Tja, en toch heeft hij Olympisch goud, en anderen nietquote:
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft wel de kwaliteit om 1 dag in zijn leven in absolute topvorm te zijn.
Koentje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:38 schreef Montov het volgende:
Stuitert.
Hansen kan zo maar winnen. Was vorige week ook al dicht bij de winnende tijd in de B-groep. Dus dat er een WR komt... Dat denk ik niet.
Wat het ook was, het sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?
Lekker boeiend. Hadden zij harder moeten rijden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?
goed voor de luchtweerstand zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker staand sprinten naar finishHet werkte wel bij Brodka
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Hadden zij harder moeten rijden.
Hij hééft er toch ook 4 jaar naar toe gewerkt? Net als z'n tegenstanders, alleen is dat van de winnaar altijd meer bijzonder..quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.
Ja die zit de hele dag met die Adelskalender in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Kramer hier ook wel had willen rijden eigenlijk
of niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:44 schreef Aguero het volgende:
Nuis nu tegen Skobrev en Nuis heeft de laatste buitenbocht dus Skobrev zal hem in laatste rondje wel hard inpakken.
Ja dat heb ik je inderdaad een paar keer zien posten dat je het daar niet echt mee eens bent.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.
Trek nog even een zak chips open.quote:
tot 2x toequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Davis krijgt een heerlijke kruising kado.
Ook niet echt een terechte winnaar dan, met 2 perfecte kruisingenquote:
tss, davisquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook niet echt een terechte winnaar dan, met 2 perfecte kruisingen
Een fluke.
Denk dat Davis daar een boek over moet schrijven jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke.
Wennemars voorspelde ook een 5:55quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef Montov het volgende:
Wennemars had het al voorspeld.
Mooie strijd. Verweij is echt 2 niveaus sterker geworden.
Vier jaar naar toegewerkt neem ik aan. Ik wacht op het boek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke.
Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was geredenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was gereden
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...
quote:
ja, maar daar start Koen volgens mij toch niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:54 schreef Montov het volgende:
[..]
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.
het zal misschien kunnen maar 5k in slc is lastig vanwege zuurstofschuldquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Aguero het volgende:
Maar als de omstandigheden zo blijven kunnen we uitkijken naar een tijd onder 6.00 lijkt me.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:03 schreef pino113 het volgende:
de 1500m blijft toch de mooiste afstand vannacht weer genoten van Davis
quote:
Een username met 13 erin registreren? Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
* komrad gaat Arcee13 registrerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |