Ik zit long op de Playstation markt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik long op Lloris en short op Pogba.
#Profit
it's about damn time.. mijn IF alaba gaat ook eindelijk een beetje de lucht in.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef DutchSL het volgende:
Niet Lloris hoor, pretty much elke gold waar ik in trade is duurder aan het worden.
360?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Net weer 3 potjes FIFA gedaan en ben tot de conclussie gekomen dat ik er helemaal niks van kan dit jaar.
Ik kan maar niet wennen aan het feit dat de spelers niet locken op de bal. Snelle combinaties zijn ook niet mogelijk omdat zelfs de beste spelers eerst een minuut nodig hebben om de bal fatsoenlijk aan te nemen.
Wie wil coins kopen?
niet de R2 knop in houden bij je aannamequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
Net weer 3 potjes FIFA gedaan en ben tot de conclussie gekomen dat ik er helemaal niks van kan dit jaar.
Ik kan maar niet wennen aan het feit dat de spelers niet locken op de bal. Snelle combinaties zijn ook niet mogelijk omdat zelfs de beste spelers eerst een minuut nodig hebben om de bal fatsoenlijk aan te nemen.
Wie wil coins kopen?
Das goed stom van je.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zit long op de Playstation markt.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
#fingerfucksiemdejongeffe
quote:
quote:
hoeven er maar 11 uit hetzelfde land te zijn. dus bank maakt niets uit volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:25 schreef DutchSL het volgende:
Even alle Fransen uit mijn ploegen bij elkaar gegooid, drie spelers er bij gekocht (waaronder Lloris dus) en klaar voor het nieuwe toernooi:
[ afbeelding ]
Alleen nog even een paar 75 rated kneuzen voor 300 coins oppikken om de bank te vullen.
Gisteren op de console stond van wel, en afgaande op deze post vandaag ook:quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeven er maar 11 uit hetzelfde land te zijn. dus bank maakt niets uit volgens mij.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
nieuwe cup hoorexact number of players from one nation 18
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gisteren op de console stond van wel, en afgaande op deze post vandaag ook:
[..]
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:00 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
20 potjes. 16 gewonnen, drie gelijk en eentje verloren
Das echt niet laag voor een LM en RMquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
Laagelyou 13 goals 15 assist en jeffren 11 goals en 16 assist. Vooral choupo scoort aan de lopende band
Dat zijn echt zieke cijfers voor je LM en RM joh.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
Laagelyou 13 goals 15 assist en jeffren 11 goals en 16 assist. Vooral choupo scoort aan de lopende band
Is ook wel waar.. Maar met bronze tegen noobs scoor ik veel meer met mijn LM en RMquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zijn echt zieke cijfers voor je LM en RM joh.
lol, zoals de rest al zei is dat gewoon primaquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef rolls-reus het volgende:
hahahaha weer geld teveel? Jorwol verkoopt ze, moet je hem ff dmenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand nog coins voor de 360 te koop?
Hobby mag geld kosten hèquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:14 schreef wonton het volgende:
[..]
hahahaha weer geld teveel? Jorwol verkoopt ze, moet je hem ff dmen
hee kent heb je je theorie al?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat zijn echt zieke cijfers voor je LM en RM joh.
Past hij wel in een auto?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee kent heb je je theorie al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |