Ik weet heb een stream. Vidalquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vidal speelde niet eens, grapjas.
twitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 12:59:06Vraag: Wat beslist de playoff? Zlatan: ‘Alleen God weet dat.’ V: ‘Moeilijk hem dat te vragen.’ Zlatan: ‘Nou, je spreekt er nu mee.’ reageer retweet
Goeie kick zeg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 12:59:06Vraag: Wat beslist de playoff? Zlatan: ‘Alleen God weet dat.’ V: ‘Moeilijk hem dat te vragen.’ Zlatan: ‘Nou, je spreekt er nu mee.’ reageer retweet
Ik laat deze beslissing helemaal aan jou over!quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:06 schreef Neuroscience het volgende:
In dit topic verder of een Zweden vs Portugal topic openen? Jongens, zeg het maar...
[ afbeelding ]
Dan stel ik voor om gewoon hier verder te gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik laat deze beslissing helemaal aan jou over!
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:20 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dan stel ik voor om gewoon hier verder te gaan.
ga je vanavond fappen karina?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]TT even aangepast naar Zweden-Portugal
En dat hier verder is ook mooi van toepassing.
Nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zweedse dames willen we allemaal in Brazilië zien, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |