quote:"I think Georges should retire," Rogan stated. "One of the reasons I think Georges should retire is he was on my podcast and he was talking about being abducted by aliens. I was going, 'you think you've been abducted by aliens?' He starts talking about missing time. He started talking about driving his car and all of a sudden he's at home and he has no idea [how] he got there. I think it's head kicks ... That fight he had some serious memory loss (at UFC 167). I think he's taken too many shots. An interesting statistic is that Georges has taken more punches and kicks in the last three fights than any of his fights, ever. In fact, 50% of the shots he's taken his entire career were in the last three fights. I think he should get out. I know the UFC probably doesn't want to hear me say that. I know that could be a huge rematch."
Je bent het toch met me eens dat het zonde is dat zulke getalenteerde vechters als GSP en Rory zo ontzettend saai zijn om naar te kijken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar je het verwacht, dan stel je je er op in?
En nu rust de zware verantwoordelijkheid op George z'n schouders van kiezen voor zichzelf en z'n gezondheid of de fans, Dana en Hendriks blij maken met een rematch die hem nog eens 6 miljoen oplevert maar die hij gaat verliezen en extra hersenschade oplevert.quote:
Dat heb ik in de kickboks wereld met die potten van Petrosian. Fantastische technieken, fantastisch hoe hij ze gebruikt, alleen vind ik er geen flikker aan(tegen de verkeerde tegenstanders).quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mag GSP toch gewoon saai vinden waarom zou dat niet mogenIk zeg nergens dat hij niet goed is want hij is zeker een van de beste ooit alleen maar jammer dat zijn laatste 10 gevechten snoozers waren.
Net zoals dat niemand zal zeggen dat RoMac slecht is maar lijkt me dat niemand er naar uit kijkt om hem te zien vechten want er is werkelijk geen flikker aan
Petrosyan gaat aankomend weekend weer even laten zien hoe het moet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat heb ik in de kickboks wereld met die potten van Petrosian. Fantastische technieken, fantastisch hoe hij ze gebruikt, alleen vind ik er geen flikker aan(tegen de verkeerde tegenstanders).
Als GSP stopt dan houd hij die belt toch niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Tja wel echt kut voor Johnny.. want ook al vinden wij dat hij (nu) gewonnen heeft.. over een jaar is dat weer zo vervaagd..
Plus als GSP dan alsnog besluit om te stoppen moet hij voor de interim belt vechten terwijl hij al champ had moeten zijn.. En hij loopt VEEL geld + fame + respect mis.. de man zijn die van GSP won.. dat is nogal
Natuurlijk wel. Hij gaat immers als een winnaar met pensioen.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:15 schreef Nober het volgende:
Als GSP stopt dan houd hij die belt toch niet?
Ik weet nou niet wat voor verhalen ik moet geloven...quote:
Ook dat verhaal word van de kant geschoven door de zus van Georgesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zou mijn geld zetten op een naaste die niet lang meer te leven heeft
Pics van de zus van Georgesquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ook dat verhaal word van de kant geschoven door de zus van Georges
Als ik genoeg $$$$ had wel!! Mieshaquote:Op zondag 17 november 2013 04:55 schreef Hooidraad het volgende:
Gaat Taz op 28 december weer naar de States om naar zijn vriendinnetje te kijken?
Zo te horen gaat GSP gewoon door maar toen hij zijn post fight speech deed dacht ik WHAT THE FUCK, FURREAL??!!quote:
Heb ook nog even met Thomson gesproken, echt een clown die gast, wel sympathiek!quote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef aadspagaat het volgende:
henderson tegen thomson 25 januari![]()
had eigenlijk liever thomson tegen tj grant gezien, maar die is kennelijk nog gebleseerd denk.
Ik leef nog gasten! De ghetto's heb ik overleefd! Zondag uitgebreid foto verslag dan ben ik weer in NLquote:Op dinsdag 19 november 2013 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
Zou Taz nog leven of zou ie de straten van Las Vegas niet hebben overleefd?
Zit nu nog in SFquote:
retiredquote:Op donderdag 21 november 2013 16:12 schreef superniger het volgende:
Heb mma een tijdje niet gevolgd. Wat is er allemaal aan de hand met GSP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |