quote:
Ik heb er één en mn ma heeft er één.. Dat is weinigquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef n8n het volgende:
2 quiches weinigen ga op kamers verwend nest
Als ze nou vanochtend niet had gezegd dat ze zou koken was ik na mn werk zelf iets gaan kopen. Nu ging ik er vanuit dat er genoeg zou zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze leert je krampachtig het zelfstandige leven.
Doe ik vaak genoeg. Maar ze moet straks weg dus gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:46 schreef Mortaxx het volgende:
Ga vanavond uitgebreid koken en verras je moeder daarmee
dat is wel mager, ben je dik?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er één en mn ma heeft er één.. Dat is weinig
Nou ja, als ze net zo goed kookt als mevr. Drebin ben je haar dankbaar dat je zelf aan de slag kunt want ik overweeg na het eten weleens het ziekenhuis te bellen voor een maagpomp.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ze nou vanochtend niet had gezegd dat ze zou koken was ik na mn werk zelf iets gaan kopen. Nu ging ik er vanuit dat er genoeg zou zijn.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, als ze net zo goed kookt als mevr. Drebin ben je haar dankbaar dat je zelf aan de slag kunt want ik overweeg na het eten weleens het ziekenhuis te bellen voor een maagpomp.
zei zei dat ja?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:41 schreef d4v1d het volgende:
Ma zei vanochtend voor ik naar mn werk ging dat zei zou koken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |