volgens mij vroeg ik niet om een toelichting je punt is duidelijk genoeg : het is een fail volgens jou...primaquote:Op zondag 17 november 2013 00:06 schreef Chillings het volgende:
[..]
als ik full-time wou racen, had ik wel gran turismo gehaald
Ik zit ook met een dilemma. Ik heb nu 1,1 miljoen en twijfel tussen het kopen van de Z-type of verder sparen voor een tank.quote:Op zondag 17 november 2013 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
dilemmaheb nu 540k en wil de monroe voor 490k maar dan hou ik maar ik 60k over en met upgrades of insurance ben ik dan ook zo weer kwijt..blista maar verkopen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 01:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo m'n garage is nu denk ik wel compleet :
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Geen dundrearySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 motor teveel yoquote:Op zondag 17 november 2013 01:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waar moet ik die kwijt dan? zit vol
Gisteren zat ik in een sessie waarin iemand een tank had (en gebruikte...quote:Op zondag 17 november 2013 00:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
nooit een tank kopen tenzij je graag in bad sport wil
Je kunt met die moneyglitch ook snel geld krijgen. En races doen het nog steeds goedquote:Op zondag 17 november 2013 07:06 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Gisteren zat ik in een sessie waarin iemand een tank had (en gebruikte...) Zit ik dan zelf ook in een bad sport server?
![]()
Hoe komen jullie allemaal trouwens aan zo achterlijk veel geldIk speel toch redelijk, tot veel GTA online, echter kom ik niet snel boven de 50K uit (upgrades op auto's etc..) Neem aan dat jullie het niet hebben van die lullige 5K die je voor een missie krijgt toch?
Omdat de meeste die spelen en die dus het meest gehost worden?quote:Op zondag 17 november 2013 09:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel echt onwijs irritant dat wanneer je een random race joint het 90% van de tijd criminal records of down t d krijgt.
Klopt, hoe kan dat?quote:Op zondag 17 november 2013 10:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Custom sanchez kan je bijna nooit kiezen bij offroad races
Of omdat de host custom uitzet?quote:Op zondag 17 november 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat de sanchez niet onder offroad valt maar bij motoren geloof ik
en met een motor race kiez je nooit een sanchez.,quote:Op zondag 17 november 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan wel kiezen met offroad racesquote:Op zondag 17 november 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Waarom is het grass groen, waarom hebben we nog geen content creator, niemand weet hetquote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan wel kiezen met offroad races
stats zijn er nog gewoon hoor durex had het gisteravond ook volgens mijquote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef kensei het volgende:
Durf mn playstation niet aan te sluiten:
[ afbeelding ]
oh gelukkigquote:Op zondag 17 november 2013 13:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stats zijn er nog gewoon hoor durex had het gisteravond ook volgens mij
baasjequote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Leonos het volgende:
Ik ga boodschappen doen, wasje draaien, opruimen, biertje drinken.
Dan kom ik Niels terug beuken! Prepare !
Wat bij mij helpt om online te komen: PS3 opstarten, GTA opstarten, naar SP laden, dan crew session of invite only openen (lukken beiden altijd). Vanuit daar kun je makkelijk races joinen als je een invite krijgt of als je naar een sessie wil heb je een invite nodig vanuit die sessie door één van de spelers.quote:Op zondag 17 november 2013 13:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
voor mensen (zoals ik) met veel time outs : bij mij werkt SOMS het volgende : ps3 aan en gta aan singleplayer laden en via start naar online -> join friens of crew members vaak geeft tie dan aan dat er geen sessies gevonden zijn met vrienden of members maar dan gaat tie een andere session laden en vaak kom ik dan gewoon online bij randoms
(werkt eventueel ook als je gekicked bent en in singleplayer terecht komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |