quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade 10-1 Nicholson
R. Huybrechts 5-10 K. Huybrechts
Taylor 10-5 Gando
Van Gerwen - Lewis
Vrijdag
O'Shea 6-16 Thornton
Waites 16-10 Hankey
Zaterdag
K. Huybrechts - Lewis
Taylor - Wade
Zondagmiddag
Robert Thornton v Scott Waites
Taylor/Wade v Huybrechts/Lewis
Zondagavond
Finale
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Dat zal 'ie inderdaad echt eens moeten flikken. Al zal het morgen wel ook niet het geval zijnquote:
Lewis is scorend ook wel erg sterk momenteel. Dus dan heb je alleen kans als 'ie een paar dubbels mist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij met het wel hebben van fouten van Lewis.
quote:
Blijft wel knap. Lewis houdt de dubbels ook nooit lang constant volquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij met het wel hebben van fouten van Lewis.
2 breaks, ik zie ook liever Lewis winnen, die is denk ik de enige die het Taylor lastig kan maken.quote:
Denk 't ook. Moet wel wat beter gooien op zijn dubbels dan nu.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2 breaks, ik zie ook liever Lewis winnen, die is denk ik de enige die het Taylor lastig kan maken.
Ik ook niet.quote:
Welke klapmongool?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:05 schreef hafcfan het volgende:
En die gast maakte mij voor klapmongool uit, maar Vincent zegt hetzelfde als mij. Lewis gooit alleen goed als het moet.
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes. Wat vind je trouwens van de nieuwe GSOD criteria?quote:
Ik snap het nog niet echt hoe het in elkaar zit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes. Wat vind je trouwens van de nieuwe GSOD criteria?
Ja 8 voor de PDC players en 8 voor iedereen zelfs voor ons moet het mogelijk zijn dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet echt hoe het in elkaar zit.
Dat er via de qualifier 16 posities worden ingevuld???
Jep.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes.
Jammer, gaat imo ten koste van de amusementswaarde v/h toernooi. Straks krijg je een vage Japanner ofzo die mee doet en een grote naam niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja 8 voor de PDC players en 8 voor iedereen zelfs voor ons moet het mogelijk zijn dus.
Marumatsuquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer, gaat imo ten koste van de amusementswaarde v/h toernooi. Straks krijg je een vage Japanner ofzo die mee doet en een grote naam niet.
Altijd mooi en Peterson is er weer bij. Haavisto ook weer?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doet trouwens niet mee op het WK.
Wel Hashimoto
Die moet het via de qualifiers doen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd mooi en Peterson is er weer bij. Haavisto ook weer?
deelnemersveld kan je hier zienquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:16 schreef heywoodu het volgende:
"Snap je wat ik bedoel Sjak?"
"Nee."
Ik heb een grotere hekel aan spelers die de 3e dart nog even richting het bord slingeren "omdat het moet" en halverwege de worp al beginnen met lopen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb soms zo'n schijthekel aan darters die 'm stiekem met de 3e dart er nog ingooien
Ted doet ook mee. Missen er verder nog echt grote bekende op het WK? Co heb je ook nog.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deelnemersveld kan je hier zien
http://www.dartfreakz.nl/(...)t-voor-leon-de-geus/
Alleen nog die PDPA Qualifier de laatste 2 vloertoernooien worden nog gegooid en dan is het WK-veld compleet.
waar heb je dat vandaan? http://www.pdpa.co.uk/2013/11/04/16994/ hier staat ie er niet bijquote:
Priestley zit er nu niet meer bij, voorgoed denk ik.quote:Missen er verder nog echt grote bekende op het WK? Co heb je ook nog.
Zei Co. Hij gaat ook Q-School gooien. Ted en Co dus de enige bekenden die missen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan? http://www.pdpa.co.uk/2013/11/04/16994/ hier staat ie er niet bij
[..]
Priestley zit er nu niet meer bij, voorgoed denk ik.
Als Rand op de vloertoernooien het beter doet dan M. Smith & Osborne is ie via OoM geplaatst. i nde zin van finale halen minstensquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei Co. Hij gaat ook Q-School gooien. Ted en Co dus de enige bekenden die missen.Rand dan dat is ook een baas.
die droomt ook nog dat hij zelf van Phil wintquote:
Osborne kan er nog uitvliegen als M. Smith het heel goed doet op de vloer. Dan is ook niet via de Pro Tour geplaatst.quote:
Dubbel top? Of tops?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:45 schreef komrad het volgende:
als je wilt winnen mag je die dubbel top wel raken natuurlijk
Da's morgenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Komt Phil er weer mee weg. Moest die nu maar tegen Lewis.
En dan moet ie tegen Thornton of Waites en gaap 16-0 gaapquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar dan raakt die weer alles.
Echt he, Wel een leuke stelling. Bunting!!!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan moet ie tegen Thornton of Waites en gaap 16-0 gaap
Bunting & Waites zijn imo de enigen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt he, Wel een leuke stelling. Bunting!!!
Voor de top ja. Voor de breedte lopen er nog wel wat leuke bij de BDO.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting & Waites zijn imo de enigen.
Ik noemde Bunting.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op twitter zie je alleen dezelfde namen langskomen behalve Bunting
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Wade krijgt straks wel weer een paar zwakke legs, dan slaat The Power genadeloos toe.
Ik verwacht niet dat Wade wint hoorquote:
Philquote:
Dat zal ie lekker vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Wade wordt nu weer heel wisselvallig, hij gaat nu gepakt worden.
Taylor, Lewis & MvG zijn momenteel de enigen die het WK kunnen winnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Wade zal nooit een WK winnen. Scorend niet goed genoeg.
Jeb. En Garry in de vorm van gisteren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor, Lewis & MvG zijn momenteel de enigen die het WK kunnen winnen.
twitter:Show_nl twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 20:16:34Win een uur privéles darten van @Raybar180 bij de BN'erveiling voor @giro555: http://t.co/R5ckqdO7SK reageer retweet
Een goeie start is het leren van de kraanvogel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel dartles van Koos.
zal wel meevallen denk ik gezien de lotingquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Zouden er weer talenten uit het niets zich laten zien op Lakeside.
Geen idee ken ze nooit. Die Jefrey de Graaf vond ik wel een aardig spelertje. Zal Wade ooit nog een titel pakken? Scorend echt matig.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zal wel meevallen denk ik gezien de loting
Nooit het talent waar kunnen maken eigenlijk op het WK Een speler die meer dan 3 jaar in de top 3 heeft gestaan hoort gewoon de WK-finale te hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee ken ze nooit. Die Jefrey de Graaf vond ik wel een aardig spelertje. Zal Wade ooit nog een titel pakken? Scorend echt matig.
Eens. Met Withlock heb ik dat ook een beetje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit het talent waar kunnen maken eigenlijk op het WK Een speler die meer dan 3 jaar in de top 3 heeft gestaan hoort gewoon de WK-finale te hebben gespeeld.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef hafcfan het volgende:
Mardle en Manly![]()
Mis ze nog elk toernooi.
Whitlock heeft dat WK wel terecht de finale gehaald. Schitterende overwinningen, allemaal toen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Met Withlock heb ik dat ook een beetje.
Manley gaat weer voor de Q-school zag ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef hafcfan het volgende:
Mardle en Manly![]()
Mis ze nog elk toernooi.
Mardle is toch gestopt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manley gaat weer voor de Q-school zag ik.
2 toch in deze sessie?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:25 schreef wdn het volgende:
Wow die zijn happy dat Wade 1 breakje terug pakt.
Laatst x zei die als die t weer niet haalt stopt die. Jammer dat er niet meer van zulke bazen zijn op Ted na.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manley gaat weer voor de Q-school zag ik.
Ok! 2.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:23 schreef hafcfan het volgende:
Mardle en Manly![]()
Mis ze nog elk toernooi.
Idd ben er ook bang voor. Kan zo weer een Taylor op het podium staan die de volgende sessie met 5-0 paktquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok! 2.
Maar dan nog. Dit wint Wade toch niet.
Die kop van Hankey erbijquote:
Normaal kwam die ook altijd met een opblaaskrokodil of palmboom of weet ik veel wat aanzettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goddomme wat mooi. Echt hier word je spontaan fan van.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normaal kwam die ook altijd met een opblaaskrokodil of palmboom of weet ik veel wat aanzetten![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het darts heeft meer Glenn Moody nodig.
Wat een baas was dat
Was zijn vader er ook niet altijd bij?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Normaal kwam die ook altijd met een opblaaskrokodil of palmboom of weet ik veel wat aanzetten![]()
Manley was ook een held met zijn is this the way to amarilo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
volgens mij welquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was zijn vader er ook niet altijd bij?
Ik ben voor Philquote:
alleen al vanwege zijn entrance ja . Of die het wilt is een 2dequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze moeten hem een wildcard geven.
Als die niet wil nemen we hem zijn baan af.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
alleen al vanwege zijn entrance ja . Of die het wilt is een 2de
Dat was echt geweldig.quote:
Zet hem maar neer ipv Knarreveldquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als die niet wil nemen we hem zijn baan af.
Wade was daar vroeger ook wel goed in, vermakelijke borderliner.quote:
http://www.twilight-entertainment.nl/co-stompe-boeken/quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel dartles van Koos.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.twilight-entertainment.nl/co-stompe-boeken/
Even ¤2550 aftikken.
wtfquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.twilight-entertainment.nl/co-stompe-boeken/
Even ¤2550 aftikken.
Nou, mager ..quote:
Hij klinkt nog wel even intelligent.quote:
Gelukkig maar. Je moet er niet aan denken dat hij minder intelligent klinkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij klinkt nog wel even intelligent.
Meesterbreinquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij klinkt nog wel even intelligent.
bedanktquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in dem iddag om 14:10
's avonds 20:10
quote:
Ik heb naar gevoel over de finale.Phil bakt er nu echt niks vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in dem iddag om 14:10
's avonds 20:10
Hopen dat Wade een wonder sticht en dan Lewis de finale haalt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb naar gevoel over de finale.Phil bakt er nu echt niks van
Ja dan krijgen we een leuke finale.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen dat Wade een wonder sticht en dan Lewis de finale haalt.
Inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:54 schreef hafcfan het volgende:
jezus gooit wade weer helemaal niks.
Hij heeft steeds Lewis en Taylor getroffen en 1x mazzelkont Chizzyquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jammer dat het in de TV toernooien, op de PL na, elke keer net niet is.
Hopen dat die met de PC aan de andere kant meteen tegen elkaar mogen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft steeds Lewis en Taylor getroffen en 1x mazzelkont Chizzy
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kuttaylor verpest het hele dartsjaar weer
Tja wanneer ? Tot die bijna dood is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
als taylor weg is hebben we eindelijk meer spanning en plezier.
57 of 58, toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja wanneer ? Tot die bijna dood is?
Als hij het EC had gewonnen was echt alles van hem. Nog nooit zo sterk geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De rest moet gewoon beter worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
En de PL niet te vergeten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij het EC had gewonnen was echt alles van hem. Nog nooit zo sterk geweest volgens mij.
quote:
PL tel ik niet mee. Niet echt een toernooi. Dubai masters is ook niet geranked, maar hoe hij dit jaar alles ranking toernooien binnen sleept is niet leuk. Nog nooit zo veel gewonnen volgens mij. PC en WK erbij en ik word depressief.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de PL niet te vergeten.
Alleen het EC en de PL waren leuk om te kijken imo. En de Dubai masters
Ik heb naar die finale van de WMP ook niet met plezier zitten kijken ondanks het hoge niveauquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PL tel ik niet mee. Niet echt een toernooi. Dubai masters is ook niet geranked, maar hoe hij dit jaar alles ranking toernooien binnen sleept is niet leuk. Nog nooit zo veel gewonnen volgens mij. PC en WK erbij en ik word depressief.
Nee de winnaar is al bekend van te voren. Nu verneukt Wade het ook weer godverdomme.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb naar die finale van de WMP ook niet met plezier zitten kijken ondanks het hoge niveau
Hij was slecht tijdens het begin van de periode waar hij is gestopt met alcohol.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
de laatste keer dat taylor slecht was, was met het EK
Wanneer is de loting van de PC dan? Ik word echt doodziek van die faalbazen die tegen Phil niks gooien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis zal ook wel weer verliezen morgen, en de finalist is al helemaal kansloos..
gewoon de top 32 Pro Tour OoM na volgend weekend.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer is de loting van de PC dan? Ik word echt doodziek van die faalbazen die tegen Phil niks gooien.![]()
Ohja nog een weekend he. Thornton is wel een eind baas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon de top 32 Pro Tour OoM na volgend weekend.
Ik heb respect voor Dolan, Thornton & Huybrechts. Dat zijn de laatste spelers die Taylor op een gerankt toernooi hebben verslagen.
Blijf jij dat maar denken. Word er wel ziek van dat elk toernooi inmiddels wordr weggepikt. Er zit totaal geen spanning meer in. Dat frustreert me.quote:Op zondag 17 november 2013 08:32 schreef Red_85 het volgende:
Waarom is er altijd zo'n grote haat tegen iemand die er met kop en schouders bovenuit steekt? Typisch NL's trekje volgens mij.
Hij stopt vanzelf wel een keer. Of krijgt het aan zijn hart. Of iets van dat.quote:Op zondag 17 november 2013 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf jij dat maar denken. Word er wel ziek van dat elk toernooi inmiddels wordr weggepikt. Er zit totaal geen spanning meer in. Dat frustreert me.
Denk dat er vooral veel respect is voor hetgeen hij gepresteerd heeft. Maar elke keer dezelfde gebochelde kabouter te zien winnen is ook geen pretje.quote:Op zondag 17 november 2013 08:32 schreef Red_85 het volgende:
Waarom is er altijd zo'n grote haat tegen iemand die er met kop en schouders bovenuit steekt? Typisch NL's trekje volgens mij.
Niet bij mij.quote:Op zondag 17 november 2013 08:32 schreef Red_85 het volgende:
Deed het net ook niet bij mij, maar nu wel. Effe refreshenquote:Op zondag 17 november 2013 14:11 schreef KaheemSaid het volgende:
De stream van RTL doet het niet bij mij, is het ook mogelijk om het ergens anders aan te zetten?
Hierbij maakt het me ook niet uit. Ik denk alleen niet dat ze een kans maken in de finale.quote:Op zondag 17 november 2013 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Maakt mij niet uit wie deze partij wint. Allebei prachtige spelers.
Gewoon een paar keer proberen, ik heb dat ook wel eens gehad maar hij doet het uiteindelijk altijd.quote:Op zondag 17 november 2013 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:
krijg de stream ook niet aan de praat
welke browser gebruik je?quote:Op zondag 17 november 2013 14:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer proberen, ik heb dat ook wel eens gehad maar hij doet het uiteindelijk altijd.
Firefox, ik heb het even geprobeerd en nu doet hij het ook gewoon bij mij.quote:
thanks het lag aan de silverlight plugin die niet up to date wasquote:Op zondag 17 november 2013 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Firefox, ik heb het even geprobeerd en nu doet hij het ook gewoon bij mij.
Kreeg je daar een melding van, of gewoon zelf geïnstalleerd?quote:Op zondag 17 november 2013 14:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
thanks het lag aan de silverlight plugin die niet up to date was
zelf effe handmatig gedownloadquote:Op zondag 17 november 2013 14:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Kreeg je daar een melding van, of gewoon zelf geïnstalleerd?
Sja, met die seeding kan je verwachten dat het andere deel ruk is.quote:Op zondag 17 november 2013 14:21 schreef tja77 het volgende:
Niveau is nog niet je van het....
Een Lewis of Taylor in vorm walsen hier finaal overheen.
Als alles volgens de goede doen statistici vooraf het toernooi waren gegaan was hetquote:Op zondag 17 november 2013 14:25 schreef Grifte het volgende:
Barney in redelijke doen had hier makkelijk de halve finale gehaald, maargoed dat blijft een falend verhaal.
Dit toernooi is niet geranked.quote:Op zondag 17 november 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thornton is Barney bijna gepasseerd op de ranglijst, na dit toernooi zal hij hem wel voorbij zijn.
Oh, waarom niet?quote:
quote:Op zondag 17 november 2013 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
Thornton is Barney bijna gepasseerd op de ranglijst, na dit toernooi zal hij hem wel voorbij zijn.
Tis wat.quote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
Thornton afgrijselijke speler met dat nee geknik na elke beurt/leg
Thorntonquote:Op zondag 17 november 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
Thornton afgrijselijke speler met dat nee geknik na elke beurt/leg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |