SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je een kutnaamquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn genoeg mannen die zo heten hoor.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
We zijn de verkeerde wedstrijd aan het kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
metsjfiksingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik weet het niet Nober maar ik zal eens even kijken voor jequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Nober het volgende:
Waar is Kekster eigenlijk? In het stadion?
Die ligt in een scheur om het niveau van het Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Nober het volgende:
Waar is Kekster eigenlijk? In het stadion?
al bijna even veel doelpunten als bij die tien vorige WK-kwalificatiewedstrijden van Griekenland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen dus blijkbaar over.
Leo Driessen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Deze commentator is wel slaapverwekkend zeg. Hij praat alsof we naar een potje schaken aan het kijken zijn.
Iddquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Deze commentator is wel slaapverwekkend zeg. Hij praat alsof we naar een potje schaken aan het kijken zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Carlsen gewonnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:08 schreef Stiggie het volgende:
Zet dat in een spoiler manquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen kunnen we weer genieten van Robbengod.
Ik snap hem niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even doorbijten, wij hebben alles over voor Robben
Dan moet je in R&P zijnquote:
HAHAHAHAH Ik zat daar ook aan te denkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef regiliopeace het volgende:
De bondscoach van Portugal heeft een blik als die gast van Everybody Loves Raymond
Homo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even doorbijten, wij hebben alles over voor Robben
Extra reden om voor Zweden te zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef Nober het volgende:
Je moet gewoon doorspelen als de scheids niet fluit vooral tegen Portugezen die hebben aanstellerij uitgevonden.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:12 schreef regiliopeace het volgende:
De bondscoach van Portugal heeft een blik als die gast van Everybody Loves Raymond
Wil je soms vechten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat doe je nou stoer met je kindertekening UI
Typisch Portugezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef Grifte het volgende:
Dat publiek is bijna nog duffer dan onze oranjeclowns
De zus van Theo ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Eerste kans Zlatan moet nog komen. [ afbeelding ]
Als je je vrienden meeneemt ben je toch niet met 1?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is goed. Neem je vrienden mee, we doen 1 tegen 1.
Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is goed. Neem je vrienden mee, we doen 1 tegen 1.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je je vrienden meeneemt ben je toch niet met 1?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:14 schreef Grifte het volgende:
Dat publiek is bijna nog duffer dan onze oranjeclowns
Sorrie.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.
Dat was hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Abracadabra loopt warm.quote:
Op de redactie van AD kijken ze een andere pot denk ik.quote:Het duel in Lissabon is heerlijk om te bekijken, er zijn kansen voor beide ploegen. Het enige dat mist, zijn de doelpunten, maar met topschutters als Cristiano Ronaldo, Nani, Hugo Almeida, Zlatan Ibrahimovic en Johan Elmander moeten die zeker komen.
"het enige dat"quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op de redactie van AD kijken ze een andere pot denk ik.
Met Sharbel Touma als aangeverquote:
Toivonen.quote:
wilden bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze wilde dat het over de wedstrijd ging.
Hadden ze Kennedy nog maar. Typisch zo'n speler die een mannetje kan passeren,die de wedstrijd met een individuele actie kan beslissen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Zweden mist duidelijk een speler zoals Sana.
fifa is pro Zwedenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Nober het volgende:
Is er sneeuw op komst of spelen ze altijd met die gele bal?
Meid.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Gramulanion het volgende:
Elmander stelt zich weer ontzettend aan.
En als Ronaldo het was geweest was het een vieze homo/ jankie etc. etc. geweest.quote:
Nou nouquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
En als Ronaldo het was geweest was het een vieze homo/ jankie etc. etc. geweest.![]()
Hypocriete mensen, bah!
truequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
En als Ronaldo het was geweest was het een vieze homo/ jankie etc. etc. geweest.![]()
Hypocriete mensen, bah!
Meneer is een kennerquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hadden ze Kennedy nog maar. Typisch zo'n speler die een mannetje kan passeren,die de wedstrijd met een individuele actie kan beslissen.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Deze wedstrijd wordt stiekem in Thialf gespeeld.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is dat nou voor kutband op de achtergrond?
Is deze wedstrijd in Nederland ofzo?
De hand van Blatter tegen Ronaldoquote:
Neutraal terrein, Abe Lenstra stadion.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Parafernalia het volgende:
Is erin geplakt voor een beetje sfeerquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:27 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een enorme kutwedstrijd. Ik overweeg om Film1 op te zetten.
Doen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Films op tv kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
Ja echt. Als je je ogen dicht doet waan je je bij het NK Allround op een druilerige zondagmorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat orkest begint me flink te irriteren
Ik krijg een deja-vu van de vuvuzela'squote:Op vrijdag 15 november 2013 21:30 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ja echt. Als je je ogen dicht doet waan je je bij het NK Allround op een druilerige zondagmorgen.
Jij bent echt dom. Ik dacht zelfs even dat dit een post van davy was zo dom is deze opmerking.quote:
Dat weet ik nog, met Brohlin maar ik was natuurlijk voor Stoitchkov's Bulgarije, kut Italianen en Brazilianen die het altijd verpesten.quote:
WK-58quote:
Zo een kwis is best leuk, maar het moet zo te zien weer lollig zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
Sjek SpijkermanWelke idioot bedenkt het terughalen van al die falers
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 15-11-2013 om 21:17:55Kleintje Pils in het Portugees is Pequena Cerveja. #porzwe reageer retweet
Waarom presenteert Jack Spijkerman het dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo een kwis is best leuk, maar het moet zo te zien weer lollig zijn.
Wat? Bron?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
Snap niet dat RTL Jack nog wil hebben nadat hij Humberto heeft beledigd.
Het moet lollig zijn maar het lukt denk ik niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom presenteert Jack Spijkerman het dan?
Bron?quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
"Je bent niet alleen zwart maar ook nog dom."
Johannesquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermaak voor tijdens de rust
nog een kwartier
DWDD is al afgelopen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk even de TVDD van deze week zit ie wel bij
Dat is over de whatsapp overlegd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom presenteert Jack Spijkerman het dan?
Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:36 schreef Parafernalia het volgende:
Gaan we nu ook de reclames becommentariëren?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Cantona maar ik doe niet aan flikkerende-UI's, het was kop of munt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Joost Prinsen inruilen voor Tim Immers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's madness.
Inmiddels had ik al 4 linkjes, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/303959
@1:20
Mijn fragment is langer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels had ik al 4 linkjes, maar toch bedankt.
Bij de NOS duren de analyses even lang.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Commerciële zender, maar het valt niet op
Maar ondertussen drink jij wel Amstel en speel je de Toto.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
Commerciële zender, maar het valt niet op
Eigen schuld.quote:
Zoek het lekker uit met je handelquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ondertussen drink jij wel Amstel en speel je de Toto.
en heb je een Tita Teunmeubelen set in je tuin staan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ondertussen drink jij wel Amstel en speel je de Toto.
Yep.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef R-woud88 het volgende:
Is de return ook bij RTL7 te zien trouwens?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef R-woud88 het volgende:
Is de return ook bij RTL7 te zien trouwens?
En rond de pasen ga ik eitjes van Christine le Duc in de tuin verstoppen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en heb je een Tita Teunmeubelen set in je tuin staan.
Cruijff riep Hijo de puta naar de scheids en werd eruit gestuurd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegen Jan Boskamp zei iemand "fils de pute". Toen sloeg hij 'm het ziekenhuis in.
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor wint het toernooi, dan weet je dat alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |