quote:
lolquote:
Beter van niet, mien jong.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
nee dat zei hij
ik denk er liever niet over na
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internetquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Ik moet nog 2 oliebollen opeten, dat is er gebeurt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
anyways, is er nog wat gebeurt of heeft iedereen voor jan lul heel de dag sint en piet zitten kijken?
Zit nu in zijn reet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
De staf was kwijt, gestolen door Quincy, althans dat las ik ergens op internet
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
geen idee, ik deed niet openquote:
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:21 schreef Montagui het volgende:
[..]
Neuh....in Groningen was het als vanouds....op Curaçao daarentegen.....
Ja, ja, vertel ....quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Nielsch wil gewoon aan contact sport doen en dat is een verslaving dus die belt bij iedereen aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee, ik deed niet open
[..]
jij weet de spanning ook wel op te bouwen ....
wa gebeurde er op Curacao?
Ik kijk niet meer naar tv eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:28 schreef Montagui het volgende:
Euh....anticlimax?
Geen rellen, geen demonstraties....maar ik zag (op TV) daar wel 1 blauw geschminkte Zwarte Piet en 1 half roze half zwart geschminkte Zwarte Piet.
That's all....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |