abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133320842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:21 schreef Kola het volgende:

[..]

Alsof je professionele leven iets te maken heeft je persoonlijke interesses daarbuiten. En doe je wel iets in die richting dan kun je het zelf opbrengen, als je dat wil. Voor een werkgever om daar naar te vragen is zo onnodig en beledigend.
Beledigend :')
Kijk, dat jij dat misschien vindt. Het is alleen niet hoe het in de praktijk werkt. Werknemers willen (over het algemeen) een compleet plaatje van iemand hebben. Daarvoor moet je iemand leren kennen.

Ga je ook in een boerka op gesprek? Zodat je werkgever geen mening kan hebben over je uiterlijk? Want dat doet er niet toe natuurlijk.
Oh.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:26:16 #52
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_133320887
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_133321051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:24 schreef Nat-Water het volgende:

[..]

Beledigend :')
Kijk, dat jij dat misschien vindt. Het is alleen niet hoe het in de praktijk werkt. Werknemers willen (over het algemeen) een compleet plaatje van iemand hebben. Daarvoor moet je iemand leren kennen.

Ga je ook in een boerka op gesprek? Zodat je werkgever geen mening kan hebben over je uiterlijk? Want dat doet er niet toe natuurlijk.
Wat je doet in je vrije tijd heeft niets te maken met hoe je je werk doet! Het kan geeneens een indicatie geven, dat is achterlijk. Net als geloofsovertuigingen, geaardheid of relatiestatus. Gaat niemand wat aan. Ik zou meteen zeggen dat het een ongepaste vraag is. Gelukkig nog nooit gebeurd.
  zaterdag 16 november 2013 @ 17:33:04 #54
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133321056
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk een defect product.

Ach kom, dat is wat jij jezelf aanpraat natuurlijk. Als je kijkt naar een kurkentrekker is dat ook maar een raar gedraaid ding van metaal met een houten handvat. Pas als je weet wat je ermee moet kun je een heerlijke fles wijn openen en is het een prima product. Zo ook met solliciteren.

Overigens, als student (het is wellicht niet het beroep waarmee je vrouwen versiert en dergelijke) maar vuilnisman verdient prima als student. Goed zelfs. Ik heb dat zelf ook gedaan om rond te komen als student.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133321080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:21 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee
Blijf onwetend. :)
If not now, then when.
pi_133321108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Blijf onwetend. :)
A ja jij bent alwetend geworden door het lezen van 1 commercieel kutboek.
pi_133321143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Kola het volgende:

[..]

A ja jij bent alwetend geworden door het lezen van 1 commercieel kutboek.
Dat zeg ik niet, en wat knap dat jij kan oordelen over een boek dat je niet eens gelezen hebt. :D

u mad?
If not now, then when.
pi_133321230
Dat je op gesprek mag komen betekent toch al dat ze al wel je cv gelezen hebben en potentie in je zien? Anders zou je al niet eens uitgenodigd worden.
pi_133321280
Wat gaven ze als motivatie om je af te wijzen?

Op zich wel redelijk treurig om bij de mac te worden afgewezen. Volgens mij nemen ze zowat iedere debiel aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133321282
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:30 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik wilde alles doen..
Welke reden kreeg je als afwijzing?
pi_133321404
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:44 schreef Fascination het volgende:
Wat gaven ze als motivatie om je af te wijzen?

Op zich wel redelijk treurig om bij de mac te worden afgewezen. Volgens mij nemen ze zowat iedere debiel aan.
Ik kreeg een mail dat ze naar aanleiding van het gesprek de sollicitatieprocedure niet zullen voortzetten.

Best sneu idd..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 17:49:49 ]
pi_133321449
Heb je al een assertiviteitscursus overwogen?
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_133321542
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:51 schreef Hugh_Myron het volgende:
Heb je al een assertiviteitscursus overwogen?
Niet nodig.
pi_133321900
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:49 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kreeg een mail dat ze naar aanleiding van het gesprek de sollicitatieprocedure niet zullen voortzetten.

Best sneu idd..
Hm, daar kun je ook niets mee. Maar goed, ik denk dat we wel vast kunnen stellen dat het aan je sociale capaciteiten ligt. Je moet daar echt wat aan doen. Heb je broers of zussen waar je wat aan hebt?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133322419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 16:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Bij de filiaal hier in de buurt werken bijna alleen maar meisjes en de meeste zijn nog vet leuk ook.
Ga daar dan voor!
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zaterdag 16 november 2013 @ 18:39:28 #66
338880 haan33
Studerende Boy
pi_133322564
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ts is te dom om friet te bakken bij de mac :')
En jij bent te dom om het gewoon patat te noemen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_133322676
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef haan33 het volgende:

[..]

En jij bent te dom om het gewoon patat te noemen
pi_133322845
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:09 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, ik denk dat we wel vast kunnen stellen dat het aan je sociale capaciteiten ligt.
Mwa.

Je moet ook wel een beetje klikken met zo'n recruiter, toen ik hoorde wat voor opleiding hij deed had ik al zoiets van " :') :D". Verder heb ik niet echt wat te vertellen over mezelf buiten dat ik naar school ga, en 3x p/w sport, dan houdt zo'n gesprek al snel op, zeker als de recruiter aangeeft zoveel mogelijk over mij te weten wilt komen in 15 minuten. Dit was ook mijn eerste bijbaantje waar ik op deze wijze gesolliciteerd heb.

Als ik zo terugkijk zie ik ook wel waar het fout is gegaan, vragen niet overtuigend beantwoord > slecht indruk, meer over mezelf vertellen. Kan wel vertellen wat ik op stages heb gedaan maar daar snapt zo iemand toch niks van dacht ik op dat moment. Achteraf gezien had ik beter een algemeen praatje daarover kunnen houden.

Dat ik samenwerken als slecht punt benoemde was meer een brainfart dan dat ik daar daadwerkelijk slecht in ben, omdat ik niet echt iets anders wist en ik dacht van: "beter iemand die weet wat zijn slechte punt is en aangeeft hieraan te willen werken" :') Dit i.c.m. dat ik zei dat ik niet wist hoe ze hier te werk gingen (ik wist het wel zo ongeveer, had die avond nog gekeken op website :') ) zijn 2 'grote' fouten geweest.

Hiervoor 1x bijbaan bemachtigd via uitzendbureau. En stages allemaal geregeld via telefoon (daarna wel cv gestuurd en gesprek gehouden, maar is toch andere setting).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2013 18:55:30 ]
pi_133325184
Jammer..

Hoe was de eerste dag in je nieuwe klas eigenlijk gegaan?
pi_133325351
Je bent dus gewoon een beta en weet niet hoe je jezelf moet presenteren. :')

Bij een sollicitatie gaat het er niet om een leuk gesprek te hebben. Je moet jezelf verkopen. Zeggen dat je slecht bent met samenwerken is buitengewoon stom. Zeg dan eerder dat je perfectionistisch kan zijn en soms te fanatiek ergens mee aan de slag gaat. (passend in de context en subtiel gebracht natuurlijk)
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133325369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
toen ik hoorde wat voor opleiding hij deed had ik al zoiets van " :') :D".
Wat maakt dit uit dan? :P Iemand die heel sociaal is, kan met zowat iedereen wel klikken.
Ik denk dat je jezelf meer open moet stellen. Hier op het forum kun je dat wel heel goed.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_133325371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 20:10 schreef Dehelerambam het volgende:
Jammer..

Hoe was de eerste dag in je nieuwe klas eigenlijk gegaan?
:D
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_133327687
Gewoon blijven proberen Dima! :)
pi_133327799
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:33 schreef Splutje het volgende:
TS heeft gesolliciteerd bij de McDonalds :')
Ik heb gewerkt bij de Mc Donalds, so what ? :P
Maar niet aangenomen worden bij de Mc Donalds?

:') Ze nemen daar ongeveer alles aan..

(ging daar dus ook werken toen ik even niets anders vond, nu gelukkig een andere baan)
pi_133327979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk een defect product.

[..]

M'n ouders willen ook dat ik werk hoor. Ik solliciteer bij de meest simpele baantjes maar ik word overal geweigerd. Ik ben alleen bij dit restaurant op gesprek uitgenodigd.
Probeer een krantenwijk of de post (sand of T&T ((of hoe heet dat tegenwoordig:$)) ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')