echt ? ga ik hem gelijk halen van het weekendquote:
http://www.dixons.nl/game(...)04.html#.UrQcN7RA2icquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:29 schreef genakt het volgende:
[..]
echt ? ga ik hem gelijk halen van het weekend
Nieuwe Vita hiermee bevestigd voor Europa?quote:
Lijkt me een ‘losse’ Vita en die zijn altijd zonder geheugenkaart; anders staat het er expliciet bij.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:47 schreef Dos37 het volgende:
klopt het trouwens dat het de versie is zonder geheugenkaart?
Okee en zonder een game, dan wordt het toch nog wel dik boven de 130 euroquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt me een ‘losse’ Vita en die zijn altijd zonder geheugenkaart; anders staat het er expliciet bij.
Bij zulke acties doen ze vaak niet aan verzenden. Verder zijn er nu nog maar weinig stores met voorraad. Op=opquote:Op zaterdag 21 december 2013 03:05 schreef Zolder het volgende:
Mooie actie van 99 euro, maar wat is dat voor bullshit dat verzenden niet kan en ophalen maar in 4 filialen mogelijk is. Heb ik er alsnog niks aan.
Er zit er hier een vandaan die 2 uur reizen is met het OV. Nu is het weekend dus geld mijn studenten-OV niet, maar misschien als er maandag nog is (ik schat die kans heel klein) dat is een poging waag.quote:Op zaterdag 21 december 2013 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bij zulke acties doen ze vaak niet aan verzenden. Verder zijn er nu nog maar weinig stores met voorraad. Op=op
Zoveel is het me echt niet waard, komen wel meer aanbiedingen aanquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er zit er hier een vandaan die 2 uur reizen is met het OV. Nu is het weekend dus geld mijn studenten-OV niet, maar misschien als er maandag nog is (ik schat die kans heel klein) dat is een poging waag.
Ik las gisteren op een gamewebsite dat mediamarkt ook 99 euro had.. maar op de website zie ik niks.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zoveel is het me echt niet waard, komen wel meer aanbiedingen aan
Waar had je dat gelezen? Wellicht is het daar alleen in de fysieke winkels? Dan zou ik het wel in mijn stad kunnen halen en dan is het ineens erg interessantquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:54 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik las gisteren op een gamewebsite dat mediamarkt ook 99 euro had.. maar op de website zie ik niks.
En ik zat ook al aan bcc te denken, met hun laagste prijs garantie. Maar die verkopen geen ps vita
In een reactie op een nieuwsbericht op pu.nl , dus of het heel betrouwbaar is..quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waar had je dat gelezen? Wellicht is het daar alleen in de fysieke winkels? Dan zou ik het wel in mijn stad kunnen halen en dan is het ineens erg interessant
Er staan alleen games op, dus ja. Ik heb zelf ook twee kaartjes, nooit problemen mee.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met meerdere mem cards? Kan ik bijv gewoon twee maal 16 gebruiken zonder steeds iets in te stellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop