Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige voordeel van de late release van de Xbox hier is dat dit soort onzin verholpen kan worden. 400 euro betalen en dan zo genaaid worden.
Volgens mij staan die dingen ook gewoon allemaal al keurig klaar om verzonden te worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee van
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Er gaat werkelijk niets boven een bak koffie bij je ouders thuis. Echt, ik mis dat doordeweeks.
Xbox komt over 4 dagen uit in de rest van de wereld hequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee van
Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen ook gewoon allemaal al keurig klaar om verzonden te worden.
Vrijdag pasquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Xbox komt over 4 dagen uit in de rest van de wereld he
Zijn belangrijkste stat is vast niet veranderd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat deze Fifa 13 baas kapot gemaakt is
[ afbeelding ]
Jup, was zijn basisplaats kwijtgeraakt ook. Die heeft hij nu wel weer terug volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat deze Fifa 13 baas kapot gemaakt is
[ afbeelding ]
Zijn pace is anders 27 omlaag gegaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn belangrijkste stat is vast niet veranderd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn pace is anders 27 omlaag gegaan
Heb je bitterballen van zijn onderlip mogen knabbelen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Japanse supporters![]()
Ik wil bij deze Bruno Martins Indi bedanken voor de lekkere hapjes en drankjes.
Nee hij was er zelf niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je bitterballen van zijn onderlip mogen knabbelen?
Nice.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
silvers maar eens uitproberen
Mlapa LSTquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Kun je De Trog er niet in verwerken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |