Ik mag toch hopen dat Eminem er dan ook in staat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom staat die idioot van een Brainpower in de keuzelijst?
Ik scroll een beetje, zit nu bij de C - Cuby and the Blizzards.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Eminem er dan ook in staat?
En Extince, jatoch!?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Eminem er dan ook in staat?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
Kraftwerk alleen AutobahnZe hebben zo veel meer moois gemaakt.
Jarre alleen Oxygene IV![]()
Vangelis alleen Conquest of Paradise en Chariots of Fire
Wie maakt die lijsten?
Valt me mee dat Mo er in staat, helaas wel alleen met Fred Astaire, maargoed, die krijgt sowieso een stem van mij
Het lijkt er gewoon op dat je alleen kunt stemmen op spul wat al in de top 2000 heeft gestaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik heb het idee dat ik elk jaar naar dezelfde commentaren/posts zit te kijken...
Misschien moet je een nummer uitkiezen wat een grotere kans maakt op meer stemmen en dus een grotere kans heeft om in de lijst te komen..quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het lijkt er gewoon op dat je alleen kunt stemmen op spul wat al in de top 2000 heeft gestaan.
Ik stem geloof ik al 5 jaar op Try me van Mo (als vrije keuze), nummer staat er nog niet in, ook niet in de lijst, dus dat heeft ook geen zin.
tot en met volgend weekend dacht ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga ook stemmen op de top 2000. Hoelang kun je nog op de top 2000 stemmen?
Idd. Zelfs Cheese, Asia en Nancy zijn al te hoog gegrepen denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien moet je een nummer uitkiezen wat een grotere kans maakt op meer stemmen en dus een grotere kans heeft om in de lijst te komen..
Inderdaad tot en met 6 december kan er gestemd worden. Ik ga wel luisteren naar de top 2000. Heb er zinin.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
tot en met volgend weekend dacht ik
Ze hebben zulke toffe nummers, ik heb alle (wel 3quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd. Zelfs Cheese, Asia en Nancy zijn al te hoog gegrepen denk ik
Met 3 verschillende zangeressen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze hebben zulke toffe nummers, ik heb alle (wel 3) albums
Album 1 heeft een andere zangeres dan 2 en 3quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met 3 verschillende zangeressen?Ohnee, 2 volgens mij.
Nooit een relatie binnen een band beginnen, leert de geschiedenis ons.
Volgens mij toch allemaal Harm Bieger?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Album 3 had ook weer een andere drummer
Ohja de drummer stapte op na het laatste album. Live-optredens waren ook geen succes (bij de 1e zangeres)quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij toch allemaal Harm Bieger?
edit: zo te zien is de bezetting op albums 2 en 3 hetzelfde.
Alle MT50-presentatoren komen langs.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haha ze hebben Spits gelyncht bij R2 omdat ie te oud werd, maar nu duikt ie vandaag op bij 3FM om het beste uit de mega top 50 te presenteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |