Rekik ook al, die gaat nooit Oranje halen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
Jammer dat Depay een hype is. Kan niet zoveel die jongen. Vraag maar aan Ajacied422, dat is een kenner.
Rekik kan beter in Afrika gaan spelen met z'n debiele tackelsquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rekik ook al, die gaat nooit Oranje halen.
Rekik hoeft ook niet per se. We zitten voor de komende tien jaar al goed met Veltman. Wereldtalent.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rekik ook al, die gaat nooit Oranje halen.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Het is net alsof je PSV zit te kijken, tering wat kut is dit zeg.
Aad300 heeft groot gelijk, Knut is het hier mee eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 14:44:07Ned wordt suf getikt de tweede helft #nedjap 2-2 reageer retweet
Aad heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300 heeft groot gelijk, Knut is het hier mee eens.
Dit Twitter accounttwitter:evilkagawa twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 14:48:29Japan - Holland up a dateKAGAWA DOMINATING DUTCH SONS OF BITCHES LIKE ANDERSON DOMINATE PIE.FAT BASTARD!Hash-a-tag total play-a-making! reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:49 schreef El_jefe07 het volgende:
Dit Twitter accounttwitter:evilkagawa twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 14:48:29Japan - Holland up a dateKAGAWA DOMINATING DUTCH SONS OF BITCHES LIKE ANDERSON DOMINATE PIE.FAT BASTARD!Hash-a-tag total play-a-making! reageer retweet
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:49 schreef El_jefe07 het volgende:
Eentje is er nu uit, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:47 schreef Pedroso het volgende:
Japan voetballend veel sterker dan Nederland, Als de oude garde wegvalt bij Nederland (VDV en Robben in deze wedstrijd) dan heb je ook helemaal niets over.
Ah je bent er weer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt Parijs in het Genk-stadion?
Klopt de Jong - Klaassen - de Jong ervoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Blind lijkt me wel een aardige verdediging voor het Nederlands elftal.
De kans dat ze Bayern op het WK treffen lijkt me niet zo groot.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
Van Rhijn-Veltman-Denswil-Blind lijkt me wel een aardige verdediging voor het Nederlands elftal.
Wie is Klopt de Jong?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt de Jong - Klaassen - de Jong ervoor.
Hiermee eens.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:52 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De jong strootman sneijder
Narsingh rvp robben
Hij blinkt uit in dramatisch spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Doet Blind mee trouwens? Nog niet gezien de tweede helft. Wat een drama.
Greg is beter dan Rico. Verder eensquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:51 schreef Kopsterk het volgende:
Alleen als je blind bent valt dit je niet op... Japan speelt leuk overigens!quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Valt jullie ook op dat Nederland niet zo sterk speelt?
De rest ook wel als je ouder bentquote:
Als ik meer dement ben?quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De rest ook wel als je ouder bent
Slappe zak die unoquote:
Jammer dat je Strootman ook meetelt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Terecht met dit elftal, tenzij je dit goed vindt?
En als we dinsdag Colombia wegspelen dan zijn we weer een favoriet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:55 schreef Aiciu het volgende:
Nederland komt weer de groepsfase niet door volgend jaar
Jij bent echt dom.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Terecht met dit elftal, tenzij je dit goed vindt?
Behalve Strootman dan, ik liet me een beetje meeslepen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer dat je Strootman ook meetelt.
Blind > Willemsquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems kan er helemaal niets van, als je dacht dat Blind vandaag slecht speelde als linksback....
Hoiquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef star_gazer het volgende:
Hoi ik heb een Japanse vriendin. Wordt er nog gevoetbald vandaag?
Heeft alleen nog maar ballen achteruit gespeeld. Verder staat ie positioneel ook slecht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Willems kan er helemaal niets van, als je dacht dat Blind vandaag slecht speelde als linksback....
Hij is nog niks beter geworden in al die tijd, wel jammer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef speknek het volgende:
Die Willems heeft ook nog geen Japanner afgestopt heh. Blijft zonde van dat talent van drie jaar geleden.
Colombia gaat Nederland wegvagenquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
En als we dinsdag Colombia wegspelen dan zijn we weer een favoriet.
Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Behalve Strootman dan, ik liet me een beetje meeslepen.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hoop dat van Gaal weer een woedeaanval krijgt.
Waarschijnlijk niet. Weinig teams die Oranje weg spelen in Amsterdam.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland speelt de schijndominansietroef
Dominansiequote:Op zaterdag 16 november 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
...quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Pics van vriendin, ik heb fellow fever.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:56 schreef star_gazer het volgende:
Hoi ik heb een Japanse vriendin. Wordt er nog gevoetbald vandaag?
Pieters.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Blind als linksback lijkt me een zekerheidje. Heeft daar geen enkele concurrentie.
Colombia gaat winnen met minsten 2 doelpunten verschilquote:Op zaterdag 16 november 2013 14:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedoel je met wegvagen winnen of gelijkspel? beetje onduidelijk dit.
We kunnen beter gewoon niet naar het wk gaan, we worden compleet vernederd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
De Vrij, Janmaat mogen gezuiverd worden uit dit elftal
Het wordt nooit zo erg als het afgelopen EKquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We kunnen beter gewoon niet naar het wk gaan, we worden compleet vernederd.
Is idd de enige die nog enigszins niveau heeft na Blind. Ook al is het geen top.quote:
Lekker genieten van het Spaanse, Duitse, Braziliaanse voetbal in plaats van het tokkievoetbal van Nederland.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We kunnen beter gewoon niet naar het wk gaan, we worden compleet vernederd.
Goeie trap ook!quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Cillessen moet de bal weer uittrappen omdat geen van de verdedigers zich aanbiedt.
Slap excuus.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef BB-King het volgende:
Je moet er ook niet zo zwaar aan tillen.
Voor Japan is dit een wereldbeker finale, voor ons een vriendschappelijk potje.
Huntelaar wordt niet gemist.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland mist nu natuurlijk Van Persie en Huntelaar wel. Dat is wel kwaliteitsverlies.
Gewoon alles verliezen, dat valt inderdaad hooguit te evenaren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het wordt nooit zo erg als het afgelopen EK
Huntelaar?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nederland mist nu natuurlijk Van Persie en Huntelaar wel. Dat is wel kwaliteitsverlies.
Dat zou met deze oefenwedstrijden ook neit gebeuren, lamlul.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou komen we nooit in de top 7 van de wereld waardoor we geen groepshoofd worden op het WK.
Maakt toch z'n goals. Ben ook geen groot fan van hem, maar hij scoort wel.quote:
In Oranje?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt toch z'n goals. Ben ook geen groot fan van hem, maar hij scoort wel.
Als je 80minuten onder druk staat maakt Huntelaar geen goals hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt toch z'n goals. Ben ook geen groot fan van hem, maar hij scoort wel.
Indi.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:59 schreef Pedroso het volgende:
Blind als linksback lijkt me een zekerheidje. Heeft daar geen enkele concurrentie.
Die coachtquote:
Lee Towersquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft Vlaar gescout eigenlijk?
Campinaquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Vincent Bijloquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Nonsens, Japan is gewoon een goed team, en Nederland niet. We kunnen het redelijk maskeren met goed positiespel en bevliegingen van onze wereldklasse spelers. Maar als de middenvelders moe worden houdt het al snel op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:01 schreef BB-King het volgende:
Je moet er ook niet zo zwaar aan tillen.
Voor Japan is dit een wereldbeker finale, voor ons een vriendschappelijk potje.
Hij zat gewoon spelletjes te doen. Kruiswoordpuzzels op te lossen enzo.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Kluivert met zijn notitieblok.. wat zou die gozer daar nou de hele tijd op zitten te schrijven..
Idd, die gast zorgt er voor dat het geen 3-2 wordt en moet de klotezooi van Vlaar opknappenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
En dan zijn er nog mensen die Cillessen de schuld geven. Echt heel dom.
"Ik mag geen mensen doodrijden. Ik mag geen mensen doodrijden. Ik mag geen..."quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Kluivert met zijn notitieblok.. wat zou die gozer daar nou de hele tijd op zitten te schrijven..
Boter, kaas en eieren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Piet de Visser. Zoals iedereen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:04 schreef KingRoland het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:04:18Robottenvoetbal kreeg voetballes van creatieve #japanners #modern voetbal tegen oude school #japned reageer retweet
Ik hoop wel op een lekkere woede-uitbarsting bij Hansie Hansie.quote:
Doe ff normaal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoop dat iemand Vlaar zo hard een schop geeft dat hij net als Afellay gewoon 1 jaar of zelfs langer aan de kant ligt.
Fixed.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Cillessen: 6
Janmaat: 3
De Vrij: 1
Vlaar: 1
Blind: 6
Strootman: 7
Nigel de Jong: 5
Van der Vaart: 7
Lens: 3
Robben: 8
Siem de Jong: 3
Daar wacht ik op ja.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop wel op een lekkere woede-uitbarsting bij Hansie Hansie.
XDquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Janmaat, De Vrij, Lens en Blind vandaag![]()
Niet dat het een schande is hoor. Japan is nou eenmaal een ploeg waar de wereld voor in hun broek schijt. WAT EEN KLASSE. IK JUICH VOOR JAPAN
Aad300quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 16-11-2013 om 15:04:18Robottenvoetbal kreeg voetballes van creatieve #japanners #modern voetbal tegen oude school #japned reageer retweet
Ja, en dan doen ze het toch.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:07 schreef Gramulanion het volgende:
Robben had nog zo gezegd dat we geen goal tegen moesten krijgen.
Nou fraai hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:05 schreef BB-King het volgende:
Niet slecht. In een uitwedstrijd een gelijkspelletje eruit slepen.
We zijn goed op weg naar het wereldkampioenschap.
Janmaat een 4 en we hebben een deal. Al viel er voor Siem weinig eer te behalen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Cillessen: 5
Janmaat: 5
De Vrij: 3
Vlaar: 3
Blind: 5 (linksback 6, middenveld 4)
Strootman: 6
Nigel de Jong: 5
Van der Vaart: 7
Lens: 1
Robben: 7
Siem de Jong: 1
Willems: 1
Depay: 3
Eén hele goede actie, verder onzichtbaar, al was dat niet volledig z'n eigen schuld.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay speelde gewoon goed vandaag, toch?
Willems? Indrukwekkend slecht neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef trancethrust het volgende:
Zat het Nederlands publiek nu te fluiten aan t eind?
Indrukwekkend: Willems, Depay, van der Vaart
Lekker gespeeld: Robben, de Jong
Erg matig: Lens, Vlaar
En de Japanners, erg lekker gespeeld hoor; super snelheid, bijna altijd naar voren, altijd druk zetten. Erg mooi te zien.
Als je wil trollen moet je het niet te duidelijk makenquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef trancethrust het volgende:
En de Japanners, erg lekker gespeeld hoor; super snelheid, bijna altijd naar voren, altijd druk zetten. Erg mooi te zien.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef trancethrust het volgende:
Hier ben ik gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef trancethrust het volgende:
Indrukwekkend: Willems
Slechter dan Dave, Theo en Romano?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willems by far de slechtste Oranje speler die ik ooit gezien heb.
Twee goede acties. En dat zijn twee goede acties meer dan de rest van het elftal bij elkaar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eén hele goede actie, verder onzichtbaar, al was dat niet volledig z'n eigen schuld.
Hoe bedoel je? Ik gaf al matige props aan Robben, dat maakt het toch direct geloofwaardig?quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je wil trollen moet je het niet te duidelijk maken
Romano Denneboom had je tenminste nog wat aan rond de kerst.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Slechter dan Dave, Theo en Romano?
Waarom ? Hij is toch indrukwekkend slecht ?quote:
Vlaar ook, Johannes dit is gewoon een catastrofequote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willems by far de slechtste Oranje speler die ik ooit gezien heb.
Ik vind van wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Depay speelde gewoon goed vandaag, toch?
Uh, nee. De rest heeft ook wel wát laten zien.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Twee goede acties. En dat zijn twee goede acties meer dan de rest van het elftal bij elkaar.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Romano Denneboom had je tenminste nog wat aan rond de kerst.
Enige goede actie van Willems. Het had echt eeuwig zonde geweest als die goal van Honda niet zou zitten na dat voorwerk.quote:
Die WIllemsquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:11 schreef trancethrust het volgende:
Na de winterquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Baas-Jan Huntelaar weer fit trouwens?
Vergeet Bobson niet...quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Theo Lazeroms schopte je zo op de training dwars door midden. Wereldgozer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |