Daar kan ik mee leven. Hoef toch niet alle ritten te zien op de 500.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:13 schreef TheArt het volgende:
Ze pikken live in op de 3000 meter denk ik na een paar ritten. Ze zouden wel live gaan vandaag volgens Robbert de Rijk.
Ik denk nu 500 meter dames, dan halverwege 3000 live inpikken, na de 3000 de 500 voor mannen en dan weer live voor de 1500.
Ze doen wat ze wel vaker doen denk ik, al het schaatsen laten zien zonder de onderbrekingen tot ze bij zijn en dan Live verder. Wat jij zegt kan natuurlijk ook, dan heb je meer live-schaatsen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:13 schreef TheArt het volgende:
Ze pikken live in op de 3000 meter denk ik na een paar ritten. Ze zouden wel live gaan vandaag volgens Robbert de Rijk.
Vorige week 3. Denken jullie dat het er zóveel meer zullen zijn straks? Ik denk zo'n 6-7quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:13 schreef Max23 het volgende:
Hoeveel vrouwen gaan onder de 4 minuten? Langzaamste PR is 4:06
b-groep liet zien dat er veel mogelijk is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige week 3. Denken jullie dat het er zóveel meer zullen zijn straks? Ik denk zo'n 6-7
Ah, die uitslag heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
b-groep liet zien dat er veel mogelijk is.
Ik denk 4.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vorige week 3. Denken jullie dat het er zóveel meer zullen zijn straks? Ik denk zo'n 6-7
http://live.isuresults.eu/2013-2014/saltlakecity/r235.htmquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah, die uitslag heb ik niet gezien.
Haar broer heeft het nu ook niet meer. Wat is daar aan de hand, want ze kunnen stukken sneller?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
Hege Bøkko NOR NOR 4:23.65
Dat doe ik op mijn blote voeten nog sneller.
Das goed nieuwsquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef TheArt het volgende:
Sebastiaan Timmerman op de stream. Dat betekent dat Snoeks en Hersman voor de tv zitten.
Ja, stond ook al in de OPquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://live.isuresults.eu/2013-2014/saltlakecity/r235.htm
uitgewoon door mueller. Allebei.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haar broer heeft het nu ook niet meer. Wat is daar aan de hand, want ze kunnen stukken sneller?
dan zit het vooral tussen de oren mag ik concluderen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uitgewoon door mueller. Allebei.
Do Ping traint niet meer mee met de Noorse ploeg.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Haar broer heeft het nu ook niet meer. Wat is daar aan de hand, want ze kunnen stukken sneller?
Maar Hege wordt gewoon laatste in de B-divisie, daar moet meer aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Do Ping traint niet meer mee met de Noorse ploeg.
Bij Hege zal iets van Mueller ook wel ergens anders zitten, als ze is uitgewoond.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan zit het vooral tussen de oren mag ik concluderen?
Supplier zal wel opgepakt zijn of zo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet fit is. Laatste van de 35+ in de B-groep is inderdaad wel meer dan uit vorm, achter klassieke nobody's....quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Hege wordt gewoon laatste in de B-divisie, daar moet meer aan de hand zijn.
precies. Het klopt gewoon nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet fit is. Laatste van de 35+ in de B-groep is inderdaad wel meer dan uit vorm, achter klassieke nobody's....
Volgens mij is ze de laatste jaren steeds iets slechter geworden. Heeft volgens mij de laatste 2 jaar ook geen allround toernooi gereden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon niet fit is. Laatste van de 35+ in de B-groep is inderdaad wel meer dan uit vorm, achter klassieke nobody's....
Of niet.quote:
Dan nog, ze wordt laatste. In de B-groep. Van de 37...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de laatste jaren steeds iets slechter geworden. Heeft volgens mij de laatste 2 jaar ook geen allround toernooi gereden?
Een Valkenburgje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Wozniak doet een Klassen, jezelf helemaal opblazen.
Ja klopt, dit niveau is wel heel triest....quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, ze wordt laatste. In de B-groep. Van de 37...
En niet eens heel dichtbij de vrouwen voor haar, met daarin deze toppers:
[ afbeelding ]
Nou dat was ook wel wat overdreven denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
En ik nog willen zeggen dat ze onder de 3.40 zou gaan.
Wozniacki daarentegenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:27 schreef heywoodu het volgende:
Huh, ik was even met Hege bezig () en ineens ligt Graf dik voor op Wozniak, toen ik 2 minuten geleden keek was Graf nog nergens te bekennen
Wozniak
Al haar tijden tijdens dat toernooiquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef komrad het volgende:
Klassen blijft toch wel een heldin met haar 3:53
Rusland hè, niets is overdreven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou dat was ook wel wat overdreven denk ik.
echt wel. 37,51 op de 500 en 6,48 op de 5 kilometer. Dat is echt niet normaal meer ...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Al haar tijden tijdens dat toernooite ziek.
Ze heeft ook 2.5 punt voorsprong op de nummer 2 op de Adelaarskalenderquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat record wordt NOOIT meer verbroken.
Kuznetsov met de eerste 33'er. In Sochi.quote:
Die schaatst toch nog wel mee?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:30 schreef heywoodu het volgende:
Leuk die Japanse vrouwen, maar ik mis Maki Tabata nog wel een beetje hoor
Edit: En nog geen 5 seconden later heeft de commentator het over haar
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vorig weekend nog de 1500m in de B-groep gereden zie ikquote:
Met de tijdens die ze tijdens dat record reed heeft ze gewoon meer dan 2 punten voorsprong op de nr. 2 op de Adelskalendern.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is altijd zoquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:32 schreef komrad het volgende:
livestream loopt wel serieus achter op de tv
quote:
Dat zou best kunnen, maar het gaat er echt wel een keer aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ooit wel, maar dat kan nog wel heel lang gaan duren
Ja. Niet iemand die het commentaar doet wat dan op tv + stream uitgezonden wordt, maar gewoon lekker 2 man op tv en iemand die de stream van commentaar voorzietquote:
Inderdaad zegquote:
absoluut. Mag ze tevreden mee zijn, zeker omdat ze niet heel sterk aan het seizoen begonquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt mee.
4.01,00 is gewoon erg netjes.
Onder deze omstandigheden is dit niet een hele bijzondere tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt mee.
4.01,00 is gewoon erg netjes.
ik ook. Zij moet de grens van 4 minuten wel kunnen slechtenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben wel bijzonder benieuwd naar De Jong
0.57 seconden sneller dan vorige week moet toch minimaal kunnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik ook. Zij moet de grens van 4 minuten wel kunnen slechten
ze deden elkaar wel de das om daar op de tweede kruising ...quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben nog steeds niet gewend aan de naam Bachleda-Curus
not gonna happenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Het gaat erg hard. Even over die 3:53 he...
Voorhuis rijdt wel lekker door.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef TheArt het volgende:
Denk dat De Jong zich heeft opgeblazen.
het is wel een knokkertjequote:Op vrijdag 15 november 2013 23:52 schreef TheArt het volgende:
Denk dat De Jong zich heeft opgeblazen.
Ook op de ISU stream.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:54 schreef Montov het volgende:
Mooie race onder de 4 minuten. Geluid is nu ruk opeens.
jup, dus zij derde en sneu voor Voorhuis dat zij vierde wordtquote:
veel mensen hier vinden Pechstein ook nogal twijfelachtigquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
als het wielrennen was geweest had iedereen dope geroepen bij pechstein. wonderbaarlijk hoe zo'n veertiger makkelijk onder de vier minuten blijft en bijna deze rit wint
3e of 4e op een World Cup, ach...ik denk dat ze al blij genoeg is met haar tijdquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup, dus zij derde en sneu voor Voorhuis dat zij vierde wordt
mja, je wilt toch een plaatsje hoger eindigen hequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3e of 4e op een World Cup, ach...ik denk dat ze al blij genoeg is met haar tijd
Nu ook gewoon het interview van de NOS op de ISU stream.quote:
2tiendequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:21 schreef MiLalaa het volgende:
wtf en wéér een WR van Lee... ? wow... dat is toch wel absurd snel
Geen idee, maar ik denk niet dat je verder moet zoeken dan schaatsstatistieken en dan de tijden van Fabris (of heel misschien Skobrev, maar dat denk ik niet)quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:29 schreef Aguero het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste slotronde ooit op een 1500 meter?
ik denk 26,7 seconden van een Skobrevquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:29 schreef Aguero het volgende:
Wat is eigenlijk de snelste slotronde ooit op een 1500 meter?
Bokko had ook nog wel eens goede slotronden, en mogelijk een Kramer ook nog welquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk niet dat je verder moet zoeken dan schaatsstatistieken en dan de tijden van Fabris (of heel misschien Skobrev, maar dat denk ik niet)
Moet er nog wel een seconde van afquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:35 schreef MiLalaa het volgende:
de tering... wordt dit een WR op de 1500m vandaag ??
Nee, maar wel onder de 1:42 denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:35 schreef MiLalaa het volgende:
de tering... wordt dit een WR op de 1500m vandaag ??
quote:
Vorige keer waren ze een jaar te vroeg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:35 schreef marcodej het volgende:
De Amerikanen komen er weer aan, in een Olympisch jaar.
http://www.isuresults.eu/(...)y/lapdraw105.html#51quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk 26,7 seconden van een Skobrev
Die heeft wel de kwaliteit om 1 dag in zijn leven in absolute topvorm te zijn.quote:
net geen PR dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:37 schreef heywoodu het volgende:
Nette tijd toch hoor, 1.44,07
Als dat echt klopt...
Tja, en toch heeft hij Olympisch goud, en anderen nietquote:
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft wel de kwaliteit om 1 dag in zijn leven in absolute topvorm te zijn.
Koentje.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:38 schreef Montov het volgende:
Stuitert.
Hansen kan zo maar winnen. Was vorige week ook al dicht bij de winnende tijd in de B-groep. Dus dat er een WR komt... Dat denk ik niet.
Wat het ook was, het sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?
Lekker boeiend. Hadden zij harder moeten rijden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je bedoelt een overwinning fluken met matige prestaties van de tegenstand en twee keer een perfecte kruising?
goed voor de luchtweerstand zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker staand sprinten naar finishHet werkte wel bij Brodka
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Hadden zij harder moeten rijden.
Hij hééft er toch ook 4 jaar naar toe gewerkt? Net als z'n tegenstanders, alleen is dat van de winnaar altijd meer bijzonder..quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.
Ja die zit de hele dag met die Adelskalender in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Kramer hier ook wel had willen rijden eigenlijk
of niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:44 schreef Aguero het volgende:
Nuis nu tegen Skobrev en Nuis heeft de laatste buitenbocht dus Skobrev zal hem in laatste rondje wel hard inpakken.
Ja dat heb ik je inderdaad een paar keer zien posten dat je het daar niet echt mee eens bent.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel leuk voor Tuitert ook, maar ga er dan geen heel verhaal omheen verzinnen dat je er vier jaar naar toegewerkt hebt en er zelfs een boek over uitbrengen.
Trek nog even een zak chips open.quote:
tot 2x toequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef marcodej het volgende:
Davis krijgt een heerlijke kruising kado.
Ook niet echt een terechte winnaar dan, met 2 perfecte kruisingenquote:
tss, davisquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook niet echt een terechte winnaar dan, met 2 perfecte kruisingen
Een fluke.
Denk dat Davis daar een boek over moet schrijven jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke.
Wennemars voorspelde ook een 5:55quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef Montov het volgende:
Wennemars had het al voorspeld.
Mooie strijd. Verweij is echt 2 niveaus sterker geworden.
Vier jaar naar toegewerkt neem ik aan. Ik wacht op het boek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een fluke.
Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was geredenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:52 schreef Aguero het volgende:
Als Koen in plaats van Davis 2x dat voordeel op de kruising had had hij onder de 1.42 gereden.
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Koen buitenbaan en Davis binnenbaan dan weet ik zeker dat Koen op de laatste kruising naar hem toe was gereden
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan had ie wel net als Davis even moeten inhouden. Dat vereist taktiek. Aan de andere kant, als Davis niet had ingehouden, kon Verweij niet meer voorlangs kruisen en was ie helemaal weg geweest...
quote:
ja, maar daar start Koen volgens mij toch niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:54 schreef Montov het volgende:
[..]
In Astana start Davis in de binnenbaan omdat hij nu 1e staat.
het zal misschien kunnen maar 5k in slc is lastig vanwege zuurstofschuldquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:53 schreef Aguero het volgende:
Maar als de omstandigheden zo blijven kunnen we uitkijken naar een tijd onder 6.00 lijkt me.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:03 schreef pino113 het volgende:
de 1500m blijft toch de mooiste afstand vannacht weer genoten van Davis
quote:
Een username met 13 erin registreren? Nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
* komrad gaat Arcee13 registrerenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een username met 13 erin registreren? Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |