SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij gezicht is de impact van zo'n rotgrap des te groter.quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE op de vroege ochtend met een big smile zien.
Ik wist niet dat dat mogelijk was!
quote:Op zondag 17 november 2013 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij is de impact van zo'n rotgrap des te groter.
quote:Op zondag 17 november 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
GvsE op de vroege ochtend met een big smile zien.
Ik wist niet dat dat mogelijk was!
quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn leven ga ik het rood in deze maand
Hoi.quote:
Merk je al dat het aftakelen begint?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter heb je zout in haar koffie gedaan. Met zo'n blij gezicht is de impact van zo'n rotgrap des te groter.
Gefeliciteerdquote:
Neuh, voel mij lang niet op alle momenten zo oud als ik ben. Maar goed ook. Kan momenten hebben dat ik heel serieus ben (op werk) maar ook genoeg dat ik ook nog lekker geniet van nazi's afknallen in games alsof je nog 16 bent, lol.quote:Op zondag 17 november 2013 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Merk je al dat het aftakelen begint?
Op naar de volgende 30 jaarquote:Op zondag 17 november 2013 12:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Neuh, voel mij lang niet op alle momenten zo oud als ik ben. Maar goed ook. Kan momenten hebben dat ik heel serieus ben (op werk) maar ook genoeg dat ik ook nog lekker geniet van nazi's afknallen in games alsof je nog 16 bent, lol.
Aftakelen sowieso niet, ik sport nog genoeg icm op voeding letten.
No worries, je leven is nog net zo leuk/triest als gister hoor. Je leeftijd verandert daar niks aan.quote:
Scheelt niet veel nee, gelukkig mag ik nog bijna een jaartjequote:Op zondag 17 november 2013 12:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Thanks. Genieten van alles. Jij zit ook toch zo rond die leeftijd? (no homo)
Dit klinkt veel naarder dan dat je het waarschijnlijk bedoeld had.quote:Op zondag 17 november 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor het eerst in mn leven ga ik het rood in deze maand
Ik kan niet eens rood staan. Nadat ik een maandje geen incasso meer kon betalen kreeg ik gelijk een brief van de bank, of ik rood staan niet een geweldig idee vond.quote:
En vond je het een geweldig idee?quote:Op zondag 17 november 2013 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan niet eens rood staan. Nadat ik een maandje geen incasso meer kon betalen kreeg ik gelijk een brief van de bank, of ik rood staan niet een geweldig idee vond.
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.quote:Op zondag 17 november 2013 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vond je het een geweldig idee?
Ik denk zelden. Zonde van het geld. Van dat geld kun je toch weer een lekkere kapsalon halen, me dunkt.quote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.
In Europa maakt het niet veel uit, zolang het geen American Express is, die is echt waardeloos hierquote:Op zondag 17 november 2013 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik heb immers al een creditcard. Ik zat er wel aan te denken om nog een creditcard te nemen zodat je MasterCard én VISA hebt, maargoed, hoe vaak ga je daar profijt van hebben denk ik dan hè.
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.quote:Op zondag 17 november 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk zelden. Zonde van het geld. Van dat geld kun je toch weer een lekkere kapsalon halen, me dunkt.
Dat werkt maar 1xquote:Op zondag 17 november 2013 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.
Maar dan kost het extra.quote:Op zondag 17 november 2013 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar met een cc kun je aan het eind van de maand ook nog een kapsalon halen.
Tuurlijk niet, gewoon terugbetalen voordat de maand na betaling met de cc voorbij is al ben ik daar zelf vaak te lui voorquote:
Maar het heeft wel allee voedselgroepenquote:Op zondag 17 november 2013 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
Kapsalon is sowieso ranzig dus dat hoeft niet eens
Ik wou net zeggen, boefje dat je bent.quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, gewoon terugbetalen voordat de maand na betaling met de cc voorbij is al ben ik daar zelf vaak te lui voor
Healthy lifestyle Tijn?quote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het heeft wel allee voedselgroepen
De 'echte' haal je bij Jan de Groot in Den Bosch.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor het eerst een Bossche Bol gegeten. Hij was lekker, maar veel te vullend.
Weet jij misschien waar je de beste Bossche Bollen kunt halen?
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.quote:Op zondag 17 november 2013 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, boefje dat je bent.
Ik heb gisteren trouwens voor het eerst een Bossche Bol gegeten. Hij was lekker, maar veel te vullend.
Weet jij misschien waar je de beste Bossche Bollen kunt halen?
Ja ik leef heel gezondquote:
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bendequote:Op zondag 17 november 2013 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar het heeft wel allee voedselgroepen
Daar kwam het vandaan. Bedankt, ik wilde even een extra check.quote:Op zondag 17 november 2013 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De 'echte' haal je bij Jan de Groot in Den Bosch.
Boheemen in Den Haag biedt een waardig alternatief.
Hij was inderdaad enorm zoet.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.
Lijkt mij wel een leuke experimentquote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bende
Volgens mij onderschat je de kracht van ons eetverwerkingsstelsel of van een kapsalon rijkelijk.quote:Op zondag 17 november 2013 13:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij hou je dat geen week vol die ranzige bende
jan de groot? Dat zijn de enige die nog enigzins te vreten zijn. Bossche bollen hebben te veel slagroom.quote:Op zondag 17 november 2013 12:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een Bossche Bol zou het lekkerst moeten zijn bij die bakker bij het station 's-Hertogenbosch. Deze bol lijkt erg aangepast te zijn voor de nederlandse (zuidse?) smaak, hij is derhalve achterlijk zoet. Dit veroorzaakt ook gelijk het veel te vullende gevoel, maar ook de hele smaak is verneukt voor de zoetheid, alsof ik de schijt van een roze eenhoorn zit te eten.
Klopt. Ik was al een tijdje thuis, maar we hebben nog even wat gekletst en gedronken.quote:Op zondag 17 november 2013 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zó lang is het toch niet vanuit Rotterdam?
Persoonlijk vind ik die van Boheemen iets lekkerder; chocola is meer puur en de room is ontzettend luchtig. Als je er één op hebt, zit je niet meteen megavol.quote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar kwam het vandaan. Bedankt, ik wilde even een extra check.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |