en met een motor race kiez je nooit een sanchez.,quote:Op zondag 17 november 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat de sanchez niet onder offroad valt maar bij motoren geloof ik
Waarom kan je hem dan wel kiezen met offroad racesquote:Op zondag 17 november 2013 11:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Omdat de sanchez niet onder offroad valt maar bij motoren geloof ik
Waarom is het grass groen, waarom hebben we nog geen content creator, niemand weet hetquote:Op zondag 17 november 2013 12:34 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Waarom kan je hem dan wel kiezen met offroad races
stats zijn er nog gewoon hoor durex had het gisteravond ook volgens mijquote:Op zondag 17 november 2013 13:03 schreef kensei het volgende:
Durf mn playstation niet aan te sluiten:
[ afbeelding ]
oh gelukkigquote:Op zondag 17 november 2013 13:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
stats zijn er nog gewoon hoor durex had het gisteravond ook volgens mij
baasjequote:Op zondag 17 november 2013 13:08 schreef Leonos het volgende:
Ik ga boodschappen doen, wasje draaien, opruimen, biertje drinken.
Dan kom ik Niels terug beuken! Prepare !
Wat bij mij helpt om online te komen: PS3 opstarten, GTA opstarten, naar SP laden, dan crew session of invite only openen (lukken beiden altijd). Vanuit daar kun je makkelijk races joinen als je een invite krijgt of als je naar een sessie wil heb je een invite nodig vanuit die sessie door één van de spelers.quote:Op zondag 17 november 2013 13:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
voor mensen (zoals ik) met veel time outs : bij mij werkt SOMS het volgende : ps3 aan en gta aan singleplayer laden en via start naar online -> join friens of crew members vaak geeft tie dan aan dat er geen sessies gevonden zijn met vrienden of members maar dan gaat tie een andere session laden en vaak kom ik dan gewoon online bij randoms
(werkt eventueel ook als je gekicked bent en in singleplayer terecht komt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |