Zelfs nu snap ik de hint nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 11:29 schreef rubbereend het volgende:
Buitenring bij Almere, ook de N702 genaamd
badkuip maakte het wel makkelijk
de spporlijn om de Oostvaardersplassen wordt ook wel de badkuip genoemd. Destijds was het de bedoeling dat de spoorlijn er dwars doorheen zou komen maar omdat er een uniek natuurgebied ontstaan was kwam daar veel protest tegen. Toen is besloten de spoorlijn om het gebied te leggen. En dat heeft de vorm van een soort badkuip.quote:
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 8 december 2013 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de spporlijn om de Oostvaardersplassen wordt ook wel de badkuip genoemd. Destijds was het de bedoeling dat de spoorlijn er dwars doorheen zou komen maar omdat er een uniek natuurgebied ontstaan was kwam daar veel protest tegen. Toen is besloten de spoorlijn om het gebied te leggen. En dat heeft de vorm van een soort badkuip.
quote:Op zondag 8 december 2013 11:29 schreef rubbereend het volgende:
Buitenring bij Almere, ook de N702 genaamd
badkuip maakte het wel makkelijk
quote:Op zondag 8 december 2013 14:56 schreef Nico_S. het volgende:
Roosendaal.
https://maps.google.nl/ma(...)g&cbp=12,155.58,,0,0
rossendaal was goed. Even deze drie verwerken in de stand:quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:30 schreef densmee het volgende:
gevonden.
Vlaardingen
https://maps.google.nl/ma(...)cbp=12,88.68,,0,3.14
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is al eens langs geweest een goed half jaar geleden.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 16:39 schreef bork het volgende:
Heidelberglaan 6-8 Utrecht casa confetti
Rechts zie het bestuursgebouw op de tweede verdieping op de hoek met het balkon had ik mijn werkkkamer van 1999-2004.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ga je gang maar takata, ik wist het niet.quote:Op maandag 9 december 2013 17:27 schreef takata het volgende:
[..]
Deze is al eens langs geweest een goed half jaar geleden.
Tankbergenweg in Oldenzaal
Hier dus
Een ander doen?
Of zal ik een ander plaatsen. Het puntje hoef ik niet omdat, ik terug heb gekeken in het archief waar precies de lokatie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |