Je zou haast denken dat ze de schaatsen met raketaandrijving van Donald Duck heeftquote:
niet normaal meerquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:54 schreef Aguero het volgende:
Fucking niet normaal. Snelste opening en snelste opening ooit.
Ze was Wolf letterlijk al voorbij op de kruising.
Live WR gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Kramer heeft een PR van 36.17, ter vergelijking
Eentje maarquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Over de barriere van de 37 seconden hebben de dames een flinke tijd gedaan en nu zitten ze in no-time al laag in de 36
jaaaa! eindelijkquote:
laat dat 'ze' maar weg, dat is 1 dame......quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Over de barriere van de 37 seconden hebben de dames een flinke tijd gedaan en nu zitten ze in no-time al laag in de 36
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet startenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Peterselieman het volgende:
en hoe ze telkens in het startschot valt, dat is ook niet normaal meer
ze ? Alleen Lee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Een fluke. Ik wacht op het boek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze had wel heerlijk voordeel van de brede Wolf op de kruising
dan nog was het een pikstartquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet starten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke. Ik wacht op het boek.
Ik neem toch aan dat elke topper dat doet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In de warming-up goed opletten hoe snel de starter gemiddeld erover doet, denk ik. Zo kan je wel een beetje schatten wanneer je moet starten
Hersman twittert dat ze sneller is dan zijn PR van 36.38quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Kramer heeft een PR van 36.17, ter vergelijking
Klopt, maar ze is toch ook een vrouw ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
laat dat 'ze' maar weg, dat is 1 dame......
Je kunt dan beter zeggen, zit zij al laag in.. in plaats van zitten ze al laag in...quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is toch ook een vrouw ?
volgens Jan Ykema schaatst ze als een kerel. Zegt niet veel, want Lotte van Beek doet dat volgens hem ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaat dan ook in de 1:50 straks.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
volgens Jan Ykema schaatst ze als een kerel. Zegt niet veel, want Lotte van Beek doet dat volgens hem ook
Maar als zij wegvalt is er echt helemaal niemand meer die ook maar in de buurt van de 36.5 komt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
het zou wel eens in de buurt van de 1 51 kunnen komenquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaat dan ook in de 1:50 straks.
Klopt, dat gaat heel lang blijven staan. Het is een beetje een Bolt tijd op de 100 mtr, die gaat ook heel erg lang blijven staan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als zij wegvalt is er echt helemaal niemand meer die ook maar in de buurt van de 36.5 komt.
ze rijden vandaag geen 500mquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Elke winnende tijd die niet onder de 34 zit hier is gewoon een anti-climax nu
Wolf haalde toen niet zoveel happen van haar PR af elke keer..quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat over een paar jaar wel een vrouw op die nog harder kan, dat gaat in golfbeweging. Toen Wolf jaren keihard reed, leek ze ook onklopbaar
Dat niet, maar goed. Dat doet er niet af aan de feit dat er vast wel weer een vrouw is die onder 36 rijdt of zo. Betere trainingsmethodes, beter ijs, betere genen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wolf haalde toen niet zoveel happen van haar PR af elke keer..
Die bracht het WR van 37.22 naar 37.00, Lee gaat van 36.94 naar fucking 36.36quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er staat over een paar jaar wel een vrouw op die nog harder kan, dat gaat in golfbeweging. Toen Wolf jaren keihard reed, leek ze ook onklopbaar
Oh verrek. Onder de 1.07 moet kunnen.quote:
Het is extreem, dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die bracht het WR van 37.22 naar 37.00, Lee gaat van 36.94 naar fucking 36.36
Bij de vrouwen straks die andere weer vrees ik, hoewel dat live op tv is als het goed is dus wel met Hersman en Snoeksquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef komrad het volgende:
Hersman en SNoeks nu, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken
kan meteen door naar de kunstrijden ploegquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat was wel een heel strakke move.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef Montov het volgende:
Marsicano heeft nooit problemen met de bochten hoorde ik net.
Ja, echt niemand (inclusief commentatoren) had het door, tot hij over de streep kwamquote:
Nou, ik heb zelden gezien dat iemand zo een bocht weet te redden, dus hij heeft wel bepaalde bochtskills.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef Montov het volgende:
Marsicano heeft nooit problemen met de bochten hoorde ik net.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef MiLalaa het volgende:
"marsicano rijdt bijna beer Koskela omver"
Ik zou dat nog wel eens willen zien. Volgens mij word je gewoon als een soort stootkussen teruggeveerden schaatst Koskela vrolijk verder
D'is niks zo iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:07 schreef komrad het volgende:
wanneer gaat de tijdwaarneming het weer doen grrrr
Yepquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:06 schreef heywoodu het volgende:
10.09, waren dat ook niet een beetje de openingen van Jan Bos in zijn latere jaren?
De klok.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
IJs moet opgeknapt worden? Of de tijdwaarnemingsmachine, hoe dat ook moge heten
Een klok?quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
de tijdwaarnemingsmachine, hoe dat ook moge heten
En de dooie lullen als verslaggevers hadden het niet in de gatenquote:
even oefenen en de viervoudige Rietberger moet geen probleem meer zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
kan meteen door naar de kunstrijden ploeg
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
En de dooie lullen als verslaggevers hadden het niet in de gaten
quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke. Ik wacht op het boek.
mja, 16,3 opening door rondje 24,6 laten volgen moet wel alarmbellen doen laten rinkelen voor een goeie tijd, zeker als je ziet dat hij niet stilvalt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Was bij het ingaan van de laatste ronde nog de 2e tijd maar je kon wel zien dat ie de laatste ronde nog flink doortrok.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, 16,3 opening door rondje 24,6 laten volgen moet wel alarmbellen doen laten rinkelen voor een goeie tijd, zeker als je ziet dat hij niet stilvalt.
Schijn kan bedriegen, ik dacht gisteren ook dat Gregg richting WR ging door die bochtquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was bij het ingaan van de laatste ronde nog de 2e tijd maar je kon wel zien dat ie de laatste ronde nog flink doortrok.
Je hebt gelijk. Maar een beetje opletten mag wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn zeker geen dooie lullen, het viel toen gewoon echt niet op dat hij zo hard ging.
ziet er inderdaad niet uit, italianen rijden rond in het azurri en niet in het zwart .quote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Dat Italiaanse pak ook zo matig, waar zijn de nationale kleuren gebleven overal
Zelfs hier hadden ze niks doorquote:Op zaterdag 16 november 2013 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar een beetje opletten mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |