quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade 10-1 Nicholson
R. Huybrechts 5-10 K. Huybrechts
Taylor 10-5 Gando
Van Gerwen - Lewis
Vrijdag
O'Shea 6-16 Thornton
Waites 16-10 Hankey
Zaterdag
K. Huybrechts - Lewis
Taylor - Wade
Zondagmiddag
Robert Thornton v Scott Waites
Taylor/Wade v Huybrechts/Lewis
Zondagavond
Finale
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Dat zal 'ie inderdaad echt eens moeten flikken. Al zal het morgen wel ook niet het geval zijnquote:
Lewis is scorend ook wel erg sterk momenteel. Dus dan heb je alleen kans als 'ie een paar dubbels mist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij met het wel hebben van fouten van Lewis.
quote:
Blijft wel knap. Lewis houdt de dubbels ook nooit lang constant volquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hij met het wel hebben van fouten van Lewis.
2 breaks, ik zie ook liever Lewis winnen, die is denk ik de enige die het Taylor lastig kan maken.quote:
Denk 't ook. Moet wel wat beter gooien op zijn dubbels dan nu.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
2 breaks, ik zie ook liever Lewis winnen, die is denk ik de enige die het Taylor lastig kan maken.
Ik ook niet.quote:
Welke klapmongool?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:05 schreef hafcfan het volgende:
En die gast maakte mij voor klapmongool uit, maar Vincent zegt hetzelfde als mij. Lewis gooit alleen goed als het moet.
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes. Wat vind je trouwens van de nieuwe GSOD criteria?quote:
Ik snap het nog niet echt hoe het in elkaar zit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes. Wat vind je trouwens van de nieuwe GSOD criteria?
Ja 8 voor de PDC players en 8 voor iedereen zelfs voor ons moet het mogelijk zijn dus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet echt hoe het in elkaar zit.
Dat er via de qualifier 16 posities worden ingevuld???
Jep.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja jij weet toch ook dat Lewis alleen goed gooit tegen toppers. Op het WK zal die ook wel weer prutsen in de eerste rondes.
Jammer, gaat imo ten koste van de amusementswaarde v/h toernooi. Straks krijg je een vage Japanner ofzo die mee doet en een grote naam niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja 8 voor de PDC players en 8 voor iedereen zelfs voor ons moet het mogelijk zijn dus.
Marumatsuquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer, gaat imo ten koste van de amusementswaarde v/h toernooi. Straks krijg je een vage Japanner ofzo die mee doet en een grote naam niet.
Altijd mooi en Peterson is er weer bij. Haavisto ook weer?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doet trouwens niet mee op het WK.
Wel Hashimoto
Die moet het via de qualifiers doen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd mooi en Peterson is er weer bij. Haavisto ook weer?
deelnemersveld kan je hier zienquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:16 schreef heywoodu het volgende:
"Snap je wat ik bedoel Sjak?"
"Nee."
Ik heb een grotere hekel aan spelers die de 3e dart nog even richting het bord slingeren "omdat het moet" en halverwege de worp al beginnen met lopen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb soms zo'n schijthekel aan darters die 'm stiekem met de 3e dart er nog ingooien
Ted doet ook mee. Missen er verder nog echt grote bekende op het WK? Co heb je ook nog.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
deelnemersveld kan je hier zien
http://www.dartfreakz.nl/(...)t-voor-leon-de-geus/
Alleen nog die PDPA Qualifier de laatste 2 vloertoernooien worden nog gegooid en dan is het WK-veld compleet.
waar heb je dat vandaan? http://www.pdpa.co.uk/2013/11/04/16994/ hier staat ie er niet bijquote:
Priestley zit er nu niet meer bij, voorgoed denk ik.quote:Missen er verder nog echt grote bekende op het WK? Co heb je ook nog.
Zei Co. Hij gaat ook Q-School gooien. Ted en Co dus de enige bekenden die missen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan? http://www.pdpa.co.uk/2013/11/04/16994/ hier staat ie er niet bij
[..]
Priestley zit er nu niet meer bij, voorgoed denk ik.
Als Rand op de vloertoernooien het beter doet dan M. Smith & Osborne is ie via OoM geplaatst. i nde zin van finale halen minstensquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zei Co. Hij gaat ook Q-School gooien. Ted en Co dus de enige bekenden die missen.Rand dan dat is ook een baas.
die droomt ook nog dat hij zelf van Phil wintquote:
Osborne kan er nog uitvliegen als M. Smith het heel goed doet op de vloer. Dan is ook niet via de Pro Tour geplaatst.quote:
Dubbel top? Of tops?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:45 schreef komrad het volgende:
als je wilt winnen mag je die dubbel top wel raken natuurlijk
Da's morgenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:51 schreef hafcfan het volgende:
Komt Phil er weer mee weg. Moest die nu maar tegen Lewis.
En dan moet ie tegen Thornton of Waites en gaap 16-0 gaapquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja, maar dan raakt die weer alles.
Echt he, Wel een leuke stelling. Bunting!!!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan moet ie tegen Thornton of Waites en gaap 16-0 gaap
Bunting & Waites zijn imo de enigen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt he, Wel een leuke stelling. Bunting!!!
Voor de top ja. Voor de breedte lopen er nog wel wat leuke bij de BDO.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bunting & Waites zijn imo de enigen.
Ik noemde Bunting.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Op twitter zie je alleen dezelfde namen langskomen behalve Bunting
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
Wade krijgt straks wel weer een paar zwakke legs, dan slaat The Power genadeloos toe.
Ik verwacht niet dat Wade wint hoorquote:
Philquote:
Dat zal ie lekker vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Wade wordt nu weer heel wisselvallig, hij gaat nu gepakt worden.
Taylor, Lewis & MvG zijn momenteel de enigen die het WK kunnen winnen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Wade zal nooit een WK winnen. Scorend niet goed genoeg.
Jeb. En Garry in de vorm van gisteren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor, Lewis & MvG zijn momenteel de enigen die het WK kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |