ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.
Natuurlijk niet gereld vandaag. De oefenwedstrijd was eigenlijk boeiender tot de 2e helft begon.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Ik wel, geef ik eerlijk toe, en toch hou ik niet van contact sport.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb geeneens meer internet
Nielsch toch binnen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Nouuuu, echt wel hoor, er is wel degelijk over gesproken. De regering subsidieert bijvoorbeeld de intocht daar, maar dat staat nu zeer ter discussie.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja op curacao kan dit verhaal ze sowieso niet echt boeien, die zien het meer als carnaval voor kinderen volgens mij
Die blauwe zag ik ook. En kleuren Pietje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
jij met je Nielsch ...quote:
Nog ff wachten.. Morgen eerst nog die van Amsterdamquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
is het te vroeg om 'ik zei het toch!' te roepen of kan het al?
Sp3c doet niet aan Amsterdam ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nog ff wachten.. Morgen eerst nog die van Amsterdam
Oehoeboeroe? is die ook gay?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dude!! Je mag hem wel PMen hoor. Neem je hem naar die grote Uil daar in het bos.
Hij plakt zo aan nielsch, maar weet het niet hoor. Hij is wel een freemason, dus je weet maar nooit.quote:
Met een mes??!quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef sp3c het volgende:
nielsch gelijk rooie oortjes natuurlijk
ik bedoel dus met een mes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |