quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
want ik ben stiekem nog niet tevreden over mijn leven en wiet vertelt mij wat ik moet veranderen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
nu ben ik blijik ben met allemaal oude kenissen aan het chatten die ik vroeger dumpte omdat ze niet 'stoer' waren. heb weer nieuwe mensen terug!!!
niet zo stoer doen lampje.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit wisten wij jaren geleden al.
baard?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee man ben kapotMorgen weer zuipen samen met baard
Draaien dan lamzakquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:50 schreef Viro het volgende:
Huuu ben nog steeds nuchter, was van plan om na Top Gear een joint te draaien. Is niets van terecht gekomen
okquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik durf niet met iedereen te appen
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik durf niet met iedereen te appen
Omdat echt te lang niet gesproken zegmaar, misschien zijn ze niet meer zo lief als vroegerquote:
Dat is juist leuk, kan je grove opmerkingen maken en er mee wegkomenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Omdat echt te lang niet gesproken zegmaar, misschien zijn ze niet meer zo lief als vroeger
Ik ben vanavond zojuist lief gewordenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is juist leuk, kan je grove opmerkingen maken en er mee wegkomen
Goede timingquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ben vanavond zojuist lief geworden
Weet ik niet tenzij bejaard, kind of ziek.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En sinds wanneer slapen mensen voor 11 uur?
mmm, dan heb ik een vreemde fetishquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik niet tenzij bejaard, kind of ziek.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
mmm, dan heb ik een vreemde fetish
Meer dan ik verdien als ik echt werkquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Al dat ellende ondergaan voor 35euro?Wat doe je jezelf aan?
bij de deka werkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meer dan ik verdien als ik echt werk![]()
En het is alleen maar saai verder is het prima te doen
Nee joh, waar werkte je dan dat het zo erg was? Eigenlijk is babysitten wel makkelijk geld verdienen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meer dan ik verdien als ik echt werk![]()
En het is alleen maar saai verder is het prima te doen
gewoon beetje op een baby zitten best makkelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, waar werkte je dan dat het zo erg was? Eigenlijk is babysitten wel makkelijk geld verdienen.
Supermarkt, harder werken voor minder geldquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee joh, waar werkte je dan dat het zo erg was? Eigenlijk is babysitten wel makkelijk geld verdienen.
Kidnappen is nog makkelijker. Gewoon een dutje doen op dat kindquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon beetje op een baby zitten best makkelijk
Dat zijn slavendrijvers, ze hadden zo uit de VOC-tijdperk kunnen komen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Supermarkt, harder werken voor minder geld
True storyquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn slavendrijvers, ze hadden zo uit de VOC-tijdperk kunnen komen.
Dat gaat een beetje te ver he. En het laat bewijs achter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
gewoon beetje op een baby zitten best makkelijk
Dit is een beter optiequote:Op zaterdag 16 november 2013 00:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Kidnappen is nog makkelijker. Gewoon een dutje doen op dat kind
Foute PI is foutquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zal ik jou eens vermaken![]()
![]()
![]()
![]()
Uhm ik ben 16?quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Of je altijd zegt dat je 16 bent
jeetje zo jong?quote:
Maar ze blijft 12 mentaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:47 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Stiekem is ze eigenlijk 40, de som van de 2.
Niet aan oorale seks doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gatverdamme heb jij wel manieren geleerd??????
Ik heb mijn politieagent pak al aan hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat rollenspel geheim wou houden?
Ja ik kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jeetje zo jong?
maar ik bedoelde dus dat er best wat mensen zijn die een paar jaar dezelfde leeftijd voorhouden
Ah tof ik kom er aanquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb mijn politieagent pak al aan hoor
oh gellukig maarquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doenIk zou niet weten waarom ik mij voor zou doen als 16 jarige als ik ouder was
Ben blij dat ik over 3 maanden 17 ben
Heerlijk niksenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:51 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
oh gellukig maar![]()
maar wat doe jij vanavond dan op de foks
Als t een kip was geweest had t je niks geboeidquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef Snowbells het volgende:
NWS / Chinezen koken honden en frituren katten LEVEND!!
Hypocriet, maar dit raakt me wel man.. Kan me niet voorstellen dat mijn hond zoveel pijn zou moeten lijden als hij in China was. Spoiler ook niet geklikt omdat ik dan waarschijnlijk ook echt ga janken
Arme beestjes asdfghjkl
Een kip heb je doorgaans niet als huisdierquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als t een kip was geweest had t je niks geboeid
Dieren zijn dieren
Hey mini-hitler, tip voor je: vergas dit keer de chinezen ipv de joden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:55 schreef Snowbells het volgende:
NWS / Chinezen koken honden en frituren katten LEVEND!!
Hypocriet, maar dit raakt me wel man.. Kan me niet voorstellen dat mijn hond zoveel pijn zou moeten lijden als hij in China was. Spoiler ook niet geklikt omdat ik dan waarschijnlijk ook echt ga janken
Arme beestjes asdfghjkl
De humor mis ik hier een beetje maarjaquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey mini-hitler, tip voor je: vergas dit keer de chinezen ipv de joden.
Met 63 miljard kippen op dit aardbol is het logisch dat niemand een fuck geeft om hun tenzij veganist of vegatarier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
Als t een kip was geweest had t je niks geboeid
Dieren zijn dieren
Dat dus. En in china hebben ze een hond niet als huisdier. Dus t boeit geen ene fuck.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een kip heb je doorgaans niet als huisdier
Ja, als zij levend kattwn en honden frituren mogen ze van mij zelfde lot ondergaanquote:
Alleen schattige dieren mogen leven, hypocriete mensenquote:Op zaterdag 16 november 2013 00:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Met 63 miljard kippen op dit aardbol is het logisch dat niemand een fuck geeft om hun tenzij veganist of vegatarier.
Ja, katten die je laten lachen door hun rare fratsen of honden die loyaal als fuck zijnquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Alleen schattige dieren mogen leven, hypocriete mensen
Er hebben genoeg mensen een kip als huisdier van wie ze houden als een hond. Die vinden kip eten vreselijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Nouja een een hond doet alles om je te pleasen en een kat is tot zekere mate ook gewoon een maatje voor je, ik zie een kip niet bij je gaan liggen oid
Ik heb wel eens gehoord dat boeren net zo goed met de kippen als de koeien als de schapen als de varkens een band opbouwen en elk dier weer op eigen manier affectie toont.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Nouja een een hond doet alles om je te pleasen en een kat is tot zekere mate ook gewoon een maatje voor je, ik zie een kip niet bij je gaan liggen oid
Jeugd van tegenwoordig doet ook aan beastiataly?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:02 schreef Snowbells het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me gewoon schuldig dat ik vlees eetquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:04 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat boeren net zo goed met de kippen als de koeien als de schapen als de varkens een band opbouwen en elk dier weer op eigen manier affectie toont.
Heb in ieder geval vaker gezien dat boer(inn)en een kip onder de arm beethouden en dat dat beest gewoon rustig blijft zitten.
Wat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig doet ook aan beastiataly?![]()
(hoe je het ook schrijft
)
enigste film van will getrek die goed isquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Weekend. Voelt goed.
Stranger than Fiction gekeken. MINDFUCKING briljant
Gurkjequote:
Dierenseksquote:
Je hebt het niet makkelijk daar in the middle of nowherequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:14 schreef Snowbells het volgende:
Kut uil hou je bek
Beesten die me al de hele week lastig vallen
Gewoon sma'tjes hosselen en hard gaanquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:19 schreef Studeur het volgende:
Hoerenvrienden doen allemaal niet opnemen. Zometeen maar in mn eentje richting da club dan maar.
Dat ook weer nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
enigste film van will getrek die goed is
Eerst een koe die loeit alsof hij wordt aangerand, daarna schapen (???) en nu een uil in een boom bij mijn raam..quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Gurkje![]()
[..]
Dierenseks
[..]
Je hebt het niet makkelijk daar in the middle of nowhere
http://fractalenlightenme(...)spirit-of-the-plantsquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op dit soort momenten voel ik me gewoon schuldig dat ik vlees eet.
wow jij gaat HAM je hebt al 0 joints gerooktquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, pas net onder deken vandaan gekropen om 1e joint te draaien
FOK!ken is een plezier, voor mens en dierquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet zelf, zo af en toe weer een avondje FOK!ken
MONO BAASquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
First world problemsquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eerst een koe die loeit alsof hij wordt aangerand, daarna schapen (???) en nu een uil in een boom bij mijn raam..
Om de 10 seconden
HOEE
OEEEHOEEEHOEEEE
OEHOEEEEE
HOU
JE
SNAVEL
GODVERREDOMME
Leukquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een mini asbakLaatst gekregen (met een winactie)
[ afbeelding ]
Opzich wel handig hier in de woonkamer, mijn eigen asbak lol
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
FOK!ken is een plezier, voor mens en dier
Etenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mono je 'moet' Scoupy app installerenKorting op eten
Ah die is ook gaafquote:
Have funquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
ik ga maar eens fietsen dan, zie wel waar ik terecht kom.
laters
Ik heb je gemist broederquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja man, gaat nog erger worden als ik de joint rookquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:24 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wow jij gaat HAM je hebt al 0 joints gerookt
Fijne avond schatjunquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:26 schreef Studeur het volgende:
ik ga maar eens fietsen dan, zie wel waar ik terecht kom.
laters
Nicequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag trouwens met smerig dichte mist gereden
Lekker 120 knallen over het spoor met maar 2 meter zichtIk heb genoten
Gewoon astronautenvoer tot je nemen, het liefst intraveneusquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De struggles waarmee ik te maken hebafrika mag niet zeuren
Lijkt me tofquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Klo plsquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, morgen WEERMAN HA WANT IK BEN WEERMAN
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, morgen WEERMAN HAHAWANT IK BEN WEERMAN
IS het ookquote:
Ik gebruik hem alleen niet waar hij voor bedoeld isquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah die is ook gaafOp mijn kamer heb ik een lelijke glazen die ik gratis van de vrijmarkt heb
Omdat die zo lelijk is vind ik hem wel tof
Je hebt helemaal gelijk, first world problems hebben een hoger prioriteitquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De struggles waarmee ik te maken hebafrika mag niet zeuren
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Monopoly het volgende:
Dafuqquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
het is weer rare gifjes tijd.
[ afbeelding ]
Vage mensen die japannersquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
het is weer rare gifjes tijd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Snowie wordt door een kraai opgegeten![]()
![]()
Damn you ama, jij maakt het alleen maar moeilijk om nu niet naar de koelkast te lopen om yoghurt te vreten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze shit is goddelijk
Sorryquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Damn you ama, jij maakt het alleen maar moeilijk om nu niet naar de koelkast te lopen om yoghurt te vreten.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[ [url=http://web.archive.org/web/20130602095724/http://flvrd.com/static/p(...)d-gif.jpg]afbeelding[/url] ]
Ben jij de 'Snow' in deze post: ONZ / [avondbagger] Mannen neuken, nooit meer werkenquote:
Je punt?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Channie heeft ons ingeruild voor avondbagger
Zorg dat je BFF dan weer hier komt postenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
Channie heeft ons ingeruild voor avondbagger
Nee haha ik zie nu de reactie's daar en laat haar maar daar blijvenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg dat je BFF dan weer hier komt posten
Gaat behoorlijk los daar iddquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
En ik bespeur daar een kleine Channie rel?Omdat ze een foto vragen van der tieten. Haha
Hebbik wel, soort van.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
En ik bespeur daar een kleine Channie rel?Omdat ze een foto vragen van der tieten. Haha
Bellenblaas al gepost?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zitten in avondbagger met smart te wachtten
Haterquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha ik zie nu de reactie's daar en laat haar maar daar blijven
LOVE YOU TOOOOOOOOquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hnnng, jullie zijn laatste tijd wel erg kinky naar mij toe. I love you guys and gals
Zo hoort het toch ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Hnnng, jullie zijn laatste tijd wel erg kinky naar mij toe. I love you guys and gals
quote:
SPOILER: hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:57 schreef Sardu het volgende:
[..]Wie is dat?SPOILER: hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vreemder dan je UI mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Vechtende katten in de straat, de meest vreemde geluiden de hele avond al
Zijn UI is baas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:00 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Niet vreemder dan je UI mag ik hopen
Stiekem is het Ama met haar roze haar.quote:
Verkrachte baby'squote:Op zaterdag 16 november 2013 02:00 schreef Monopoly het volgende:
Sssstquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:02 schreef Sardu het volgende:
Stiekem is het Ama met haar roze haar.
quote:
quote:
Soms wanneer je ligt te fappen, hoor je opeens ze te keer gaan. Als je nog eens stoned bent zit je naar je pener te staren en vraag je je af of je pener nou net kreundequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:00 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:07 schreef Viro het volgende:
Soms wanneer je ligt te fappen, hoor je opeens ze te keer gaan. Als je nog eens stoned bent zit je naar je pener te staren en vraag je je af of je pener nou net kreunde![]()
![]()
Dit is gewoon geniaalquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:07 schreef Viro het volgende:
Soms wanneer je ligt te fappen, hoor je opeens ze te keer gaan. Als je nog eens stoned bent zit je naar je pener te staren en vraag je je af of je pener nou net kreunde![]()
![]()
Vaker bekkenstoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Naast slettenvrees en pietitie, het nieuwe woord van 2013.quote:
Ga queefenquote:
Erge is dat ik dan werkelijk zo naar mijn pener zit te staren:quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit is gewoon geniaal
'Everyone is fighting, and I'm sitting here just masturbating'
Moet wachten tot nieuwe matras binnen is. Slaap nu op een luchtbed, maar die heeft amper tot geen weerstandquote:
Welkomquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
Zo. Vanaf heden ga ik mee posten in deze SC![]()
hallon allemaal
Welkomquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
hallon allemaal
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:20 schreef datismijnmening het volgende:
hallon allemaal
Ik daag je uit.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:22 schreef Monopoly het volgende:
Starcraft Original en Starcraft Broodwar weer helemaal ontdekt![]()
Zelf een map een fikse upgrade gegeven en ben al dagen aan het testen met diverse scenarios
Spel is echt te awesome, ultimate LAN game voordat alle shooters een beetje tof en speelbaar waren
Maar met oude mobieltjes kon je alleen bellen, sms'en en snake spelen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso konden die oude mobieltjes altijd dagen lang mee zonder leeg te gaan. Smartphones gaan gewoon leeg terwijl je er alleen naar kijkt
Ik moet nog een serial key fixen voor batllenet. Of kloten met zo'n Himachi LAN tunnel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik daag je uit.![]()
Rondje starcraft is nooit weg.
Ja weet ik en ben ook wel blij met mijn smartphone maar tochquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar met oude mobieltjes kon je alleen bellen, sms'en en snake spelen.
Nu zijn die dingen continue data aan het binnenhalen
Dat is de eerste shockvalue toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:27 schreef Viro het volgende:
Net Timbaland presents Shock Value opgezet, wat is het een heerlijk album
Ik heb daar geen last van, doe 2/3 dagen met mijn telefoon in stamina mode. Ben niet ingelogd op FB, dat scheelt al veel batterij. Enige wat syncen mag is whatsapp, gmail en contacten. GPS staat standaard uit en schermhelderheid op auto.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso konden die oude mobieltjes altijd dagen lang mee zonder leeg te gaan. Smartphones gaan gewoon leeg terwijl je er alleen naar kijkt
Chuck uit Gossip Girl in je UI toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de eerste shockvalue toch?
Bazenalbum idd
Jupquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Chuck uit Gossip Girl in je UI toch?
Smerige kop. MAg hem wel.
Trustenquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:31 schreef bondage het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Trusten allemaal
Ja shock value I, II vond ik tegenvallen en moet nog steeds naar III luisteren. Luister laatste tijd veel naar house playlist in 22tracks.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de eerste shockvalue toch?
Bazenalbum idd
II was inderdaad een dikke tegenvallerquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja shock value I, II vond ik tegenvallen en moet nog steeds naar III luisteren. Luister laatste tijd veel naar house playlist in 22tracks.
Ik vond carry out, tomorrow in the bottle, morning after dark, if we ever meet again en long way down leuk. Dat zijn maar 5 van de 17 nummers, waar ik bij I alle nummers leuk vond.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
II was inderdaad een dikke tegenvaller
Ik vind tjoepie ook echt een vaag woordquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dankzij Channie de komende tijd elke keer aan tjoepie denk als ik een joint rookGodver haha
Wehehehehquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik dankzij Channie de komende tijd elke keer aan tjoepie denk als ik een joint rookGodver haha
Ja daaromquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind tjoepie ook echt een vaag woord
Nee.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
Tjoepie maakt ook wel kans op het woord van 2013
Dat was het inderdaad wel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond carry out, tomorrow in the bottle, morning after dark, if we ever meet again en long way down leuk. Dat zijn maar 5 van de 17 nummers, waar ik bij I alle nummers leuk vond.
Ah tof dankje dankjequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers, geen zorgen.
Zeker, die zijn ook echt tof over LAN.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:38 schreef Id_do_her het volgende:
Mwa, dan vind ik AoE2 en RA2 leuker.
Dat is een tijdloze nummer, net als Apologizequote:Op zaterdag 16 november 2013 02:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad wel.
Maar de eerste![]()
The way I are
Moeilijk werkte? Dat herken ik dan weer totaal niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker, die zijn ook echt tof over LAN.
Nadeel van RA2 was dat het vaak heel moeilijk werkte, en AoE2 duurt gewoon zo achterlijk lang
Firefox of opera.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? Ik merk dat mijn oude laptop bepaalde FB spelletjes op Chrome niet zo goed meer aan kan en in Internet Exploder wel (maar die wil ik liever niet gebruiken) en Pinterest laad hij ook slecht in Chrome. Wat is een goed alternatief?
Internet Exploder ja, dat is een goede.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:46 schreef Amarantha het volgende:
Welke browser gebruiken jullie? Ik merk dat mijn oude laptop bepaalde FB spelletjes op Chrome niet zo goed meer aan kan en in Internet Exploder wel (maar die wil ik liever niet gebruiken) en Pinterest laad hij ook slecht in Chrome. Wat is een goed alternatief?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Internet Exploder ja, dat is een goede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:12 schreef Sardu het volgende:
What the...
Hier moet ik slapen vanavond.
Heb je lekker wat te snoepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik vraag me af, als ik ze aan trek dat het ook lekker warm is.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je lekker wat te snoepen
Geen idee, anders vraag je aan een chick of ze het even uitprobeerdquote:Op zaterdag 16 november 2013 03:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik vraag me af, als ik ze aan trek dat het ook lekker warm is.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:12 schreef Sardu het volgende:
What the...
Hier moet ik slapen vanavond.
Gaat het om de spullen of de plek? Want ik kan weinig uit de plek halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Er is een bed, no worries.quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat het om de spullen of de plek? Want ik kan weinig uit de plek halen
quote:Op zaterdag 16 november 2013 03:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ok. Waar slaap je dan? Chickie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |