Strippokeren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Hege Bøkko NOR NOR 39.58
Waarom doet dat arme kind uberhaupt nog mee?
Laat ze snel een fijne baan bij de Noorse versie van de NOS gaan regelen of gaan pokeren ofzo....
Wel een Noors record op de 1000m in 1,07,95 door Lorentzenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Gezien de tijden in de B-groep heb ik nog niet het idee dat het ijs weer zo goed is...maar we zullen zien.
Meh, 1500m vrouwen en ploegenachtervolging live dus. Met name dat laatste kan ik nooit warm voor worden.quote:
nu welquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begint over 2 min en nog geen livestream bij NOS
Bij mij deed 'ie 't nog niet, dus maar weer bij de ISU.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt
luiwammesenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben de PR's niet bijgewerkt op de startlijst
Da's niet goed iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef sportfreak het volgende:
Net een interview met Bart Swings, hij werd duizeling en moest het gesprek voortijdig afbreken. Zit dus duidelijk iets niet goed met hem.
een echte supersprintster uit Heerenveen. Doet in de winter ook vaak mee aan kortebaanwedstrijdenquote:
Was dat van na die 1500, of van vandaag?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef sportfreak het volgende:
Op Sporza nu een samenvatting van 1500 van gisteren.
Net een interview met Bart Swings, hij werd duizeling en moest het gesprek voortijdig afbreken. Zit dus duidelijk iets niet goed met hem.
Vlak na zijn race gisterenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat van na die 1500, of van vandaag?
voor aansluiting bij de medailles kan erg laag in de 37 ook nog welquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Oenema is het gat naar een medaille nu wel heel erg groot. Wil je je hier mee kunnen, moet je een 36'er kunnen rijden.
Klopt, maar daar zit ze nu een halve seconde boven...normaal gesproken kun je zo'n gat niet goed maken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef komrad het volgende:
[..]
voor aansluiting bij de medailles kan erg laag in de 37 ook nog wel
Dan zou het misschien kunnen dat hij "gewoon" bijzonder diep is gegaan?quote:
mja, zij wordt gedurende het seizoen steeds beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is ietsjes beter voor Jing Yu, al blijft het gezien haar PB beetje matig
Maar ze is wel elke keer sneller, ik zie haar nog wel deze lijn doortrekken de komende tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zit ze nu een halve seconde boven...normaal gesproken kun je zo'n gat niet goed maken.
en toch valt ze dan tegen op de k ten opzichte van de echte kanonnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
ik blijf me iedere keer verbazen over Hong Zhang. Ze kan niet echt snel openen, maar dat rondje is weer
dat komt door die openingquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:46 schreef komrad het volgende:
[..]
en toch valt ze dan tegen op de k ten opzichte van de echte kanonnen
Heeft net een zware tijd achter de rug, iets met dreigende huidkanker ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Oenema is het gat naar een medaille nu wel heel erg groot. Wil je je hier mee kunnen, moet je een 36'er kunnen rijden.
Ziet er nog altijd beter uit dan Gunda Niemann.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef komrad het volgende:
als ze nou ook eens wat minder lelijk zou schaatsen
Ik had er mijn twijfels bij, maar het zit er toch weer in. Ik verwacht het nog wel minder dan gisteren, toen zou geen WR gewoon teleurstellend zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Richardson met een verbetering ook, belooft wat voor Lee Sang-Hwa
quote:
ik ga voor 36,49 (dat is het Medeo PR van Igor)quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:49 schreef Aguero het volgende:
Boh, gaat weer hard.
Ik voorspel 36,46 voor Lee.
Medeo PR?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:50 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ga voor 36,49 (dat is het Medeo PR van Igor)
eenschquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:53 schreef MiLalaa het volgende:
wat erg trouwens om zo'n WR mee te maken met deze commentator
Je zou haast denken dat ze de schaatsen met raketaandrijving van Donald Duck heeftquote:
niet normaal meerquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:54 schreef Aguero het volgende:
Fucking niet normaal. Snelste opening en snelste opening ooit.
Ze was Wolf letterlijk al voorbij op de kruising.
Live WR gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Kramer heeft een PR van 36.17, ter vergelijking
Eentje maarquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Over de barriere van de 37 seconden hebben de dames een flinke tijd gedaan en nu zitten ze in no-time al laag in de 36
jaaaa! eindelijkquote:
laat dat 'ze' maar weg, dat is 1 dame......quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Over de barriere van de 37 seconden hebben de dames een flinke tijd gedaan en nu zitten ze in no-time al laag in de 36
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet startenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
en hoe ze telkens in het startschot valt, dat is ook niet normaal meer
ze ? Alleen Lee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Een fluke. Ik wacht op het boek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze had wel heerlijk voordeel van de brede Wolf op de kruising
dan nog was het een pikstartquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet starten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke. Ik wacht op het boek.
Ik neem toch aan dat elke topper dat doet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet starten
Hersman twittert dat ze sneller is dan zijn PR van 36.38quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Kramer heeft een PR van 36.17, ter vergelijking
Klopt, maar ze is toch ook een vrouw ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
laat dat 'ze' maar weg, dat is 1 dame......
Je kunt dan beter zeggen, zit zij al laag in.. in plaats van zitten ze al laag in...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is toch ook een vrouw ?
volgens Jan Ykema schaatst ze als een kerel. Zegt niet veel, want Lotte van Beek doet dat volgens hem ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaat dan ook in de 1:50 straks.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens Jan Ykema schaatst ze als een kerel. Zegt niet veel, want Lotte van Beek doet dat volgens hem ook
Maar als zij wegvalt is er echt helemaal niemand meer die ook maar in de buurt van de 36.5 komt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
het zou wel eens in de buurt van de 1 51 kunnen komenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaat dan ook in de 1:50 straks.
Klopt, dat gaat heel lang blijven staan. Het is een beetje een Bolt tijd op de 100 mtr, die gaat ook heel erg lang blijven staan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als zij wegvalt is er echt helemaal niemand meer die ook maar in de buurt van de 36.5 komt.
ze rijden vandaag geen 500mquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Elke winnende tijd die niet onder de 34 zit hier is gewoon een anti-climax nu
Wolf haalde toen niet zoveel happen van haar PR af elke keer..quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat over een paar jaar wel een vrouw op die nog harder kan, dat gaat in golfbeweging. Toen Wolf jaren keihard reed, leek ze ook onklopbaar
Dat niet, maar goed. Dat doet er niet af aan de feit dat er vast wel weer een vrouw is die onder 36 rijdt of zo. Betere trainingsmethodes, beter ijs, betere genen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wolf haalde toen niet zoveel happen van haar PR af elke keer..
Die bracht het WR van 37.22 naar 37.00, Lee gaat van 36.94 naar fucking 36.36quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat over een paar jaar wel een vrouw op die nog harder kan, dat gaat in golfbeweging. Toen Wolf jaren keihard reed, leek ze ook onklopbaar
Oh verrek. Onder de 1.07 moet kunnen.quote:
Het is extreem, dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bracht het WR van 37.22 naar 37.00, Lee gaat van 36.94 naar fucking 36.36
Bij de vrouwen straks die andere weer vrees ik, hoewel dat live op tv is als het goed is dus wel met Hersman en Snoeksquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef komrad het volgende:
Hersman en SNoeks nu, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken
kan meteen door naar de kunstrijden ploegquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat was wel een heel strakke move.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef Montov het volgende:
Marsicano heeft nooit problemen met de bochten hoorde ik net.
Ja, echt niemand (inclusief commentatoren) had het door, tot hij over de streep kwamquote:
Nou, ik heb zelden gezien dat iemand zo een bocht weet te redden, dus hij heeft wel bepaalde bochtskills.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef Montov het volgende:
Marsicano heeft nooit problemen met de bochten hoorde ik net.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef MiLalaa het volgende:
"marsicano rijdt bijna beer Koskela omver"
Ik zou dat nog wel eens willen zien. Volgens mij word je gewoon als een soort stootkussen teruggeveerden schaatst Koskela vrolijk verder
D'is niks zo iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef komrad het volgende:
wanneer gaat de tijdwaarneming het weer doen grrrr
Yepquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef heywoodu het volgende:
10.09, waren dat ook niet een beetje de openingen van Jan Bos in zijn latere jaren?
De klok.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
IJs moet opgeknapt worden? Of de tijdwaarnemingsmachine, hoe dat ook moge heten
Een klok?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
de tijdwaarnemingsmachine, hoe dat ook moge heten
En de dooie lullen als verslaggevers hadden het niet in de gatenquote:
even oefenen en de viervoudige Rietberger moet geen probleem meer zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
kan meteen door naar de kunstrijden ploeg
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de dooie lullen als verslaggevers hadden het niet in de gaten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke. Ik wacht op het boek.
mja, 16,3 opening door rondje 24,6 laten volgen moet wel alarmbellen doen laten rinkelen voor een goeie tijd, zeker als je ziet dat hij niet stilvalt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was bij het ingaan van de laatste ronde nog de 2e tijd maar je kon wel zien dat ie de laatste ronde nog flink doortrok.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, 16,3 opening door rondje 24,6 laten volgen moet wel alarmbellen doen laten rinkelen voor een goeie tijd, zeker als je ziet dat hij niet stilvalt.
Schijn kan bedriegen, ik dacht gisteren ook dat Gregg richting WR ging door die bochtquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was bij het ingaan van de laatste ronde nog de 2e tijd maar je kon wel zien dat ie de laatste ronde nog flink doortrok.
Je hebt gelijk. Maar een beetje opletten mag wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.
ziet er inderdaad niet uit, italianen rijden rond in het azurri en niet in het zwart .quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat Italiaanse pak ook zo matig, waar zijn de nationale kleuren gebleven overal
Zelfs hier hadden ze niks doorquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar een beetje opletten mag wel.
quote:
Als het beeld moeilijk gaat doen schiet het ook niet op, zo opende hij in 20.5 ongeveer, dat klopt niet denk ikquote:
ze hadden elkaars pak aangetrokkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:29 schreef heywoodu het volgende:
1:07.93 krijgt Mulder, wacht dan even met die tijden
Nuis moet nogquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
nou joepie.. de NL ers zijn klaar en de klok doet het weer
zit er wel in jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat lijkt me een snelste langzaamste rondje, mensen!
Nuis is ook een Nederlanderquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
nou joepie.. de NL ers zijn klaar en de klok doet het weer
Ja, sorry.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een prutsers werken daar.
Het slechtst gemeten rondje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat lijkt me een snelste langzaamste rondje, mensen!
Morgen krijgen we de uitslagquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
eerst maar eens kijken wat de tijden waren
Idd, heb ook 0.0% vertrouwen in de correctheid van de uitslag.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een aanfluiting, geloof niks van de helft van die tijden op dat lijstje.
Het is net een amerikaanse verkiezingsuitslag in Floridaquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef chufi het volgende:
Vage uitslag... Weinig waarde aan hechten
goeie samenvattingquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef komrad het volgende:
iedereen heeft iets gereden. Dat was het dan
ik ook niet. Michel Mulder was echt wel sneller dan wat er nu staat, evenals Hansenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:35 schreef DeeBee het volgende:
Wat een aanfluiting, geloof niks van de helft van die tijden op dat lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |