Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was geredenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was gereden
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...
quote:
ja, maar daar start Koen volgens mij toch niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:54 schreef Montov het volgende:
[..]
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.
het zal misschien kunnen maar 5k in slc is lastig vanwege zuurstofschuldquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Aguero het volgende:
Maar als de omstandigheden zo blijven kunnen we uitkijken naar een tijd onder 6.00 lijkt me.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:03 schreef pino113 het volgende:
de 1500m blijft toch de mooiste afstand vannacht weer genoten van Davis
quote:
Een username met 13 erin registreren? Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
* komrad gaat Arcee13 registrerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |