Hint: filiaal ligt op minder dan 3 kilometer afstand van een DC.quote:
Maar misschien kan je het iemand dan leren en dan kan hij het de volgende keer ook. (dat doe ik altans....)quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk corrigeert de SM de uren maandagochtend. Als Vraagteken al niet eens zeker weet of hij in de goede week zit in R&R, is het uitlenen van uren misschien wel handiger om zelf achteraf te doen.
Misschien komt het omdat het een ondernemer is dat de uren achteraf geregeld worden omdat er misschien geen kostenplaatsnummer van is of iets dergelijks. Heb nog nooit iemand aan een ondernemer uitgeleend.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:44 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Klopt, maar moet het ook leren!![]()
De ondernemer wou dat we producten niet plat bovenop gingen leggen, maar onderop en daarboven weer de producten. Beetje de c1000.jumbo manier dus. Ter verduidelijking: bij vruchtensappen zie je dan 3 pakken liggen en daarbovenop staand de rest van de pakken.
Pijmanstraat Zwolle?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hint: filiaal ligt op minder dan 3 kilometer afstand van een DC.
Zo'n vermoeden had ik al!quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, da's waar ook. Niet aan gedacht, maar Wolvega is natuurlijk een franchiser. En dan kan je inderdaad niet uitlenen in R&R.
Uren gewoon boeken op je eigen filiaal, dan gaat er in het Zaanse iemand aan klussen en worden je eigen maandcijfers gecorrigeerd.
Dan ben ik scheef? Ik zie hem toch echt niet in de bonus folder staan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:00 schreef donald500 het volgende:
Trouwens wel Unox in de bonus volgende week. De soepen in zak.![]()
fijn dat je het zelf zegt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben ik scheef? Ik zie hem toch echt niet in de bonus folder staan.
edit: ik ben scheef dus![]()
quote:
FUUUUquote:
Ik las pijpmanstraatquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pijmanstraat Zwolle?
De enige bouwput in de buurt van een DC volgens Google Maps
Ik denk dat de drukte dit jaar eigenlijk wel mee gaat vallen omdat de winkel lastig bereikbaar is, zoals ik al zei in het vorige topic.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
even bij laden voor de drukke december maand
Heb nu ook even lekker 1,5 week vakantie, even bijladen voor december, want ik verwacht wel weer drukte. Ga denk ik net als vorig jaar weer een paar sinterklaas displays ombouwen voor extra presentaties met belangrijke feestdagen artikelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat de drukte dit jaar eigenlijk wel mee gaat vallen omdat de winkel lastig bereikbaar is, zoals ik al zei in het vorige topic.
De ondernemer gaat contact opnemen met de gemeente, want dit slaat nergens op. Ze hebben een tijdelijk fietspad gecreeërd met van die rood/witte plastic blokken en daarmee de toegang tot het plein waar wij zitten drastisch beperkt. Ook zijn zo goed als alle parkeerplaatsen weggehaald die wij voor de winkel hadden. Ze hebben wel een tijdelijke parkeerplaats gemaakt aan de overkant van de weg, maar er is natuurlijk niemand die zo'n afstand gaat lopen met zijn winkelwagen.
Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom het verbouwen van het kruispunt 2 jaar moet duren. Als ze nou eens de handjes laten wapperen en echt aan de slag gaan, dan kunnen ze denk wel in een paar maanden klaar zijn, want je ziet er vrijwel nooit iemand
Ik stond toevallig vandaag nog even naar de sinterklaas displays te kijken en heb ze weer een beetje netjes gemaakt om de verkopen te stimuleren. Volgens mij blijft dat display met dat speelgoed staan tot de kerst.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Heb nu ook even lekker 1,5 week vakantie, even bijladen voor december, want ik verwacht wel weer drukte. Ga denk ik net als vorig jaar weer een paar sinterklaas displays ombouwen voor extra presentaties met belangrijke feestdagen artikelen.
Paar maanden voor een kruispunt is alsnog veel? Hoe groot kruispunt is het?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat de drukte dit jaar eigenlijk wel mee gaat vallen omdat de winkel lastig bereikbaar is, zoals ik al zei in het vorige topic.
De ondernemer gaat contact opnemen met de gemeente, want dit slaat nergens op. Ze hebben een tijdelijk fietspad gecreeërd met van die rood/witte plastic blokken en daarmee de toegang tot het plein waar wij zitten drastisch beperkt. Ook zijn zo goed als alle parkeerplaatsen weggehaald die wij voor de winkel hadden. Ze hebben wel een tijdelijke parkeerplaats gemaakt aan de overkant van de weg, maar er is natuurlijk niemand die zo'n afstand gaat lopen met zijn winkelwagen.
Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom het verbouwen van het kruispunt 2 jaar moet duren. Als ze nou eens de handjes laten wapperen en echt aan de slag gaan, dan kunnen ze denk wel in een paar maanden klaar zijn, want je ziet er vrijwel nooit iemand
We willen allemaal wel eens wat.quote:
Ja, daarom ben ik bezig om de laatste week van januari en de eerste twee weken van februari vrij te krijgen.quote:
hehe, gewoon vrij of wil je echt ergens heen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik bezig om de laatste week van januari en de eerste twee weken van februari vrij te krijgen.
Ik wil ergens heenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
hehe, gewoon vrij of wil je echt ergens heen?
Paar jaar. 2015 moet het af zijn volgens de planning. Het kruispunt komt bovenop een tunnel. Maar ik ben nog steeds van mening dat de tunnel niet diep genoeg is gegraven, want de bovenkant ligt zo'n 4 meter boven de grondquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Paar maanden voor een kruispunt is alsnog veel? Hoe groot kruispunt is het?
Zou toch wel in één maand moeten kunnen lijkt mij.
vrij vragen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik bezig om de laatste week van januari en de eerste twee weken van februari vrij te krijgen.
Vergeet niet je winterjas mee te nemen. De temperatuur is ruim beneden het vriespunt in januari lees ik netquote:
Even de weg sneeuwvrij makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vergeet niet je winterjas mee te nemen. De temperatuur is ruim beneden het vriespunt in januari lees ik net
Hopelijk is die weg eenrichtingsverkeerquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Even de weg sneeuwvrij maken
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan dat programma op discovery channel, iets met amerikaanse truckers die in india (ofzo) gingen rijden in de himalaya over bergen met afgronden tot Tokio. Tijdens het kijken schijt je zelf ook 7 kleurenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hopelijk is die weg eenrichtingsverkeer
Nee die kan ga ik niet op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat programma op discovery channel, iets met amerikaanse truckers die in india (ofzo) gingen rijden in de himalaya over bergen met afgronden tot Tokio. Tijdens het kijken schijt je zelf ook 7 kleurenZe rijden daar echt als een gek.
Bedoel je niet Bolivia?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan dat programma op discovery channel, iets met amerikaanse truckers die in india (ofzo) gingen rijden in de himalaya over bergen met afgronden tot Tokio. Tijdens het kijken schijt je zelf ook 7 kleurenZe rijden daar echt als een gek.
Dat soort taferelen kreeg je ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bedoel je niet Bolivia?
[ afbeelding ]
Ice Road Truckers: Deadliest Roads heet dat programma was ook op RTL7.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zijn 2 seizoenen van geweestquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bedoel je niet Bolivia?
[ afbeelding ]
Die bedoel ik ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ice Road Truckers: Deadliest Roads heet dat programma was ook op RTL7.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Road_Truckers
Ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar RTL7. De zender is zogenaamd 'meer voor mannen', maar ze zenden alleen oude meuk uit en van die gare B-films. Soms wil ik nog wel eens VI kijken, maar de grappige momenten komen toch op Dumpert te staanquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja.RTL7, was t dan.
De zender "meer voor mannen" is volgens mij gewoon kanaal 950quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet zo vaak naar RTL7. De zender is zogenaamd 'meer voor mannen', maar ze zenden alleen oude meuk uit en van die gare B-films. Soms wil ik nog wel eens VI kijken, maar de grappige momenten komen toch op Dumpert te staan
750 bij Ziggo geloof ik, en dan moet je nog fors betalen ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De zender "meer voor mannen" is volgens mij gewoon kanaal 950
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |