abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133345305
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 15:57 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Die indruk had ik ook al maar ik durfde mijn mening niet aan TS te vertellen.

Is ook niet 100% zeker natuurlijk.
Het is idd niet zeker, maar het is wel raar dat je vriendin geen tijd vrij meer maakt voor je. Het blijft natuurlijk maar een mening dus TS moet doen wat hij zelf wil. :)
''The root of suffering is attachment''
  zondag 17 november 2013 @ 16:40:00 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133345789
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 15:38 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Alleen gezoend of ook seks gehad toen je vreemd was gegaan?

Jongen, ik voorspel niet veel goeds. Volgens mij is ze onderhand een beetje klaar met jullie relatie alleen weet ze niet hoe/wanneer ze het moet zeggen. Als je geen tijd vrij maakt voor je vriend en het oke vindt, dan is er iets mis.
Dit idd.

En hoe lang is het vreemdgaan geleden?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133346609
Ik heb een paar keer seks gehad met een ander. Ongeveer een half jaar geleden. Het betekende niks en ik weet nu dat ik nooit meer vreemdga. Nog steeds heb ik er spijt van, ik heb mijn vriendin gekwetst, maar dat hoofdstuk is helemaal afgesloten. Ik benoem het om aan te geven dat samenwonen er toen even niet in zat, en nu ook niet.

Ik kan niet geloven dat ze afstand aan het nemen is, we hebben nu 5 jaar lang een relatie en ik ken haar door en door. Ik weet echt niet waarom ze geen tijd voor mij vrij maakt. Het kan best zijn dat de koek inderdaad op is van haar kant, maar ik weet ook dat ze enorm gehecht is aan mij.

Ik weet niet wat ik hiermee moet verder.
pi_133346774
Zij dacht je ook door en door te kennen, en in haar perceptie blijkt nu dat ze je helemaal niet zo goed lijkt te kennen. Na vreemdgaan van een partner wordt hij bijna nooit meer zoals de relatie daarvoor was. Dat lijkt hier ook het geval.
pi_133346813
Het kan inderdaad zijn dat ze niet weet hoe ze moet aangeven dat ze niet met mij verder wil. Ik weet dat ze best gevoelig is en af en toe moeite heeft met moeilijke/zware gesprekken aangaan. Ik weet alleen wel dat ze zich bij mij op haar gemak voelt, dus aan de andere kant kan ik het me weer niet voorstellen.
pi_133346879
Ze voelt zich helemaal niet meer bij je op haar gemak, anders zag je haar wel vaker.

Ik denk dat ze afstand aan het nemen is en het gesprek aan gaat zodra ze emotioneel wat afstand heeft genomen, aangezien je stelt dat ze moeite heeft met zware gesprekken.
pi_133347039
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Mjp88 het volgende:
Ik heb een paar keer seks gehad met een ander. Ongeveer een half jaar geleden. Het betekende niks
looool
  zondag 17 november 2013 @ 17:22:19 #33
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133347147
Geweldig zo'n topic. Je leest de OP en denkt 'Hmm, dat is vervelend voor hem, zo'n vriendin die alleen aan zichzelf denkt.'

En een paar posts later komt de aap uit de mouw _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 17 november 2013 @ 17:22:37 #34
206580 Luxuria
pi_133347159
Je denkt wel erg licht over het vreemdgaan. Het is PAS een half jaar geleden.
Je doet erover alsof iets kleins is. Voor jou is het misschien afgesloten, maar voor haar denk ik nog lang niet. Dat sluit je niet zomaar af, dat moet langzaamaan slijten.
Ik denk dat ze een (on)bewust klaar met je is en (on)bewust afstand aan het nemen is.
pi_133347170
Je vriendinnetje is momenteel op zoek naar een echte vent. Een die niet vreemdgaat. Zodoende blijft ze nog even bij jou. Een echte meid is op haar toekomst voorbereid en gooit haar oude schoenen niet weg voor ze nieuwe heeft. Enjoy NYE '14.
  zondag 17 november 2013 @ 17:27:50 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_133347284
Je mag nog wel minimaal een jaartje kruipen dus dit moet je maar even pikken
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 17 november 2013 @ 17:30:54 #37
206580 Luxuria
pi_133347372
Ik ken een stel waarbij de man ook is vreemd gegaan en die daar superveel spijt van heeft, toen en nog altijd.
Dat is nu bijna 4 jaar geleden en het heeft nog steeds effect op hun relatie.
pi_133347411
Ik weet dat het vreemdgaan achter ons ligt en mijn vriendin zelfverzekerd genoeg is om het achter ons te laten. Ik ben in het verleden ook wel eens vreemdgegaan en ook dat is altijd vergeven. We hebben er genoeg over gepraat, en heel cliche: maar ik heb nu wel geleerd van mijn fouten.
  zondag 17 november 2013 @ 17:34:04 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133347482
En daarom loopt deze relatie nu ook op rolletjes. Wie probeer je nu voor de gek te houden?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133347497
Ah.
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Copycat het volgende:
Wie probeer je nu voor de gek te houden?
  zondag 17 november 2013 @ 17:34:52 #41
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133347511
Hoe vaak ben je nou eigenlijk al vreemdgegaan?
pi_133347602
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:22 schreef Luxuria het volgende:
Je denkt wel erg licht over het vreemdgaan. Het is PAS een half jaar geleden.
Je doet erover alsof iets kleins is. Voor jou is het misschien afgesloten, maar voor haar denk ik nog lang niet. Dat sluit je niet zomaar af, dat moet langzaamaan slijten.
Ik denk dat ze een (on)bewust klaar met je is en (on)bewust afstand aan het nemen is.
In het verleden ben ik wel eens vaker vreemdgegaan. Zij weet nu van twee situaties, heeft mij dus vaker vergeven, maar ze weet ook dat zij belangrijker is. Het klinkt vaag allemaal, maar het ligt dus echt allemaal achter ons. Het heeft er niets mee te maken, dat weet ik zeker. Onbewust afstand nemen kan heel goed, maar dan ben ik benieuwd naar de reden.
  zondag 17 november 2013 @ 17:38:23 #43
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133347611
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Mjp88 het volgende:
Ik weet dat het vreemdgaan achter ons ligt en mijn vriendin zelfverzekerd genoeg is om het achter ons te laten. Ik ben in het verleden ook wel eens vreemdgegaan en ook dat is altijd vergeven.
Daar zou ik niet zo zeker over zijn. Misschien heeft ze het vergeven maar ze zal het nooit vergeten.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_133347714
quote:
3s.gif Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Revanches het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker over zijn. Misschien heeft ze het vergeven maar ze zal het nooit vergeten.
Precies. Vergeven is iets anders dan vergeten. TS, jouw relatie bloedt langzaam dood.
''The root of suffering is attachment''
pi_133347715
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Mjp88 het volgende:

[..]

In het verleden ben ik wel eens vaker vreemdgegaan. Zij weet nu van twee situaties, heeft mij dus vaker vergeven, maar ze weet ook dat zij belangrijker is. Het klinkt vaag allemaal, maar het ligt dus echt allemaal achter ons. Het heeft er niets mee te maken, dat weet ik zeker. Onbewust afstand nemen kan heel goed, maar dan ben ik benieuwd naar de reden.
Ongelofelijke loser, meerdere keren vreemdgegaan en het dan raar vinden dat de relatie niet lekker loopt :')
  zondag 17 november 2013 @ 17:42:50 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_133347744
Misschien neukt zij zich wel compleet suf op die stage, onder het motto 'als ik hem vergeef moet hij mij ook vergeven'.
pi_133347757
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 17:03 schreef Mjp88 het volgende:
Het betekende niks en ik weet nu dat ik nooit meer vreemdga. Nog steeds heb ik er spijt van, ik heb mijn vriendin gekwetst, maar dat hoofdstuk is helemaal afgesloten.
Meneer is een tweede keer vreemdgegaan en heeft nu écht spijt en gaat écht nóóit meer vreemd!

En het hoofdstuk is afgesloten voor hem, na zes maanden al. Alles is okay, alles is zoals het was!

Gast, je hebt geen idee wat je met het vertrouwen tussen jullie hebt gedaan hè. Ongelofelijk hoe makkelijk je over vreemdgaan spreekt. Dang.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2013 17:43:56 ]
pi_133347850
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Meneer is een tweede keer vreemdgegaan en heeft nu écht spijt en gaat écht nóóit meer vreemd!

En het hoofdstuk is afgesloten voor hem, na zes maanden al. Alles is okay, alles is zoals het was!

Gast, je hebt geen idee wat je met het vertrouwen tussen jullie hebt gedaan hè. Ongelofelijk hoe makkelijk je over vreemdgaan spreekt. Dang.
Hij is wel vaker vreemdgegaan:
quote:

[..]

Zij weet maar van twee situaties, dat insinueert dat hij vaker dan twee keer is vreemdgegaan. Dus die spijt van hem zal wel niks voorstellen :')
  zondag 17 november 2013 @ 17:46:56 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133347853
quote:
Zij weet nu van twee situaties
Met andere woorden, ze weet van een aantal situaties ook niet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 november 2013 @ 17:47:57 #50
206580 Luxuria
pi_133347876
quote:

[..]

Oh dus dan is het minder erg dat je al vaker bent vreemd gegaan? :')

Op een gegeven moment is het genoeg geweest voor haar, ik hoop dat dat moment nu is.
Ze verdient veel beter dan jou, iemand die haar keer op keer bedondert :')

Ik ruik een trolltopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')