het is niet onmogelijk om een goede relatie te hebben na vreemdgaan.quote:Op zondag 17 november 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh dus dan is het minder erg dat je al vaker bent vreemd gegaan?
Op een gegeven moment is het genoeg geweest voor haar, ik hoop dat dat moment nu is.
Ze verdient veel beter dan jou, iemand die haar keer op keer bedondert
Ik ruik een trolltopic.
Dit is exact wat ik ook denk.quote:Op zondag 17 november 2013 18:01 schreef Copycat het volgende:
Ze maakt geen tijd voor je omdat ze je die tijd niet waard vindt.
Ik vind je erg naïef.quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan. Ik geef aan dat het vaker is voorgekomen, mijn vriendin mij heeft vergeven en ik genoeg heb gedaan waaruit blijkt dat ik veranderd ben. Het is niet onmogelijk om een goede relatie te hebben na vreemdgaan.
Ik open geen topic om mezelf te verdedigen.
Maar het zal nooit meer hetzelfde zijn voordat je vreemd ging. Zoals ik al zei, je relatie bloedt langzaam dood, het zal alleen maar een kwestie van tijd zijn voordat ze het echt uit maakt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat maak jij ervan. Ik geef aan dat het vaker is voorgekomen, mijn vriendin mij heeft vergeven en ik genoeg heb gedaan waaruit blijkt dat ik veranderd ben. Het is niet onmogelijk om een goede relatie te hebben na vreemdgaan.
Wat heb je in die zes maanden gedaan waaruit blijkt dat je niet meer vreemd zal gaan?quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik geef aan dat het vaker is voorgekomen, mijn vriendin mij heeft vergeven en ik genoeg heb gedaan waaruit blijkt dat ik veranderd ben. Het is niet onmogelijk om een goede relatie te hebben na vreemdgaan.
Zulke mensen zijn zo naïef.quote:Op zondag 17 november 2013 17:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach ja vaak openen mensen zo'n topic om wat sympathieke schouderklopjes te krijgen en te horen dat het niet hun fout is/en of dat ze gelijk hebben. Dan is het niet zo handig om dat soort informatie meteen maar te openbaren.
Maar wel vermakelijk op de zondagmiddagquote:
Waarom ben je dan meerdere keren vreemd gegaan?quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat dit bij je vriendin niet meer op de achtergrond door haar hoofd blijft spoken??quote:Op zondag 17 november 2013 17:57 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dit vind ik makkelijk praten.
Ik weet heel goed dat ik fout ben geweest in het verleden. Mijn vriendin heeft de keuze gemaakt om mij te vergeven, de gebeurtenissen zijn nu afgesloten. Het vreemdgaan heeft niks te maken met het gedrag van nu.
Ik weet dat ik mijn best moet doen voor haar, maar het vertrouwen tussen ons is er echt wel. Ik kan dit met zekerheid zeggen, ik heb samen met mijn vriendin het nodige gedaan om zelf te veranderen.
Ik open een topic over het feit dat mijn vriendin geen tijd voor me heeft, ik vraag om nieuwe inzichten, niet om over vreemdgaan te praten. Dat vreemdgaan fout is en een impact op vertrouwen heeft weet en snap ik.
Dit is ook maar ten dele waar. In je OP vertel je dat je naar andere vrouwen kijkt en met een collega loopt te flirten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
Ik geef aan dat het vaker is voorgekomen, mijn vriendin mij heeft vergeven en ik genoeg heb gedaan waaruit blijkt dat ik veranderd ben.
Dus omdat ze je de eerste keer vergeven heeft moet ze dat nu ook doen?quote:Op zondag 17 november 2013 18:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vriendin op den duur saai: heel erg netjes, soms best onzeker, geen ervaring qua seksualiteit. Ik ging vaak uit met vrienden, vrienden van mij hadden wel seks met verschillende meiden en dat miste ik soms. De jacht, het flirten, seks met andere mooie meiden, want daar draaide het om. Op den duur werd mijn vriendin dus saai voor mij, en daarom ben ik wel eens de fout in gegaan. Maar dat speelt nu allemaal niet meer. Ik kan nu echt niet meer begrijpen dat ik wat losse, oppervlakkige seks verkoos boven mijn vriendin. Met mijn vriendin is het vertrouwder, fijner en intiemer, maar ik weet dat het de pubertijd was.quote:Op zondag 17 november 2013 18:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom ben je dan meerdere keren vreemd gegaan?
iddquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 14:24 schreef Mjp88 het volgende:
Beste fokkers,
Voor dit verhaal heb ik een nieuw account gemaakt, ik hoop dat jullie mij tips en nieuwe inzichten kunnen geven.
Mijn vriendin (23) en ik (24) hebben een relatie van 5 jaar. Het gaat prima tussen ons, ik ben helemaal gek op haar en ze is echt mijn droomvrouw.
Sinds dit jaar ben ik afgestudeerd en heb ik een fulltime baan, helemaal perfect. Ik heb het redelijk druk, maar genoeg tijd voor een sociaal leven. Mijn vriendin is ook afgestudeerd, heeft ook een baan maar loopt nu een stage en een gedeeltelijke studie erbij. Ik ben erg trots op haar, maar tegelijkertijd is het ontzettend druk voor haar. Ze is enorm ambitieus, dat is natuurlijk positief, maar het komt onze relatie niet ten goede.
Het punt hiervan is namelijk dat er haast geen tijd meer is voor ons samen. Ik mag al blij zijn als ik haar één keer in de week zie. Eerst had ik nog begrip voor haar situatie en steunde ik haar, maar op dit moment merk ik dat ik een partner nodig heb die er ook voor mij is. Het is namelijk dat ik alleen maar geef, maar niets ontvang. Ik heb meerdere keren aangegeven dat ik onze relatie op dit moment geen relatie meer vind en dat ik hier samen uit wil komen. Ik begrijp heel goed dat mijn vriendin haar studie wil behalen, een goede carrière wil hebben, maar ik wil ook een fijne relatie hebben.
Mijn vriendin belooft constant verbetering, maar verbetering komt er niet. We hebben meerdere ruzies gehad over het feit dat zij amper tijd heeft voor mij, af en toe afspraken vergeet en er gewoonweg nooit is. Terwijl ik ook wel eens tot één uur 's nachts op kantoor zit. Ik heb het net zo goed druk met mijn werk, vrienden, familie en sport. Maar mijn vriendin denkt alleen maar aan zichzelf.
Onze relatie is niet meer stabiel, de communicatie verloopt niet meer goed, de seks is niet meer spontaan. Ik heb het gevoel dat ik haar kwijt raak, maar ik wil mijn vriendin helemaal niet kwijt. Naast het drukke op dit moment, weet ik hoe het was tussen ons en dat wil ik graag terug.
Omdat het tussen ons niet goed verloopt, merk ik dat ik aandacht van andere vrouwen steeds meer begin te waarderen. Op mijn werk heb ik een collega waarvan ik weet dat ze mij leuk vindt, dus flirt ik wel eens met haar. Ik begin eigenlijk steeds meer te flirten met andere vrouwen, maar ik doe niets met de flirts en als een vrouw meer wil, haak ik af. Maar ik weet dat het fout is.
Soms ben ik bang dat mijn vriendin hetzelfde heeft. Ik weet dat mannen haar aantrekkelijk, interessant en leuk vinden maar ik weet ook dat mijn vriendin te vertrouwen is. Maar toch, wat als ze stiekem een collega heeft die ze leuk vindt? Ik weet dat ze veel contact heeft met mannelijke collega's, meer dan met mij. Ook is er een mannelijke collega waar ze af en toe mee appt. En onze gevoelens kunnen we niet sturen, ik twijfel daar dus aan omdat het tussen ons niet meer goed gaat.
Ik lees zelf dat ik overkom als een softie, terwijl ik helemaal geen softie ben. Ik ben alleen enorm bang dat ik mijn vriendin ga verliezen. Mijn vriendin is de enige vrouw waar ik echt verliefd op ben geweest en ik vind het zonde dat mijn vriendin haar best niet doet om de relatie te redden.
En sinds je vreemdgegaan bent is je vriendin een stuk zelfverzekerder geworden?quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vriendin op den duur saai: heel erg netjes, soms best onzeker, geen ervaring qua seksualiteit. Ik ging vaak uit met vrienden, vrienden van mij hadden wel seks met verschillende meiden en dat miste ik soms. De jacht, het flirten, seks met andere mooie meiden, want daar draaide het om. Op den duur werd mijn vriendin dus saai voor mij, en daarom ben ik wel eens de fout in gegaan. Maar dat speelt nu allemaal niet meer. Ik kan nu echt niet meer begrijpen dat ik wat losse, oppervlakkige seks verkoos boven mijn vriendin. Met mijn vriendin is het vertrouwder, fijner en intiemer, maar ik weet dat het de pubertijd was.
Ik denk dat je vriendin beseft wat een klootzak van een vriend ze heeft en ze kiest voor haar eigen, je praat in de openingspost dat je flirt met andere vrouwen, je bent meerdere malen vreemd gegaan en een half jaar is niet al lang geleden, dat is zeer kort geleden.quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vriendin op den duur saai: heel erg netjes, soms best onzeker, geen ervaring qua seksualiteit. Ik ging vaak uit met vrienden, vrienden van mij hadden wel seks met verschillende meiden en dat miste ik soms. De jacht, het flirten, seks met andere mooie meiden, want daar draaide het om. Op den duur werd mijn vriendin dus saai voor mij, en daarom ben ik wel eens de fout in gegaan. Maar dat speelt nu allemaal niet meer. Ik kan nu echt niet meer begrijpen dat ik wat losse, oppervlakkige seks verkoos boven mijn vriendin. Met mijn vriendin is het vertrouwder, fijner en intiemer, maar ik weet dat het de pubertijd was.
Dat vreemdgaan staat dan ook helemaal los van hoe rot de relatie nu verloopt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
Mega-OP, zielig verhaal... En dan 'even' dat vreemdgaan weglaten!
Oke, we hebben het antwoord gevonden.quote:Op zondag 17 november 2013 18:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriendin beseft wat een klootzak van een vriend ze heeft en ze kiest voor haar eigen, je praat in de openingspost dat je flirt met andere vrouwen, je bent meerdere malen vreemd gegaan en een half jaar is niet al lang geleden, dat is zeer kort geleden.
Dus je vriendin bouwt een stabiele toekomst voor haar eigen op en groot gelijk heeft ze, een toekomst met jou is zeer nihil en zeker geen stabiele relatie.
Een paar jaar geleden vond ik mijn vriendin saai, dat is allang niet meer zo.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef Disana het volgende:
TS denkt alleen maar aan zichzelf. Hij loopt te flirten, maar is bang dat zijn vriendin hetzelfde doet. Hij vond haar saai, maar nu ze geen tijd meer voor hem heeft, wil hij ineens meer aandacht.
Maar dat is logisch: ze dreigt je te ontglippen en dat is net zo spannend als flirten met andere vrouwen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden vond ik mijn vriendin saai, dat is allang niet meer zo.
Hahaha, je vriendin weet dondersgoed dat ze haar eigen toekomst voorrang moet geven omdat jij een onbetrouwbaar stuk vreten bent. Dus dat doet ze nu terwijl jij er een janktopic over opent. Binnenkort komt ze iemand tegen die ze leuker vindt en die bovendien wel 100% voor haar kiest. En ongelijk kun je haar niet geven.quote:Op zondag 17 november 2013 17:57 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Dit vind ik makkelijk praten.
Ik weet heel goed dat ik fout ben geweest in het verleden. Mijn vriendin heeft de keuze gemaakt om mij te vergeven, de gebeurtenissen zijn nu afgesloten. Het vreemdgaan heeft niks te maken met het gedrag van nu.
Ik weet dat ik mijn best moet doen voor haar, maar het vertrouwen tussen ons is er echt wel. Ik kan dit met zekerheid zeggen, ik heb samen met mijn vriendin het nodige gedaan om zelf te veranderen.
Ik open een topic over het feit dat mijn vriendin geen tijd voor me heeft, ik vraag om nieuwe inzichten, niet om over vreemdgaan te praten. Dat vreemdgaan fout is en een impact op vertrouwen heeft weet en snap ik.
En ongeveer een half jaar geleden ging je nog vreemd. Beetje tweede natuur geworden, dat verdraaien?quote:Op zondag 17 november 2013 18:54 schreef Mjp88 het volgende:
Een paar jaar geleden vond ik mijn vriendin saai, dat is allang niet meer zo.
Voltooid verleden tijd, snap dat dan!!quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vreemdgaan staat dan ook helemaal los van hoe rot de relatie nu verloopt.
Ik vermoed dat het kwartje inmiddels wel is gevallen: hij is zijn vriendin kwijt.quote:Op zondag 17 november 2013 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat TS om een slotje vraagt
Juist veel zelfvertrouwen, maar soms heeft ze haar onzekere momenten. Je spreekt over de pubertijd, een fase, een aantal jaren geleden, iedereen maakt fouten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik vraag mij vooral af hoe weinig zelfvertrouwen jouw vriendin heeft dat ze zich (minstens) 2x laat bedonderen... 1x ala maar vaker.... ik hoop dat ze snel bij zinnen komt
Wat je ECHT miste was natuurlijk de egoboost die je krijgt van keer op keer veroveren. Je gaat vreemd omdat dat een van de weinige manieren is waarop je je nog goed kunt voelen over jezelf.quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Voor jou was het slechts een egoboost, voor haar was dat het moment waarop ze besloot om niet meer in jou te investeren. Ik zou niet zeggen dat het niets voorstelde, een van jullie denkt daar duidelijk anders over.quote:Op zondag 17 november 2013 19:00 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Juist veel zelfvertrouwen, maar soms heeft ze haar onzekere momenten. Je spreekt over de pubertijd, een fase, een aantal jaren geleden, iedereen maakt fouten.
En een half jaar geleden was iets doms, maar het stelde niets voor.
Ik zie niet in dat vreemdgaan altijd te maken heeft met je eigen partner saai vinden. Situaties zijn altijd verschillend, denk je niet? Een half jaar geleden speelden er weer hele andere zaken.quote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ongeveer een half jaar geleden ging je nog vreemd. Beetje tweede natuur geworden, dat verdraaien?
Nee joh, pubertijdquote:Op zondag 17 november 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ongeveer een half jaar geleden ging je nog vreemd. Beetje tweede natuur geworden, dat verdraaien?
Maar nu zijn wat jou betreft al jouw vreemdgaande escapades in het verleden. Kunnen er geen andere oorzaken meer voor komen. Als dat vervelende mens nu alleen maar eens wat meer aandacht zou geven ... dan kan aandacht iig ook geen factor worden.quote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef Mjp88 het volgende:
Ik zie niet in dat vreemdgaan altijd te maken heeft met je eigen partner saai vinden. Situaties zijn altijd verschillend, denk je niet? Een half jaar geleden speelden er weer hele andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |