SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij gezicht is de impact van zo'n rotgrap des te groter.quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE op de vroege ochtend met een big smile zien.
Ik wist niet dat dat mogelijk was!
quote:Op zondag 17 november 2013 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij is de impact van zo'n rotgrap des te groter.
quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE op de vroege ochtend met een big smile zien.
Ik wist niet dat dat mogelijk was!
quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn leven ga ik het rood in deze maand
Hoi.quote:
Merk je al dat het aftakelen begint?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij gezicht is de impact van zo'n rotgrap des te groter.
Gefeliciteerdquote:
Neuh, voel mij lang niet op alle momenten zo oud als ik ben. Maar goed ook. Kan momenten hebben dat ik heel serieus ben (op werk) maar ook genoeg dat ik ook nog lekker geniet van nazi's afknallen in games alsof je nog 16 bent, lol.quote:Op zondag 17 november 2013 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Merk je al dat het aftakelen begint?
Op naar de volgende 30 jaarquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Neuh, voel mij lang niet op alle momenten zo oud als ik ben. Maar goed ook. Kan momenten hebben dat ik heel serieus ben (op werk) maar ook genoeg dat ik ook nog lekker geniet van nazi's afknallen in games alsof je nog 16 bent, lol.
Aftakelen sowieso niet, ik sport nog genoeg icm op voeding letten.
No worries, je leven is nog net zo leuk/triest als gister hoor. Je leeftijd verandert daar niks aan.quote:
Scheelt niet veel nee, gelukkig mag ik nog bijna een jaartjequote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thanks. Genieten van alles. Jij zit ook toch zo rond die leeftijd? (no homo)
Dit klinkt veel naarder dan dat je het waarschijnlijk bedoeld had.quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn leven ga ik het rood in deze maand
Ik kan niet eens rood staan. Nadat ik een maandje geen incasso meer kon betalen kreeg ik gelijk een brief van de bank, of ik rood staan niet een geweldig idee vond.quote:
En vond je het een geweldig idee?quote:Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet eens rood staan. Nadat ik een maandje geen incasso meer kon betalen kreeg ik gelijk een brief van de bank, of ik rood staan niet een geweldig idee vond.
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vond je het een geweldig idee?
Ik denk zelden. Zonde van het geld. Van dat geld kun je toch weer een lekkere kapsalon halen, me dunkt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.
In Europa maakt het niet veel uit, zolang het geen American Express is, die is echt waardeloos hierquote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk zelden. Zonde van het geld. Van dat geld kun je toch weer een lekkere kapsalon halen, me dunkt.
Dat werkt maar 1xquote:Op zondag 17 november 2013 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.
Maar dan kost het extra.quote:Op zondag 17 november 2013 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.
Tuurlijk niet, gewoon terugbetalen voordat de maand na betaling met de cc voorbij is al ben ik daar zelf vaak te lui voorquote:
Maar het heeft wel allee voedselgroepenquote:Op zondag 17 november 2013 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
Kapsalon is sowieso ranzig dus dat hoeft niet eens
Ik wou net zeggen, boefje dat je bent.quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon terugbetalen voordat de maand na betaling met de cc voorbij is al ben ik daar zelf vaak te lui voor
Healthy lifestyle Tijn?quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het heeft wel allee voedselgroepen
De 'echte' haal je bij Jan de Groot in Den Bosch.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor het eerst een Bossche Bol gegeten. Hij was lekker, maar veel te vullend.
Weet jij misschien waar je de beste Bossche Bollen kunt halen?
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, boefje dat je bent.
Ik heb gisteren trouwens voor het eerst een Bossche Bol gegeten. Hij was lekker, maar veel te vullend.
Weet jij misschien waar je de beste Bossche Bollen kunt halen?
Ja ik leef heel gezondquote:
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bendequote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het heeft wel allee voedselgroepen
Daar kwam het vandaan. Bedankt, ik wilde even een extra check.quote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 'echte' haal je bij Jan de Groot in Den Bosch.
Boheemen in Den Haag biedt een waardig alternatief.
Hij was inderdaad enorm zoet.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.
Lijkt mij wel een leuke experimentquote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bende
Volgens mij onderschat je de kracht van ons eetverwerkingsstelsel of van een kapsalon rijkelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bende
jan de groot? Dat zijn de enige die nog enigzins te vreten zijn. Bossche bollen hebben te veel slagroom.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.
Klopt. Ik was al een tijdje thuis, maar we hebben nog even wat gekletst en gedronken.quote:Op zondag 17 november 2013 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zó lang is het toch niet vanuit Rotterdam?
Persoonlijk vind ik die van Boheemen iets lekkerder; chocola is meer puur en de room is ontzettend luchtig. Als je er één op hebt, zit je niet meteen megavol.quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar kwam het vandaan. Bedankt, ik wilde even een extra check.
Keltisch zeezout of Keltisch mijnzout?quote:Op zondag 17 november 2013 13:27 schreef twi het volgende:
Overigens kreeg ik gisteren nog een enorme figuurlijke tik op de vingers dat ik vertelde dat keltisch zeezout veel beter zou zijn dan gewoon zout, omdat het op een natuurlijkere manier wordt gewonnen. Dat moest en moet eerst even door Watertornado geverifieerd worden.
Keltisch zeezout, ik wist niet dat er ook Keltisch mijnzout bestond.quote:Op zondag 17 november 2013 13:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Keltisch zeezout of Keltisch mijnzout?
Ja, dat is dan ook voor de echte echte.quote:Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef twi het volgende:
[..]
Keltisch zeezout, ik wist niet dat er ook Keltisch mijnzout bestond.
Er zijn heel wat bobjesquote:Op zondag 17 november 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bob niet kennen
http://www.washingtonpost(...)-google-integration/
Lui!quote:Op zondag 17 november 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn heel wat bobjes
teveel tekst en in engels... blabla
quote:
Daarvoor hoef ik het niet te doenquote:Op zondag 17 november 2013 16:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij wel. Je moet immers toch hot blijven.
Ik ken je amper... hoe moet ik nou weten dat je zo gedisciplineerd bentquote:Op zondag 17 november 2013 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt wel een erg lage dunk van me he
Tuurlijk wel
Ik zit nog steeds vol.quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Poe zwaar eetweekendje is ook weer voorbij. Ik kan geen suiker meer zien
Dan nog! Ok het was geen 9uur, maargoed slecht geslapen.quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken je amper... hoe moet ik nou weten dat je zo gedisciplineerd bent
Bossche bol?quote:Op zondag 17 november 2013 16:21 schreef muhahaha het volgende:
Poe zwaar eetweekendje is ook weer voorbij. Ik kan geen suiker meer zien
Bol, cakes en vanmiddag sinterklaas spulquote:Op zondag 17 november 2013 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog! Ok het was geen 9uur, maargoed slecht geslapen.
Dus ik heb een excuus
[..]
Bossche bol?
Helleuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoiquote:![]()
quote:Op zondag 17 november 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helleu
Check de bankLijkt goed te matchen qua kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt zo niet zo groot trouwens
maar met wat meer meubels komt dat nog misschien.
Ben je er zelf ook tevreden mee?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja kleur vond ik ook goed. Zei net al tegen LoLa dat dat bruine weer zo bruin was geweest. Het is een 3-zits bank, al zit het met 2 personen wel relaxter gezien de naad in het midden. Moet nog wel een fauteuil bij ofzoquote:Op zondag 17 november 2013 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt goed te matchen qua kleurHij lijkt zo niet zo groot trouwens
maar met wat meer meubels komt dat nog misschien.
Ben je er zelf ook tevreden mee?
quote:
[..]
Helleu
Check de bankMooi dat grijs met donkergroen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
HoiOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Tofquote:Op zondag 17 november 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kleur vond ik ook goed. Zei net al tegen LoLa dat dat bruine weer zo bruin was geweest. Het is een 3-zits bank, al zit het met 2 personen wel relaxter gezien de naad in het midden. Moet nog wel een fauteuil bij ofzo
[..]![]()
[..]
Helleu
Check de bankNice, je kan er dus al slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
HoiWat, ik wou net vragen of je mee wou...quote:![]()
Omdat je mening meteen de grond in geboord werdt of omdat je niet meer met zoveel spullen thuis mag komenquote:
Beide. ..quote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je mening meteen de grond in geboord werdt of omdat je niet meer met zoveel spullen thuis mag komen
Thanksquote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooi dat grijs met donkergroen.
Die heb ik nog niet uitgepaktquote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tof![]()
Komen de lampen ook een beetje mooi uit?
Zou kunnen jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, je kan er dus al slapen
[..]
Wat, ik wou net vragen of je mee wou...
quote:Op zondag 17 november 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beide. ..
Toch jammer anders had ik weer stiekem aan je kont kunnen zitten
De kasten staan ook nog niet dan?quote:Op zondag 17 november 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Die heb ik nog niet uitgepakt
Eerst uitgeslapen en toen vloerbedekking gelegd wat overigens een kut klus is met scheve muren en daarna de bank in elkaar gezet.
[..]
Zou kunnen ja
Je mag ook zo wel aan mijn kontje zitten hoorquote:Op zondag 17 november 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beide. ..
Toch jammer anders had ik weer stiekem aan je kont kunnen zitten
Dat zou ik niet durvenquote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kasten staan ook nog niet dan?
Tapijt in een scheve ruimte is echt ruk ja. Verder is het best simpel eigenlijk.
[..]
Je mag ook zo wel aan mijn kontje zitten hoor
Ik ook?quote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mn kontje bijt nietquote:
Als jij daar vrolijk van wordt, vind ik het niet zo erg.quote:
Nope, ga ik morgen doen. Evenals geld terug eisen bij de MM (wasmachine in 1x in de reclame) en douchecabine verder fixenquote:Op zondag 17 november 2013 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De kasten staan ook nog niet dan?
Tapijt in een scheve ruimte is echt ruk ja. Verder is het best simpel eigenlijk.
[..]
En d'r tieten ookquote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou liever aan dat kontje van die ikea chick zitten
Vrolijk?quote:Op zondag 17 november 2013 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij daar vrolijk van wordt, vind ik het niet zo erg.
Dat is ook klotequote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ga ik morgen doen. Evenals geld terug eisen bij de MM (wasmachine in 1x in de reclame) en douchecabine verder fixen
Sodeju ja mooie boobsquote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En d'r tieten ookgruwelijk wat was die lekker zeg
Pics?quote:Op zondag 17 november 2013 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou liever aan dat kontje van die ikea chick zitten
Niks, er stond geen douchecabine in, maar heb niet het goede boortjequote:Op zondag 17 november 2013 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook klote![]()
Wat is er met je douche aan de hand dan?
Ga je er nu ook al wonen of wacht je nog eventjes tot de puntjes op de i staan?
Ik ben alleen d'r naam vergetenquote:
hmm, dat is niet handigquote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks, er stond geen douchecabine in, maar heb niet het goede boortje
Ik weet het nog welquote:Op zondag 17 november 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben alleen d'r naam vergetenmaar die ogen ook
Denk dat ik van de week gewoon nog even wat nodig hebquote:Op zondag 17 november 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel![]()
Mooi snoetje ja..
I knowquote:Op zondag 17 november 2013 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dat is niet handig![]()
Btw, je tafel he, die kan je ook helemaal zelf maken natuurlijk, ik weet niet hoe handig jij bent met een zaag, schuurmachine en eventueel beits/lak.
Ga ik binnenkort ook doen namelijk![]()
Vuile rat. Geef je haar mijn telefoonnummer ff?quote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik van de week gewoon nog even wat nodig heb
Bij een hoge tafel zijn massieve poten waak wel iets mooier, maar ook van hout kan je smallere balken als poten nemen, zoveel krijgt het niet te verduren.quote:Op zondag 17 november 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIk vind alleen van die massieve poten niet mooi
Nadat ik klaar met d'r zal ik dat doenquote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vuile rat. Geef je haar mijn telefoonnummer ff?
Shit, ik stap NU in de autoquote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen even langs de IKEA haar nummer hosselen [ afbeelding ]
Ik vond die vierkante hoge tafel mooiquote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een hoge tafel zijn massieve poten waak wel iets mooier, maar ook van hout kan je smallere balken als poten nemen, zoveel krijgt het niet te verduren.
Ik zal er eens over denken.quote:Op zondag 17 november 2013 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij een hoge tafel zijn massieve poten waak wel iets mooier, maar ook van hout kan je smallere balken als poten nemen, zoveel krijgt het niet te verduren.
Moet je snel rijden, IKEA is over 25 minuten dichtquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nadat ik klaar met d'r zal ik dat doen
Ja, maar dan moet je wel een grote ruimte hebben, want die tafel is geschikt voor 4-8 personen(!)quote:Op zondag 17 november 2013 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond die vierkante hoge tafel mooi
Oh shit, ik red het in 15min maar dan heb ik erg weinig tijd om d'r nummer te hosselenquote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal er eens over denken.
[..]
Moet je snel rijden, IKEA is over 25 minuten dicht
Dat is waar ook jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ze vond Vinniiee toch leuker hem gun ik het wel. Hij kreeg tenslotte een knipoog
Dan ga je laat en ga je vroeg weer weg omdat je vroeg moet werkenquote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet eigenlijk nog naar een verjaardag, maar geen zin
En dan niet eens d'r nummer vragen...quote:Op zondag 17 november 2013 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ze vond Vinniiee toch leuker hem gun ik het wel. Hij kreeg tenslotte een knipoog
Die kan prima in dat zijkamertje van Vinniieequote:Op zondag 17 november 2013 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je wel een grote ruimte hebben, want die tafel is geschikt voor 4-8 personen(!)
[..]
Oh shit, ik red het in 15min maar dan heb ik erg weinig tijd om d'r nummer te hosselen
[..]
Dat is waar ook ja
Ik ben morgen vrijquote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ga je laat en ga je vroeg weer weg omdat je vroeg moet werken
Dat is wel een beetje dom jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan niet eens d'r nummer vragen...
En toen was vandaag haar laatste dagquote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij
[..]
Dat is wel een beetje dom ja
Nee want ze was in opleiding volgens Peuquote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En toen was vandaag haar laatste dag
Dan juist, dan kan het helemaal makkelijk!quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want ze was in opleiding volgens Peu
Mja... ik moet toch nog wat kasten halen en zoquote:Op zondag 17 november 2013 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan juist, dan kan het helemaal makkelijk!
Een zijkamertje ja?quote:Op zondag 17 november 2013 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kan prima in dat zijkamertje van Vinniiee
Weet hij/zij dat?quote:
Inderdaad, gewoon vragen of ze ook thuis advies deedquote:[..]
Dat is wel een beetje dom ja
Ja, dat zeiden mn ouders ook al vanmiddag (was ff ontwerp voor mijn nieuwe tafel aan het bespreken).quote:Op zondag 17 november 2013 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vond die massieve poten niet erg mooi als je de tafel los ziet. Nu bedenk ik me dat je die haast niet ziet als er stoelen staan
quote:Op zondag 17 november 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja... ik moet toch nog wat kasten halen en zo
Ikea doet ook bezorgen toch?quote:Op zondag 17 november 2013 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon vragen of ze ook thuis advies deed
Zijkamertje jaquote:Op zondag 17 november 2013 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een zijkamertje ja?
[..]
Weet hij/zij dat?
[..]
Inderdaad, gewoon vragen of ze ook thuis advies deed
[..]
Ja, dat zeiden mn ouders ook al vanmiddag (was ff ontwerp voor mijn nieuwe tafel aan het bespreken).
Dat is jammerquote:Op zondag 17 november 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijkamertje ja [ afbeelding ]
Dat weet hij misschien wel ja, m'n ma zit er al namelijk
Mja ik denk dat ik na het eten maar ff ga.quote:Op zondag 17 november 2013 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is jammernou ja, je kan altijd gewoon laat gaan. Op zondag avond zitten de meesten ook niet er op te wachten dat je tot 1u blijft hangen.
Ja, dan krijg je zo'n dikke fadsige chauffeur welke bij het bukken zo'n harige kont blijkt te hebben dat je je af vraagt of je niet toevallig een yeti in je huis hebt staan.quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je zo'n dikke fadsige chauffeur welke bij het bukken zo'n harige kont blijkt te hebben dat je je af vraagt of je niet toevallig een yeti in je huis hebt staan.
quote:Op zondag 17 november 2013 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je zo'n dikke fadsige chauffeur welke bij het bukken zo'n harige kont blijkt te hebben dat je je af vraagt of je niet toevallig een yeti in je huis hebt staan.
Spullen op vaste plekken leggenquote:
Zo heb ik ook een keer het hele huis afgezocht naar mijn sleutels om ze vervolgens terug te vinden in de groentela van de koelkast...quote:
Ik heb liever niks in mn broekzak, zeker sleutels niet, want die maken gatenquote:
Niks op marktplaats?quote:Op zondag 17 november 2013 18:30 schreef PeuRac het volgende:
Voor een beurs zoek ik wat tv statieven, maar wat zijn die dingen schofterig duur![]()
"Speciaal" voor evenementen beginnen ze bij 850 euro en dan zijn ze niet eens inklapbaar oid
Denk als ik dat doe dat ik dan de eerste paar keer als ik de deur uitstap geen sleutels buiten hebquote:Op zondag 17 november 2013 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mijn sleutels altijd in mijn voordeur. Aan de binnenkant, uiteraard.
quote:Op zondag 17 november 2013 18:27 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer het hele huis afgezocht naar mijn sleutels om ze vervolgens terug te vinden in de groentela van de koelkast...
Deur op slot draaien. Als je dan de deur uit wil, moet je wel je sleutels gebruiken en dan denk je er automatisch aanquote:Op zondag 17 november 2013 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk als ik dat doe dat ik dan de eerste paar keer als ik de deur uitstap geen sleutels buiten heb
quote:Op zondag 17 november 2013 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deur op slot draaien. Als je dan de deur uit wil, moet je wel je sleutels gebruiken en dan denk je er automatisch aan
Zo doe ik het altijdquote:
daar heb ik altijd een beetje moeite mee.. ben nogal chaotischquote:Op zondag 17 november 2013 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyway, vaste plekken voor belangrijke spullen
Zakelijke aanschaf, dus moet nieuw zijn. En het hoeft niet voor 5 tientjes per stuk, maar vind 850 euro echt van buiten deze wereld. Dan kan ik beter iemand wat laten lassen en coaten, zeker omdat er 5 aangeschaft moeten worden.quote:
Je contactslot van de auto gaat ook kapot als je er veel sleutels aan hangt, dus dat is ook verstandig.quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn auto, motor en huissleutels heb ik allemaal los van elkaar, wat het wel weer irritant maakt. Echter erger ik me ook aan grote bossen sleutels, want die passen niet in mijn broekzak.
Ja en de kroonplaat van de motor ook. Plus ik rij mijn motor altijd de schuur in, dan is het handig om gescheiden bosjes te hebbenquote:Op zondag 17 november 2013 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je contactslot van de auto gaat ook kapot als je er veel sleutels aan hangt, dus dat is ook verstandig.
Ik heb het ook gescheiden, al heb ik wel 3 ab's aan mn autosleutel hangen(auto/alarm, en 2x parkeerplaats).
Heb hem eigenlijk nooit op slot gedraaid hier, behalve als ik weg ga.quote:Op zondag 17 november 2013 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd![]()
En veilig, want deur op slot en niemand kan je slot gebruiken
Ah vandaar, nee van de gekke inderdaad 850euro/stuk.quote:Op zondag 17 november 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zakelijke aanschaf, dus moet nieuw zijn. En het hoeft niet voor 5 tientjes per stuk, maar vind 850 euro echt van buiten deze wereld. Dan kan ik beter iemand wat laten lassen en coaten, zeker omdat er 5 aangeschaft moeten worden.
Idd. Had eerst een sleutel op het werk voor het hek, moest ik elke keer de auto uitzetten. Daarna maar apart in de asbak gelegdquote:Op zondag 17 november 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en de kroonplaat van de motor ook. Plus ik rij mijn motor altijd de schuur in, dan is het handig om gescheiden bosjes te hebben
Ik ben altijd wel veilig ingesteld geweest eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nooit op slot gedraaid hier, behalve als ik weg ga.
Ja joh en dan verwacht je dat minstens de voet in te klappen is en de beugel quick-release, maar dat zit er dan nog niet eens opquote:Op zondag 17 november 2013 18:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nooit op slot gedraaid hier, behalve als ik weg ga.
[..]
Ah vandaar, nee van de gekke inderdaad 850euro/stuk.
Heb altijd zoiets van als ze binnen willen komen lukt dat toch wel. haken zou ik er wel op doen als ik ze zou hebben maar die zitten dan weer in de deur.quote:Op zondag 17 november 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel veilig ingesteld geweest eigenlijkIk vind het ook belangrijk.
Daarom ook Integrale Veiligheidskunde als studie
Bedrijven geven vaak meer uit, dat zal het verschil zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 17 november 2013 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja joh en dan verwacht je dat minstens de voet in te klappen is en de beugel quick-release, maar dat zit er dan nog niet eens opDan ben je 1500 kwijt of zo.
Een thuis standaard zou vanaf 200 euro kunnen en ik zie niet wat het verschil is (buiten het design).
Als ze binnen willen komen lukt dat inderdaad altijd wel, maar waarom zou je het ze makkelijk maken?quote:Op zondag 17 november 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb altijd zoiets van als ze binnen willen komen lukt dat toch wel. haken zou ik er wel op doen als ik ze zou hebben maar die zitten dan weer in de deur.
Die heb ik ook toevallig!quote:Op zondag 17 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik draai ook altijd de deur op slot
Mn ma doet er zelfs nog een gordijn voor
Geen ideequote:Op zondag 17 november 2013 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ze binnen willen komen lukt dat inderdaad altijd wel, maar waarom zou je het ze makkelijk maken?
Tegen de tocht, met namequote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde niet echt, behalve dat ze kunnen zien dat ke thuis bent
Denk ik, zit nu te kijken naar speaker standaards, die kunnen ook redelijk wat gewicht dragen, zijn makkelijk op te zetten en komen met draagtas (bijna voor evenementen nu zit ook in draagtassen en het moet snel/makkelijk op te zetten zijn).quote:Op zondag 17 november 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedrijven geven vaak meer uit, dat zal het verschil zijn waarschijnlijk
Dat is ook ter isolatie, doen mijn ouders ook altijd. De voordeur is het enige bij hen thuis wat geen dubbelglas is.quote:Op zondag 17 november 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik draai ook altijd de deur op slot
Mn ma doet er zelfs nog een gordijn voor
Gewoon een adapterplaat maken/halen. Tegenwoordig zijn al die tv's vesa aansluiting dus kan je zo vastdraaien/zetten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk ik, zit nu te kijken naar speaker standaards, die kunnen ook redelijk wat gewicht dragen, zijn makkelijk op te zetten en komen met draagtas (bijna voor evenementen nu zit ook in draagtassen en het moet snel/makkelijk op te zetten zijn).
Alleen nog een manier vinden om een muurbeugel daar aan te monteren.
Klopt, maar (speaker) adapterplaten zijn horizontaal en VESA koppelingen vertikaalquote:Op zondag 17 november 2013 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon een adapterplaat maken/halen. Tegenwoordig zijn al die tv's vesa aansluiting dus kan je zo vastdraaien.
Sterktequote:Op zondag 17 november 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Het is overdag inderdaad wel koud in de hal ja.
Naar verjaardag
Kom je bij mij eronder, of zal ik er bij jou onder kruipen?quote:
Mag ik ertussen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je bij mij eronder, of zal ik er bij jou onder kruipen?
quote:Op zondag 17 november 2013 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik ertussen?![]()
Kan LoLa weer aan mn kontje zitten
Eigenlijk wel jaquote:
quote:
Maakt mij niet zoveel uit. Saampjes onder een dekentjequote:Op zondag 17 november 2013 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom je bij mij eronder, of zal ik er bij jou onder kruipen?
quote:Op zondag 17 november 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit. Saampjes onder een dekentje
Hoe is het met de pijn vandaag?
Kan je al een beetje eten?
Krullenquote:
Duhquote:
Flauwquote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krullen![]()
Maar nee, ik wil Lola voor mij alleen![]()
Mehh... overdag gaat het wel?quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Pijn is nog min of meer hetzelfde als gisteren. Vannacht wakker gelegen van de pijn, net als eergisteren in de nacht. Als dat vanavond niet zo is, is het minder
Nog steeds niet meer dan vloeibaar, helaas
Ze waren gesneden?quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Pijn is nog min of meer hetzelfde als gisteren. Vannacht wakker gelegen van de pijn, net als eergisteren in de nacht. Als dat vanavond niet zo is, is het minder
Nog steeds niet meer dan vloeibaar, helaas
quote:Op zondag 17 november 2013 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krullen![]()
Maar nee, ik wil Lola voor mij alleen![]()
Dat doe ik ookquote:Op zondag 17 november 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mehh... overdag gaat het wel?
Misschien anders ocerdag pijnstillers langer verspreiden zodat je savonds/snachts beter doorkomt?
Jep.quote:
quote:
Ow ok dan kan ik de pijn wel voorstellen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ookOverdag gaat wel inderdaad.
Maar ik word gewoon wakker rond de tijd dat de pijnstilling die ik voor het slapen innam uitgewerkt is
[..]
Jep.
[..]![]()
Volgens mij is het net zoiets als oorpijn zodra je gaat liggen neemt de druk toe en dus pijnlijkerquote:Op zondag 17 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doe ik ookOverdag gaat wel inderdaad.
Maar ik word gewoon wakker rond de tijd dat de pijnstilling die ik voor het slapen innam uitgewerkt is
[..]
Jep.
[..]![]()
Mjaquote:Op zondag 17 november 2013 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok dan kan ik de pijn wel voorstellen.
Bij mij was de tand getrokken en na een halve dag al eigenlijk nergens last meer van.
De cake was trouwens erg lekker![]()
Ik heb juist dat als ik rechtop blijf zitten, ik meer pijn krijg. Mijn wang wordt ook dikker op het moment dat ik zitquote:Op zondag 17 november 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij is het net zoiets als oorpijn zodra je gaat liggen neemt de druk toe en dus pijnlijker
Bollewangehapsnoetjequote:Op zondag 17 november 2013 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja
[..]
Ik heb juist dat als ik rechtop blijf zitten, ik meer pijn krijg. Mijn wang wordt ook dikker op het moment dat ik zit
Geen gekke bijwerkingen van de Ibuprofen?quote:Op zondag 17 november 2013 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja
[..]
Ik heb juist dat als ik rechtop blijf zitten, ik meer pijn krijg. Mijn wang wordt ook dikker op het moment dat ik zit
Jaaquote:
Nee. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen gekke bijwerkingen van de Ibuprofen?
Bij mij stierf m'n tong af aan de onderkantRotzooi is dat zeg
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op zondag 17 november 2013 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa![]()
Als je een foto zou maken van mijn hoofd vanuit een bepaald beeld, zou je denken dat ik een megadik wijf ben
Ja ik stond er ook van te kijken.quote:
Gelukkig kom ik net binnen. Wat staat er te gebeuren?quote:
En daar is de oude Faxie weer..quote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook van te kijken.
Dat velletje en de speekselklieren aan de onderkant ging opzwellen, en aan de uiteinden werden ze wit, en stierven dan gewoon af op een gegeven moment. Dat witte viel er gewoon van af.
Dus ben maar snel gestopt met die rotzooi. Daarna is alles weer netjes hersteld.
Dus m'n tong is weer 100% functioneel [ afbeelding ]
Ik ben naar een verjaardag waar ik geen zin in had. Iedereen gaat net weg als ik binnen komquote:Op zondag 17 november 2013 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik net binnen. Wat staat er te gebeuren?
Grapje moet kunnen toch?quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar is de oude Faxie weer..
Net alsof ze je verwachtten...quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben naar een verjaardag waar ik geen zin in had. Iedereen gaat net weg als ik binnen kom
quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben naar een verjaardag waar ik geen zin in had. Iedereen gaat net weg als ik binnen kom
Dezelfde deur of achterdeur?quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedereen: "O kut, daar is Vinnie.quote:Op zondag 17 november 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen: "O kut, daar is Vinnie.Nou, zie je later."
surprise party misluktquote:Op zondag 17 november 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. "Was je in de buurt?" Uh nee.
Vervolgens flikkerde ik bijna door het schuilkelderluik
Ik ben dan ook zo angstaanjagendquote:Op zondag 17 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen: "O kut, daar is Vinnie.Nou, zie je later."
Daar versierde die wel mooi bijna t mooiste meisje van de IKEA in Amersfoort meequote:
Snap ik welquote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar versierde die wel mooi bijna t mooiste meisje van de IKEA in Amersfoort mee
Plaag die jongen niet zoquote:
quote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar versierde die wel mooi bijna t mooiste meisje van de IKEA in Amersfoort mee
Ik plaag 'm niet..quote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo![]()
Vin, als je er wat bij wil, moet binnenkort vast wel een keer naar de kapper
Uhm nee, perfecte lengte nuquote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Plaag die jongen niet zo![]()
Vin, als je er wat bij wil, moet binnenkort vast wel een keer naar de kapper
Die zag hem geld uitgeven natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:
Zou dat het zijn...quote:Op zondag 17 november 2013 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zag hem geld uitgeven natuurlijk
Nee niet eens, was niet bij de kassaquote:Op zondag 17 november 2013 19:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zag hem geld uitgeven natuurlijk
Wel jammer dat het bijna was. Had toch meer van je verwacht..quote:Op zondag 17 november 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee niet eens, was niet bij de kassa
Ja beetje jammer inderdaad. Ach moet nog wel een keer naar de ikea.quote:Op zondag 17 november 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel jammer dat het bijna was. Had toch meer van je verwacht..
Hij gaat morgen terug....quote:Op zondag 17 november 2013 19:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel jammer dat het bijna was. Had toch meer van je verwacht..
quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij gaat morgen terug....
En komt erachter dat ze waarschijnlijk een weekend hulpje is
Ze was wel een beetje jong iddquote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Then go for it!quote:Op zondag 17 november 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja beetje jammer inderdaad. Ach moet nog wel een keer naar de ikea.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zul je altijd zien jaquote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou ze toch niet in opleiding zijn?quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peu was mee geloof ik, dan weet je het wel tochquote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Then go for it!
Had je geen wingman bij je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peu was mee geloof ik, dan weet je het wel tochOja, snap ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Peu faalde ... maar die wilde zelf maar al te graagquote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Then go for it!
[..]
quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Peu faalde ... maar die wilde zelf maar al te graag
Peu, LoLa en Engelquote:Op zondag 17 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Then go for it!
[..]
En Vinnie sloeg toen meteen toe?quote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begrijp al dat Peu faalde. Jammer hoorquote:
Even lezen kerelquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Vinnie sloeg toen meteen toe?
Well played
quote:Op zondag 17 november 2013 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peu was mee geloof ik, dan weet je het wel tochWist ik veel dat ik moest wingen. Overigens wilde ik d'r gewoon voor mezelf houden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Eigenlijk beide, ze lieten hem gewoon aan z'n lot over. Arme vinquote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp al dat Peu faalde. Jammer hoor
Had heul niet eens een poging gedaanquote:Op zondag 17 november 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze bestwel jong wasquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist ik veel dat ik moest wingen. Overigens wilde ik d'r gewoon voor mezelf houden eigenlijk
Ik begon over dat chickie. Zij beaamden. Het was perfectie aldus peu want het schijnt nogal moeilijk te zijn om een goede kont en goede tieten te hebben.quote:Op zondag 17 november 2013 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Vinnie sloeg toen meteen toe?
Well played
Ja, maar, ze was zo lekkerquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze bestwel jong was
Jij had nog een weddenschap staan toch?quote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist ik veel dat ik moest wingen. Overigens wilde ik d'r gewoon voor mezelf houden eigenlijk
Vin is zelf toch ook best wel jong, vergeleken met een aantal oudjes hierquote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat ze bestwel jong was
Oh jaquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had nog een weddenschap staan toch?
Nee je was te druk met vertellen dat ze goede tieten had en een strak kontjequote:Op zondag 17 november 2013 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had heul niet eens een poging gedaan
Mag je hopen.quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar, ze was zo lekker![]()
En vast 18+
Ja, dus lijkt het me dat Vin eerder kans op haar kreeg dan Peu.quote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vin is zelf toch ook best wel jong, vergeleken met een aantal oudjes hier
Ze leek oud genoeg voor redelijke twijfelquote:
quote:[..]
Ja, dus lijkt het me dat Vin eerder kans op haar kreeg dan Peu.
Ja, maar damnquote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee je was te druk met vertellen dat ze goede tieten had en een strak kontje
Die ene, wat ik tijdens de lunch zeiquote:
Beide faalde ze gewoon.quote:Op zondag 17 november 2013 20:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag je hopen.
[..]
Ja, dus lijkt het me dat Vin eerder kans op haar kreeg dan Peu.
Ik heb dat ook wel eens gehad. Bleek dat ze een vuiltje in d'r oog hadquote:Op zondag 17 november 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik begon over dat chickie. Zij beaamden. Het was perfectie aldus peu want het schijnt nogal moeilijk te zijn om een goede kont en goede tieten te hebben.
Terwijl peu asn het kwijlen was kreeg Vinniiee een knipoog
Pedo.quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze leek oud genoeg voor redelijke twijfel
[..]![]()
That's a fact!quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide faalde ze gewoon.![]()
Hoewel eens.
help even?quote:Op zondag 17 november 2013 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ene, wat ik tijdens de lunch zei
Nee, dit was echt een 100% "ik vind je leuk" knipooog, incl glimlachquote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad. Bleek dat ze een vuiltje in d'r oog had [ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gehad. Bleek dat ze een vuiltje in d'r oog had [ afbeelding ]
Vind je? Je kan juist erg goed zien wat er in zitquote:Op zondag 17 november 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Die broeken van de ikea zijn alleen een beetje vormverneukeratief
Is dat een woord? Nu wel
En juist toen had jij voor Vin moeten wingen! Faalhaasquote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dit was echt een 100% "ik vind je leuk" knipooog, incl glimlach
Ik prefereer strakke jeansquote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind je? Je kan juist erg goed zien wat er in zit
Vin liep ernaast, ik 5 meter verder op joh, voordat ik daar was, was zij al weg.quote:Op zondag 17 november 2013 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En juist toen had jij voor Vin moeten wingen! Faalhaas
Dat valt eigenlijk best wel tegenquote:Op zondag 17 november 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:
Alsof Vin geen aandacht van chickies krijgt
Ja ik ook, maar die broeken zijn echt wel prima om te checken wat voor een vlees er in zitquote:
Dan nogquote:Op zondag 17 november 2013 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vin liep ernaast, ik 5 meter verder op joh, voordat ik daar was, was zij al weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |