Nee, wel knap dat je voor mij praat.quote:Op zondag 17 november 2013 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat is logisch: ze dreigt je te ontglippen en dat is net zo spannend als flirten met andere vrouwen.
Diverse malen, in diverse levensfases.quote:Op zondag 17 november 2013 19:05 schreef Seven. het volgende:
Oh TS, hoe kun je op je 24ste nog van de puberteit spreken?
'Ja, ik ben pas 24, hoe moet ik nou weten dat mijn vriendin diep gekwetst is als ik een ander neuk'
Het zijn je eigen woorden.quote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik zie niet in dat vreemdgaan altijd te maken heeft met je eigen partner saai vinden. Situaties zijn altijd verschillend, denk je niet? Een half jaar geleden speelden er weer hele andere zaken.
Niemand kan TS kwalijk nemen dat hij vreemdgaat hoor, zij geeft hem niet de aandacht die hij nodig heeft.quote:Op zondag 17 november 2013 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar nu zijn wat jou betreft al jouw vreemdgaande escapades in het verleden. Kunnen er geen andere oorzaken meer voor komen. Als dat vervelende mens nu alleen maar eens wat meer aandacht zou geven ... dan kan aandacht iig ook geen factor worden.
Je leest niet goed. Een aantal jaren geleden zat ik in de pubertijd. Nu uiteraard niet meer.quote:Op zondag 17 november 2013 19:05 schreef Seven. het volgende:
Oh TS, hoe kun je op je 24ste nog van de puberteit spreken?
'Ja, ik ben pas 24, hoe moet ik nou weten dat mijn vriendin diep gekwetst is als ik een ander neuk'
Je bent een vreemdganger en een jager. En je hebt er niets van geleerd. Zelfs als je vriendin vertrekt blijf jij denken dat jij niet zoveel verwijtbaars deed.quote:Op zondag 17 november 2013 19:07 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Nee, wel knap dat je voor mij praat.
Ja het ging allemaal vanzelf ehh. Ik viel zo voorover en mijn piemel was toevallig stijf en en zij had geen kleren aan, ik kon er echt niks aan doen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemand kan TS kwalijk nemen dat hij vreemdgaat hoor, zij geeft hem niet de aandacht die hij nodig heeft.
Eigenljk is TS niet vreemd gegaan, want het stelde niet zoveel voor.quote:Op zondag 17 november 2013 19:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niemand kan TS kwalijk nemen dat hij vreemdgaat hoor, zij geeft hem niet de aandacht die hij nodig heeft.
Puberteit of niet, begrip voor je situatie zul je bij mij niet vinden hoorquote:Op zondag 17 november 2013 19:09 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Een aantal jaren geleden zat ik in de pubertijd. Nu uiteraard niet meer.
Neuh, een aantal jaren (en dat staat er erg duidelijk) geleden vond ik mijn vriendin saai. Een beetje beter lezen.quote:
En welk excuus heb je een half jaar geleden voor jezelf verzonnen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Mjp88 het volgende:
Neuh, een aantal jaren (en dat staat er erg duidelijk) geleden vond ik mijn vriendin saai. Een beetje beter lezen.
Dat is irrelevant. Jij vindt voortdurend een reden om vreemd te gaan en te flirten. Zelfs nu ze bijna weg is, loop jij nog te flirten.quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Neuh, een aantal jaren (en dat staat er erg duidelijk) geleden vond ik mijn vriendin saai. Een beetje beter lezen.
Feitelijk is het zijn vriendin zijn schuld, zij is saai!quote:Op zondag 17 november 2013 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het ging allemaal vanzelf ehh. Ik viel zo voorover en mijn piemel was toevallig stijf en en zij had geen kleren aan, ik kon er echt niks aan doen.
Tis niet mijn schuld, tis haar schuld!
En een half jaar geleden was het wat anders en nu geeft ze je te weinig aandacht dus mag je wel weer een ander neuken he.quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Je moet wat meer met je hersens denken in plaats van met je lul.quote:Op zondag 17 november 2013 19:11 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef Mjp88 het volgende:
[..]
Ik vond mijn vriendin op den duur saai
Hij miste het flirten en de spanning natuurlijk.quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En welk excuus heb je een half jaar geleden voor jezelf verzonnen?
quote:Het gaat prima tussen ons, ik ben helemaal gek op haar en ze is echt mijn droomvrouw.
Maar goed dat terzijde. De meeste meiden verdienen wel beter dan iemand die vaker vreemdgaat.. denk dat ze de juiste keuze maakt om voor haar studie e.d. te kiezen en niet teveel aandacht voor jou. Als je echt van je fouten hebt geleerd zou je ook kunnen denken dat je misschien niet haar moet opzadelen met jouw ontrouwe verleden. Maar dat is niet fijn voor jouzelf dus doe je niet. Aangezien ze het zegt te accepteren waarvan elk persoon kan bedenken dat een meid niet zomaar daar emotioneel overheen is tenzij ze sowieso al niet veel waarde meer hechtte aan de relatie...quote:Onze relatie is niet meer stabiel, de communicatie verloopt niet meer goed, de seks is niet meer spontaan.
Ik denk dat ze de afwas niet goed deed.quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij miste het flirten en de spanning natuurlijk.
Eens. TS heeft niets geleerd van zijn gedrag, hij heeft niets geleerd van zijn vriendin d'r gedrag en zijn volgende vriendin zal hij ook beflikkeren als hij zijn eigen ego even op moet krikken.quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Jij vindt voortdurend een reden om vreemd te gaan en te flirten. Zelfs nu ze bijna weg is, loop jij nog te flirten.
Je verdraait wel veel.quote:Op zondag 17 november 2013 19:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Feitelijk is het zijn vriendin zijn schuld, zij is saai!
Maar misschien is die volgende vriendin niet saai en heeft ze alle tijd van de wereld voor hem. Echt hoor, deze vriendin voldoet niet.quote:Op zondag 17 november 2013 19:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eens. TS heeft niets geleerd van zijn gedrag, hij heeft niets geleerd van zijn vriendin d'r gedrag en zijn volgende vriendin zal hij ook beflikkeren als hij zijn eigen ego even op moet krikken.
Je verzint er van alles bij.quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Jij vindt voortdurend een reden om vreemd te gaan en te flirten. Zelfs nu ze bijna weg is, loop jij nog te flirten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |