quote:
Ik heb er één en mn ma heeft er één.. Dat is weinigquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef n8n het volgende:
2 quiches weinigen ga op kamers verwend nest
Als ze nou vanochtend niet had gezegd dat ze zou koken was ik na mn werk zelf iets gaan kopen. Nu ging ik er vanuit dat er genoeg zou zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze leert je krampachtig het zelfstandige leven.
Doe ik vaak genoeg. Maar ze moet straks weg dus gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ga vanavond uitgebreid koken en verras je moeder daarmee
dat is wel mager, ben je dik?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er één en mn ma heeft er één.. Dat is weinig
Nou ja, als ze net zo goed kookt als mevr. Drebin ben je haar dankbaar dat je zelf aan de slag kunt want ik overweeg na het eten weleens het ziekenhuis te bellen voor een maagpomp.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ze nou vanochtend niet had gezegd dat ze zou koken was ik na mn werk zelf iets gaan kopen. Nu ging ik er vanuit dat er genoeg zou zijn.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, als ze net zo goed kookt als mevr. Drebin ben je haar dankbaar dat je zelf aan de slag kunt want ik overweeg na het eten weleens het ziekenhuis te bellen voor een maagpomp.
zei zei dat ja?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:41 schreef d4v1d het volgende:
Ma zei vanochtend voor ik naar mn werk ging dat zei zou koken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet dik, maar ook weer geen spriet. Gewoon normaal.
dat is wel skeer ja. Niet een paar eieren in huis waar je wat zooi doorheen kan flikkeren?quote:
16 dus.quote:
Dan ben je verexcuseerd om nog thuis te wonen, maar niet zelf je eten kunnen regelen is wel heel infantielquote:
Hmm, er is wel eiren en ham, misschien ook nog tomaatquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:52 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
dat is wel skeer ja. Niet een paar eieren in huis waar je wat zooi doorheen kan flikkeren?
Ik heb niks met bierquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:52 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
16 dus.
Maar loop even langs de super? Of kook zelf iets met wat je in huis hebt?
En een biertje is ook 2 boterhammen he
Ik kan prima mn eigen eten regelen, ik kook zelf 1 tot 2x per week (en dan niet het standaard pasta recept, nee.) Maar mn ma zegt dat zij eten regelt en komt vervolgens met barweinig aanzetten. Sorry hoor, maar dan is het niet dat ik geen eten kan regelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan ben je verexcuseerd om nog thuis te wonen, maar niet zelf je eten kunnen regelen is wel heel infantiel
Ik vind het wel een terechte klacht hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dan ben je verexcuseerd om nog thuis te wonen, maar niet zelf je eten kunnen regelen is wel heel infantiel
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het wel een terechte klacht hoor.
Erg vervelend als afspraken (een voor TS volwaardige maaltijd) niet na worden gekomen.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:59 schreef Kiid het volgende:
Nu je moeder weg is kan je haar ondergoed en panty's aantrekken!
Ectomorphjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Man, ik doe amper aan sport. geen zin om straks 5 meter in omtrek te zijn
Dan mag je ook mijn eten gaan klaarmakenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef trovey het volgende:
Ik moet altijd mijn eigen eten klaarmaken, TS is een verwende kutblaag.
Zak maar mooi in de ...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan mag je ook mijn eten gaan klaarmaken
valt wel mee voor je 20equote:Op zaterdag 16 november 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1 dagje vet eten is geen probleemquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
':")quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je wel doorverwijzen naar Rezania.
Daar heeft je anus goede recensies van zekerquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je wel doorverwijzen naar Rezania.
Fixedquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
haha de moeder van TS is een dik varken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar heeft je anus goede recensies van zeker
die denkt met zo'n kapsel heb ik geen helm nodig yolo popo 180 cc vroem vroem door de stratenquote:
Zwart en kroeshaar, mist alleen nog lippenstift.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:12 schreef n8n het volgende:
[..]
die denkt met zo'n kapsel heb ik geen helm nodig yolo popo 180 cc vroem vroem door de straten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |