Het is idd niet zeker, maar het is wel raar dat je vriendin geen tijd vrij meer maakt voor je. Het blijft natuurlijk maar een mening dus TS moet doen wat hij zelf wil.quote:Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook al maar ik durfde mijn mening niet aan TS te vertellen.
Is ook niet 100% zeker natuurlijk.
Dit idd.quote:Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Alleen gezoend of ook seks gehad toen je vreemd was gegaan?
Jongen, ik voorspel niet veel goeds. Volgens mij is ze onderhand een beetje klaar met jullie relatie alleen weet ze niet hoe/wanneer ze het moet zeggen. Als je geen tijd vrij maakt voor je vriend en het oke vindt, dan is er iets mis.
loooolquote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Mjp88 het volgende:
Ik heb een paar keer seks gehad met een ander. Ongeveer een half jaar geleden. Het betekende niks
quote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Copycat het volgende:
Wie probeer je nu voor de gek te houden?
In het verleden ben ik wel eens vaker vreemdgegaan. Zij weet nu van twee situaties, heeft mij dus vaker vergeven, maar ze weet ook dat zij belangrijker is. Het klinkt vaag allemaal, maar het ligt dus echt allemaal achter ons. Het heeft er niets mee te maken, dat weet ik zeker. Onbewust afstand nemen kan heel goed, maar dan ben ik benieuwd naar de reden.quote:Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Luxuria het volgende:
Je denkt wel erg licht over het vreemdgaan. Het is PAS een half jaar geleden.
Je doet erover alsof iets kleins is. Voor jou is het misschien afgesloten, maar voor haar denk ik nog lang niet. Dat sluit je niet zomaar af, dat moet langzaamaan slijten.
Ik denk dat ze een (on)bewust klaar met je is en (on)bewust afstand aan het nemen is.
Daar zou ik niet zo zeker over zijn. Misschien heeft ze het vergeven maar ze zal het nooit vergeten.quote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Mjp88 het volgende:
Ik weet dat het vreemdgaan achter ons ligt en mijn vriendin zelfverzekerd genoeg is om het achter ons te laten. Ik ben in het verleden ook wel eens vreemdgegaan en ook dat is altijd vergeven.
Precies. Vergeven is iets anders dan vergeten. TS, jouw relatie bloedt langzaam dood.quote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Revanches het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker over zijn. Misschien heeft ze het vergeven maar ze zal het nooit vergeten.
Ongelofelijke loser, meerdere keren vreemdgegaan en het dan raar vinden dat de relatie niet lekker looptquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
In het verleden ben ik wel eens vaker vreemdgegaan. Zij weet nu van twee situaties, heeft mij dus vaker vergeven, maar ze weet ook dat zij belangrijker is. Het klinkt vaag allemaal, maar het ligt dus echt allemaal achter ons. Het heeft er niets mee te maken, dat weet ik zeker. Onbewust afstand nemen kan heel goed, maar dan ben ik benieuwd naar de reden.
Meneer is een tweede keer vreemdgegaan en heeft nu écht spijt en gaat écht nóóit meer vreemd!quote:Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Mjp88 het volgende:
Het betekende niks en ik weet nu dat ik nooit meer vreemdga. Nog steeds heb ik er spijt van, ik heb mijn vriendin gekwetst, maar dat hoofdstuk is helemaal afgesloten.
Hij is wel vaker vreemdgegaan:quote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meneer is een tweede keer vreemdgegaan en heeft nu écht spijt en gaat écht nóóit meer vreemd!
En het hoofdstuk is afgesloten voor hem, na zes maanden al. Alles is okay, alles is zoals het was!
Gast, je hebt geen idee wat je met het vertrouwen tussen jullie hebt gedaan hè. Ongelofelijk hoe makkelijk je over vreemdgaan spreekt. Dang.
Zij weet maar van twee situaties, dat insinueert dat hij vaker dan twee keer is vreemdgegaan. Dus die spijt van hem zal wel niks voorstellenquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
In het verleden ben ik wel eens vaker vreemdgegaan. Zij weet nu van twee situaties, heeft mij dus vaker vergeven, maar ze weet ook dat zij belangrijker is. Het klinkt vaag allemaal, maar het ligt dus echt allemaal achter ons. Het heeft er niets mee te maken, dat weet ik zeker. Onbewust afstand nemen kan heel goed, maar dan ben ik benieuwd naar de reden.
Met andere woorden, ze weet van een aantal situaties ook niet?quote:
Oh dus dan is het minder erg dat je al vaker bent vreemd gegaan?quote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |