Ik dacht dat dat je smaak wasquote:Op maandag 18 november 2013 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Dat vind ik echt een afschuwelijk naam
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoorde zondag in de dierentuin een broer en zus combinatie waar ik om moest gniffelen: W essel en P ip
Ik wacht voor alle zekerheid de 20 weken echo even af, blijkt het dan nog steeds een meisje te zijn dan zal ik onze jongensnaam hier droppen
Wolf en Silvijn had ik erg mooi gevondenquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoorde zondag in de dierentuin een broer en zus combinatie waar ik om moest gniffelen: W essel en P ip
Ik wacht voor alle zekerheid de 20 weken echo even af, blijkt het dan nog steeds een meisje te zijn dan zal ik onze jongensnaam hier droppen
Ik zei ooit tegen een moeder dat ik de naam P ip zo leuk vond en of ze hem had afgekeken van Great Expectations en toen keek ze me echt zo aan:quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:07 schreef Poppejans het volgende:
Ivanquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[..]
Wolf en Silvijn had ik erg mooi gevonden
Of Wolf en Ivan
Ben erg benieuwd naar de meisjesnaam!
Ja mij dus ook,ik moest hardop grinniken!quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:31 schreef Kyara het volgende:
Wessel en pip klinkt mij een beetje teveel als Woezel en pip.
Maudquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef hanke het volgende:
Namen, namen.. Ik vind het zo lastig! Ik post nog even undercover, hoewel ik niet denk dat iemand me hier kent (lees al tijdje mee in OUD, maar nog nooit gepost). Hoe dan ook: onze dochter heet A.nne en ze krijgt een zusje volgend jaar! Maar wat is nou een mooie meisjesnaam daarbij? We houden van stevige Nederlandse namen, ben benieuwd of jullie suggesties hebben want vond de rijtjes hierboven steeds mooie combinaties bevatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |