Strippokeren?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Hege Bøkko NOR NOR 39.58
Waarom doet dat arme kind uberhaupt nog mee?
Laat ze snel een fijne baan bij de Noorse versie van de NOS gaan regelen of gaan pokeren ofzo....
Wel een Noors record op de 1000m in 1,07,95 door Lorentzenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Gezien de tijden in de B-groep heb ik nog niet het idee dat het ijs weer zo goed is...maar we zullen zien.
Meh, 1500m vrouwen en ploegenachtervolging live dus. Met name dat laatste kan ik nooit warm voor worden.quote:
nu welquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begint over 2 min en nog geen livestream bij NOS
Bij mij deed 'ie 't nog niet, dus maar weer bij de ISU.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt
luiwammesenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Ze hebben de PR's niet bijgewerkt op de startlijst
Da's niet goed iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef sportfreak het volgende:
Net een interview met Bart Swings, hij werd duizeling en moest het gesprek voortijdig afbreken. Zit dus duidelijk iets niet goed met hem.
een echte supersprintster uit Heerenveen. Doet in de winter ook vaak mee aan kortebaanwedstrijdenquote:
Was dat van na die 1500, of van vandaag?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:37 schreef sportfreak het volgende:
Op Sporza nu een samenvatting van 1500 van gisteren.
Net een interview met Bart Swings, hij werd duizeling en moest het gesprek voortijdig afbreken. Zit dus duidelijk iets niet goed met hem.
Vlak na zijn race gisterenquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was dat van na die 1500, of van vandaag?
voor aansluiting bij de medailles kan erg laag in de 37 ook nog welquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Oenema is het gat naar een medaille nu wel heel erg groot. Wil je je hier mee kunnen, moet je een 36'er kunnen rijden.
Klopt, maar daar zit ze nu een halve seconde boven...normaal gesproken kun je zo'n gat niet goed maken.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:42 schreef komrad het volgende:
[..]
voor aansluiting bij de medailles kan erg laag in de 37 ook nog wel
Dan zou het misschien kunnen dat hij "gewoon" bijzonder diep is gegaan?quote:
mja, zij wordt gedurende het seizoen steeds beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is ietsjes beter voor Jing Yu, al blijft het gezien haar PB beetje matig
Maar ze is wel elke keer sneller, ik zie haar nog wel deze lijn doortrekken de komende tijd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zit ze nu een halve seconde boven...normaal gesproken kun je zo'n gat niet goed maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |