Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee vanquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige voordeel van de late release van de Xbox hier is dat dit soort onzin verholpen kan worden. 400 euro betalen en dan zo genaaid worden.
Volgens mij staan die dingen ook gewoon allemaal al keurig klaar om verzonden te worden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee van
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:41 schreef Lindgren. het volgende:
Er gaat werkelijk niets boven een bak koffie bij je ouders thuis. Echt, ik mis dat doordeweeks.
Xbox komt over 4 dagen uit in de rest van de wereld hequote:Op zaterdag 16 november 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik weet niet of die consoles niet al gemaakt zijn etc? Heb daar echt geen idee van
Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij staan die dingen ook gewoon allemaal al keurig klaar om verzonden te worden.
Vrijdag pasquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Xbox komt over 4 dagen uit in de rest van de wereld he
Zijn belangrijkste stat is vast niet veranderd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat deze Fifa 13 baas kapot gemaakt is
[ afbeelding ]
Jup, was zijn basisplaats kwijtgeraakt ook. Die heeft hij nu wel weer terug volgens mij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu pas dat deze Fifa 13 baas kapot gemaakt is
[ afbeelding ]
Zijn pace is anders 27 omlaag gegaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zijn belangrijkste stat is vast niet veranderd.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn pace is anders 27 omlaag gegaan
Heb je bitterballen van zijn onderlip mogen knabbelen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
Japanse supporters![]()
Ik wil bij deze Bruno Martins Indi bedanken voor de lekkere hapjes en drankjes.
Nee hij was er zelf niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je bitterballen van zijn onderlip mogen knabbelen?
Nice.quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
silvers maar eens uitproberen
Mlapa LSTquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Kun je De Trog er niet in verwerken?
oeh even kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.Kun je De Trog er niet in verwerken?
dan heb ik twee spitsen met med/med, wil ik liever nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mlapa LSTMaar misschien wil ie per se die Czech.
Hij is wel heel positief, maar op basis van graphics is er echt te weinig verschil om het next-gen te noemen.quote:
al die youtubers worden toch betaald door EA om positief te zijn. AA is zeker zo'n selloutquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is wel heel positief, maar op basis van graphics is er echt te weinig verschil om het next-gen te noemen.
Je weet dat je in plaats van Sandro ook gewoon Pirlo of Marchisio kan gebruiken toch?quote:
Choupo LST en een landgenoot op RST ?quote:Op zaterdag 16 november 2013 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oeh even kijken
[..]
dan heb ik twee spitsen met med/med, wil ik liever niet
ramires of leiva kan ook nog. maar ramires high high, krijg ik te veel gaten op het middenveld denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet dat je in plaats van Sandro ook gewoon Pirlo of Marchisio kan gebruiken toch?
edit; Oh nee, Oscar![]()
Check dat publiek man dat valt amper te vergelijken met current genquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is wel heel positief, maar op basis van graphics is er echt te weinig verschil om het next-gen te noemen.
dan kan ik Troch nog steeds niet erin zettenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Choupo LST en een landgenoot op RST ?
wie maakt zich druk over publiekquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check dat publiek man dat valt amper te vergelijken met current gen
Ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wie maakt zich druk over publiek
oke moet je next-gen gaan kopenquote:
Volgende week dikke crash johquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen stijgen hard vandaag zeg, Lloris met handschoen kon ik vanmiddag toen ik begon te zoeken nog voor 12k kopen en liet ik liggen, nu gaan ze voor 14k als zoete broodjes weg
Mijn xbox one is al betaald ga hem vrijdag ophalenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke moet je next-gen gaan kopen
Dat publiek kan me geen kut schelen man.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check dat publiek man dat valt amper te vergelijken met current gen
weekend en gister lage prijzen door 50K packs.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen stijgen hard vandaag zeg, Lloris met handschoen kon ik vanmiddag toen ik begon te zoeken nog voor 12k kopen en liet ik liggen, nu gaan ze voor 14k als zoete broodjes weg
PS dus wel meer vraag naar spelers door PS4. Xbox is niet te voorspellenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Lloris:quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weekend en gister lage prijzen door 50K packs.
IF pogba ging gister ook net aan voor 90K dat haal je nu ook niet.
Gelukkig zit ik long op Lloris en short op Pogba.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lloris:
[ afbeelding ]
Pogba:
[ afbeelding ]
Totaal tegengesteld beeld.
zo heel betrouwbaar vind ik UTT niet moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lloris:
[ afbeelding ]
Pogba:
[ afbeelding ]
Totaal tegengesteld beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |