quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Lekker flossen met het vachtjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Gb eet graag de echte, met tanden en staart en al!
Stiekem zijn de kikkers in bakpak nog koeler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oiquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Toegeven is een stuk makkelijker dan rationeel nadenken en het kost een stuk minder tijd.
Ik zit ook 2de lijn. Kreeg een maand geleden de rekening van een jaarhad ik niet meer verwacht.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ah, blijf je dan nog wel een beetje gezond? Als in, neem je wel fatsoenlijk voedingsstoffen op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon worcestersaus kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
In het kader van de bezuinigingen, is worcestersauce vergelijkbaar met iets? Met ketjap? Of chilisaus? Ik ken het niet en ik heb het nodig in Ingetje haar varkenshaasje-kruidenkaas recept, maar als ik het ook door iets kan vervangen dat ik al heb, scheelt dat weer
Of is het iets dat jullie vaak gebruiken en zo ja, in wat?
Is basis ja, maar je moet wel een eigen bijdrage betalen. Ik moest 220 betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi1ste lijn was ik aanvullend voor, 2de lijn is basis
scheelt weer gelukkig. 1x in de 2 weken moet ik heen nu.
En de comorbiditeit maakt het ook niet heul easy om op te lossen
Ja hoor....quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, blijf je dan nog wel een beetje gezond? Als in, neem je wel fatsoenlijk voedingsstoffen op?
Ja, daar gebruik ik het dus ook altijd voor. Zelf hamburgers maken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon worcestersaus kopen![]()
In de burgerts
Ja, van vorig jaar ja. Dit jaar is dat niet meer. En mijn behandeling is dit jaar begonnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is basis ja, maar je moet wel een eigen bijdrage betalen. Ik moest 220 betalen.
Die comorbiditeit die suckt echt heel hard ja, dat merk ik al als ik ergens een bultje/pijntje voel; 'kanker, ik ga dood' -> hallo OCD
Jep, ga om de twee weken nog langs, maar dat is nu meer vanwege andere problemen dan OCD. OCD is nu maar een klein onderdeel van de behandeling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, van vorig jaar ja. Dit jaar is dat niet meer. En mijn behandeling is dit jaar begonnenVolgend jaar is het ook niet. \O/
Maar je bent nog wel onder behandeling? Of doe je het nu "on your own" ?
Klotequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef IrishBastard het volgende:
Wel vervelend dat ik van dit weekje waarschijnlijk een zenuwbeschadiging of iets heb over gehouden
Mijn linker duim, en wijsvinger een kleeeein beetje, tintelt nu bij aanraking alsof hij 'slaapt', heb er dus ook geen volledig gevoel in
Is na twee dagen nog niet veel minder, dus zal wel even gaan duren
Op zich valt het mee, is alleen raar bij dingen oppakken enzoquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar gebruik ik het dus ook altijd voor. Zelf hamburgers maken!
Heb je geen oven voor nodig, Greys, dus no worries!
*opslaat*quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef roos85 het volgende:
Over burgerts gesproken, gebruik altijd dit recept (jummie)
http://www.spiffsbbq.nl/2010/11/hamburgers.html
Alleen doe ik de uitjes niet door gehakt, maar gewoon bovenop de gegrilde burgert
Doel je nu op mij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in z'n algemeen, en had wel de indruk dat je het ene liever uitsloot door eerst 'het andere te willen proberen'. Als ik dat terugvoer op dingen die ik in mijn omgeving zie, dan wordt dat vooral aanmodderen en 'ik heb toch geen hulp nodig, er mankeert tocht niets aan me' achtige taferelen.
Vandaar
Deelsquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik loop een beetje achtermaar:
[..]
Doel je nu op mij?
Nou, wij hebben een hele poos terug kruidnoten gehaald (halverwege/driekwart oktober ofzo) en die zijn in die afsluitbare bakken van de ikea gegaan en zijn nog steeds lekker hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Bluh ik heb kruidnoten gehaald....En alleen maar omdat mn nichtje van 3 vanmiddag een nootje voor haar had en een nootje voor tante Laysa, nootje voor haar, nootje voor tante laysa.
![]()
ik heb nu al spijt, want die zak moet natuurlijk op
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik loop een beetje achtermaar:
[..]
Doel je nu op mij?
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt besprekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DeelsEn look where it got you
Ze kan toch gewoon door het raam? doen wel meer mensen hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas jij door CV installaties?Dan zet ik m'n schoentjekisten wel vanavond
Breng me niet op ideeënquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon door het raam? doen wel meer mensen hier
Haha ja, we zitten naast elkaar en IB gaf het 'deels' antwoord hardopquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt bespreken
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt bespreken
Koester het maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?
Persoonlijk contact![]()
Meneerroos en ik zitten ook beide met de laptop op schoot op FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?
Persoonlijk contact![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op zich valt het mee, is alleen raar bij dingen oppakken enzoGelukkig geen ledematen gebroken of iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meneerroos en ik zitten ook beide met de laptop op schoot op FOK!
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.quote:
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.
Ik ga ook slapen nu want voel me ineens, sinds laatste uur, een vaatdoek. En moet morgen klimrek voor mn nichtjes en neefjes spelen.
Beterschap Toekquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.
Ik ga ook slapen nu want voel me ineens, sinds laatste uur, een vaatdoek. En moet morgen klimrek voor mn nichtjes en neefjes spelen.
Begin je nou al weerquote:
Hi mopjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet op Fb vandaag wel smakelijk lachen om Queller die een foto van een man naar Greys postte en vond dat die op Henk leek!![]()
![]()
Hai Queller![]()
En te-rechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik voelde me bijna bezwaard dat ik het niet zag
Sterkte girlquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe dan ook, Den Knoblauch moet ook aan de bak, dat wordt wennen maar ik kan dat vast , met een beetje hulp en dus ook jullie tips![]()
Nee hoor....quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Begin je nou al weer
[..]
Hi mopje
[..]
En te-recht
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Begin je nou al weer
[..]
Hi mopje
[..]
En te-recht
Maggi ook meteen maar kopen dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg honger van jullie
Maar idd Krees, worchestersaus is net als ketjap, maggi enzo; onmisbaar
Meneer I. gooit echt overal maggi door, wij hebben een fles van 0,8 literquote:
Dat is wel héél weinigquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest van Nuon de meterstanden doorgeven; Telwerk 1 had 0000000 verbruikt en Telwerk 2 maar 1210 KWh.
En nu is Nuon over de zeik geloof ik; ik moest me verantwoorden voor dit buitensporig lage verbruik.....snap er zelf ook geen kont van, zal wel te maken hebben met de nieuwe metert en de zonnepanelen.
Dus op m'n allerblonTst heb ik dat maar in de toelichting gezet
Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zoquote:
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doetquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt wel 10 minuten staan kijken naar de metert, of de echte stand nog voorbij zou komen, maar het bleef toch echt zo
Ze zullen wel bellen volgende week gok ik.
Er stond ook de vraag bij of wij het afgelopen jaar langdurig niet thuis geweest zijn
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:10 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar 0 gebruikt op een meter zou wel eens kunnen betekenen dat de meter het niet doet
Dat kan natuurlijk ook. Met zonnepanelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of dat je meer 'produceert' dan gebruikt, toch?
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooienquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maggi is nu een van die dingen die ik nooit in huis heb.
Meter is net nieuw, dus daar zal het niet aan liggen lijkt mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Soep, hutspot, alle combi's van AGV, aldus meneer I.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het in moest gooien
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
Dan moet je wel héél toevallig evenveel produceren als dat je gebruikt hè. In het geval van een kapotte meter zou het nog wel eens vervelend uit kunnen vallen, dan mag je alsnog de schatting betalen, zonnepanelen of niet
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staanquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokkenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik weet niet of een nieuwe meter betekent dat het een slimme meter is. Toen bij ons de meters werden vervangen waren het ook tweedehands meters.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meer terugleveren mag ook, en je vertelt mij niet dat een nieuwe meter dan op 0 blijft staan
Oh, dan zal het wel een fout zijn in de aansluiting jaquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
12quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of meer dan je gebruikt. Ik heb geen idee hoeveel panelen Ing heeft liggen en of dat een geloofwaardig scenario is.
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet kloptquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Teruglevering staat in een apart telwerk, het wordt er niet automatisch afgetrokken
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als dat de nul dan idd niet klopt
Hehe, wel mooi, want dat zegt toch nietsquote:
Meneer I. wilde de Slimme Metert niet, die schijnt op afstand uitleesbaar te zijn ofzo en dat vond ie te fraude-gevoeligquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon aan het verhaal van de slimme meters vasthouden, er van uit gaand dat nuon zelf niet meer weet wat voor meters ze eigenlijk gebruiken.
Benieuwd welke je dan in vredesnaam hebt, want terugleveren kan ook prima met de oude meters, die lopen zo mooi letterlijk terugquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wilde de Slimme Metert niet, die schijnt op afstand uitleesbaar te zijn ofzo en dat vond ie te fraude-gevoelig![]()
Tis eentje spiesjaaaaal voor als je zonnepaneeltjes hebt, provided by Liander, die het stroomnetwerk beheert.
Gaat handig hier in het Friesche he?
Ja,en die hadden we dus niet, anders was ie mooi blijven zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Benieuwd welke je dan in vredesnaam hebt, want terugleveren kan ook prima met de oude meters, die lopen zo mooi letterlijk terug
Ssssssstquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:53 schreef IrishBastard het volgende:
Jullie zitten gewoon bij de buren op de dag aansluiting
Mini-intratuin idd, hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:56 schreef IrishBastard het volgende:
Ook een lekker goedkope 'plantjes kas' zeker?
Wat heb je nou voor die panelen betaald? Wij kregen een aanbod om het ook te doen, krijg de offerte nog.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
De paneeltjes hebben sinds juni al bijna 1200 kWh binnengeharkt
Halloquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaaar is Rewimo als je haar nodig hebt
Beetje opgeknapt ? Succes met klimtoestel zijn straks !quote:
heb geen hoofdpijn meer. Alleen nog beetje grieperig haha.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:37 schreef Adnap het volgende:
[..]
Beetje opgeknapt ? Succes met klimtoestel zijn straks !
Wacht maar tot je 40 wordtquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb geen hoofdpijn meer. Alleen nog beetje grieperig haha.
Wordt steeds lastiger zo dicht naar de 30 toe. Zijn maar 4 van de 5 kleintjes vandaag begreep ik.
Veel plezierquote:
Dus daar komt die vermoeidheid vandaan...quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:10 schreef Adnap het volgende:
Mogge, nou ben uit bed maar verre van fit dus zo op de bank. Bloeduitslagen alles was goed, behalve dat er een virus in mijn bloed zit dat men Influenza noemt. Griep dus en kwestie vna uitzieken.
Zal Rewimo ff roepen voor die meterstanden, die kan je vast helpen: edit ze komt er zo aan
uitstekend ! Dus gewoon zo doorgaan en voortaan eerder ziek melden (stond met 39.1 nog les te geven *oeps* )quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus daar komt die vermoeidheid vandaan...
Hoe waren je vitamine-waarden?
Tevens, goedemorgen![]()
hahaha dan zijn ze zelf pubers dan zie ik ze vast niet zo vaak meer. En dat geeft niet. Dat hoort erbij.quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 40 wordt, ik hoop dat ze je een beetje heel laten vandaag
quote:Op zaterdag 16 november 2013 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Moest effe alles lezen.
Eerste vraag: heb je je teruglevering van de zonnepanelen officieel aangemeld? Daar is een of andere site voor.
Tweede vraag: heb je enkel- of dubbeltarief?
Correct... correct... ze bevestigen dat je een probleem hebtquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
1. Ja, ik geloof het wel, dat was meneer I. z'n pakkie an.
2. Dubbeltarief.
Waren dat de correcte antwoorden?
Dat weet ik niet zeker. Maar voorzover ik weet moet je nu ook je terugleverstanden kunnen invoeren bij Mijn Meterstanden. En als je terugleverstanden kunt invoeren bij jouw meter lijkt me dat het bekend is dat je teruglevertquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Tombo, Cat en Takke
Rewimo, zou ik dat 1e moeten kunnen zien op Mijn Nuon?
Dank uquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Eetse Tombo, Cat en Takke
Rewimo, zou ik dat 1e moeten kunnen zien op Mijn Nuon?
Daar heeft ie niet om gevraagd, alleen hooglaaggas.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Maar voorzover ik weet moet je nu ook je terugleverstanden kunnen invoeren bij Mijn Meterstanden. En als je terugleverstanden kunt invoeren bij jouw meter lijkt me dat het bekend is dat je teruglevert
Euh... ik heb mijn vraagbaak hier niet maar ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heeft ie niet om gevraagd, alleen hooglaaggas.
Weet je zo welke site dat is van dat aanmelden?
Dan ga ik es ff checken
smakelijk vrouw Takke. Is het al sjoeldag?quote:
Over een paar dagenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
smakelijk vrouw Takke. Is het al sjoeldag?
Als je je daar aangemeld hebt, moet het bekend zijn bij je leverancier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Haha, dank u!
Ik ga de laptop es aanzwengelen en puzzelen.
En Nuon bellen of onze panelen bekend zijn bij hun.
Goeiemorgen langslaperquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen, ff lekker uitgeslapen, mag wel hè![]()
Eerst even rustig wakker worden, douchen, boodschapjes halen en dan zien we verder wel wat we gaan doen. Bij jullie ook zo mistig trouwens?
Ik heb me destijds helemaal niet bemoeid met de aanschaf van de panelen en alles erom heen, dat was een project van meneer I. en z'n vader.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je je daar aangemeld hebt, moet het bekend zijn bij je leverancier.
Kun je er iets over terugvinden in Mijn Nuon?quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me destijds helemaal niet bemoeid met de aanschaf van de panelen en alles erom heen, dat was een project van meneer I. en z'n vader.
Had ik het maar wel gedaan
Nee, helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kun je er iets over terugvinden in Mijn Nuon?
Ja stond laats ook al in de krantquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Candaasje het volgende:
Oef, sterkte Laysa.....
Ik krijg net een mailtje van de dierenbescherming:
Beste mevrouw XXX,
U was een van de 137.123 mensen die onze petitie tegen het afschieten van zwerfkatten heeft getekend. En dat blijkt niet voor niets te zijn geweest! Deze week heeft de Tweede Kamer in meerderheid besloten dat katten in Nederland niet meer mogen worden afgeschoten.
(en dan nog meer blablabla..)
![]()
Ik weet wel dat het zwerfkattenprobleem aangepakt moet worden, maar afschieten was/is naar mijn idee niet de beste manier. Dus ik ben blij
Laysa succes met de stuiterende kleutersquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:31 schreef Laysa het volgende:
![]()
Net zoals half nederland helemaal brak, maar ik moet strakn naar het verjaardags feestje van mn neefje...Met 4 rondstuiterende kleuters. Want dan is de Sint inmidels op tv aan gekomen...
Takke jij ook veel plezier natuurlijkquote:
Ik ook want ik had ook getekendquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Candaasje het volgende:
Oef, sterkte Laysa.....
Ik krijg net een mailtje van de dierenbescherming:
Beste mevrouw XXX,
U was een van de 137.123 mensen die onze petitie tegen het afschieten van zwerfkatten heeft getekend. En dat blijkt niet voor niets te zijn geweest! Deze week heeft de Tweede Kamer in meerderheid besloten dat katten in Nederland niet meer mogen worden afgeschoten.
(en dan nog meer blablabla..)
![]()
Ik weet wel dat het zwerfkattenprobleem aangepakt moet worden, maar afschieten was/is naar mijn idee niet de beste manier. Dus ik ben blij
Ben benieuwd of het werkt voor jequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Qwea het volgende:
Jaaaaa, mijn imak reumahandschoenen zijn binnen
Ah kijk, nou dan is je meter dus niet in orde. Ik vind het wel vreemd dat je dit bij een andere meter ook had. Lijkt wel of er dan iets niet goed aangesloten is qua schakeling voor dubbeltariefquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, onder Mijn Contract staat dat we nacht-actietarief hebben, dus ze weten het dus wel
Bij die vorige meter bleef stand 1 staan vanaf het moment dat de panelen erop kwamen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah kijk, nou dan is je meter dus niet in orde. Ik vind het wel vreemd dat je dit bij een andere meter ook had. Lijkt wel of er dan iets niet goed aangesloten is qua schakeling voor dubbeltarief
Degene die ze geleverd heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Rewimo het volgende:
Hm als ik dat zo hoor lijkt het toch wel een probleem met de aansluiting van de zonnepanelen op je meter. Wie heeft die aansluiting aangelegd?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinterklaas![]()
"even wuiven misschien"
Inderdaad.. Bram was toch statiger.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die man zo hyper-de-pieper...
Hij is... wat? Honderden jaren oud? En hij loopt de pieten eruitquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Bram was toch statiger.
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die man zo hyper-de-pieper...
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is... wat? Honderden jaren oud? En hij loopt de pieten eruit![]()
De enige echte sintquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En Bram was maar iets ouder toen 'ie begon, maar da's toch een ander type.Bram
Datquote:
NSA-Pietquote:
Hij is in ieder geval de meest kwieke 600-plusser die ik kenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef Laysa het volgende:
Wheheh heerlijk die Jochem
Ach en deze sint begint ook aan je te groeien hoor...Vind hem lekker eigentijds
eerste jaar was wennen. Vorig jaar nog een beetje en nu is het wat mij betreft al 'gewoon'. Dag hoor!quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:49 schreef Laysa het volgende:
Wheheh heerlijk die Jochem
Ach en deze sint begint ook aan je te groeien hoor...Vind hem lekker eigentijds
Ik heb ze nu aan. Compressie is iig behoorlijk. De knokkels zitten goed afgedekt en ze zitten lekker strak.quote:
kan maar het moet nog 40 min in de oven dan eten we wel heel laat en dat trekt ean niet. En als het kastje dan nog opgehangen moet worden in haar kamer lukt het helemaal niet want dan is het alweer bedtijd. ach zonder smaakt het vast ook want ik heb er spekjes en champions doorheen gedaan en dat doe ik anders ook nooit.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Zo, ik deed even een klein rondje AppieEn met lijstje alleen het hoognodige gekocht. De rest dinsdag weer bij de Lidl. En ik heb goed op de bonus gelet, kreeg ¤ 8,36 bonuskorting haha!
Bij de Marskramer wat voorraadbussen/trommels gekocht ook.
Ik ga het nog leuk vinden.
Laat de horrorwinter maar komenWij (en de beestjes) hebben genoeg voorlopig.
Hahaha ja nog even en we zijn preppersquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Ik krijg acute neigingen om de voorraadkasten te reorganiseren, maar daar wachten we nog maar even mee. Goed gevulde en georganiseerde voorraadkasten![]()
Ik zou echt een prepper zijn als ik genoeg ruimte hadquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja nog even en we zijn preppers![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:18 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zou echt een prepper zijn als ik genoeg ruimte had![]()
Ik ben echt dol op voorraden. Ook een beetje ingegeven door het feit dat toen ik op mezelf ging wonen (en vele jaren daarna) totaal geen cent te makken had en er ook niet zo goed mee om kon gaan (want nooit geleerd). Sindsdien heb ik een beetje hoardneigingen zodat er altijd te eten in huis isquote:Op zaterdag 16 november 2013 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Het eerste dat een prepper op voorraad moet hebben is veel pakken/jerrycans/flessen drinkwater. Dat zou ik dan weer zonde vinden om in mijn voorraadkast te proppen, want dat gaat uiteindelijk toch over de datum als je het telkens gewoon uit de kraan drinkt. Dus op dat vlak zal ik nooit een prepper worden denk ik![]()
Hoewel, ik herinner me vorig jaar (of langer geleden, weet niet meer) dat ze hier in de straat iets met de waterleiding deden en dat je dan daarna drie dagen je water eerst moest koken voor het te drinken. Toen waren de pakken Barleduc toch wel fijn om het dierendrinkwater enzo ook aan te vullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:37 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik was vergeten uit te loggen dus ik was er wel terwijl ik er niet was![]()
Moet braaf zijn want Sint weer in het land![]()
even volgende niet lezen als je geen zin hebt in depressieve zooi
Het kan wel opluchten om het eens te uiten hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat jullie er toch samen uitkomen maar het is wel lastig als hij niet wil (of in staat is om te) praten.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 16-11-2013 17:13:59 ]Waar het stinkt is het warm.
Dat, er ligt al 2 weken een stapeltje a4 op de tafel, als ik een rijm-zin bedenk schrijf ik dat meteen op maar daarna is er in het geheel geen touw meer aan vast te knopen. Ik wil niet meteen aan een wir-war gedicht al herkent worden, ik val meteen door de mandquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Inpakken moet ik ook nog, en een gedicht... wachten tot ik inspiratie krijg, dan rolt het er meestal wel in 1x uit
Jij hebt best wel een kenmerkende schrijfstijl jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 16:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat, er ligt al 2 weken een stapeltje a4 op de tafel, als ik een rijm-zin bedenk schrijf ik dat meteen op maar daarna is er in het geheel geen touw meer aan vast te knopen. Ik wil niet meteen aan een wir-war gedicht al herkent worden, ik val meteen door de mand![]()
Ha! Jij hebt een vrouwquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Ik heb vandaag het cadeautje voor mijn SS gevondenIk hoop dat ze het net zo tof vind als ik
Lekker is dat hè, om hét te hebben gevonden. Ik verkneukel me al op de uitpakavondquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Ik heb vandaag het cadeautje voor mijn SS gevondenIk hoop dat ze het net zo tof vind als ik
Ik denk ook wel dat toek er reuze blij mee isquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
Dat iig Toek en Kper afvallen. 2 dusquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:09 schreef Puala het volgende:
[..]
En hoeveel stappen ben je nu verder?
Ksssst, in je mand jijquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij hebt best wel een kenmerkende schrijfstijl ja
Time fliesquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:18 schreef Adnap het volgende:
Oh ja SS... zou ik dit weekend doe, wordt dus volgend weekend, alles kan ik nl zo in de buurt opvissen en t gedicht is al klaar, maar we hebben toch nog ff ?
Momenteel aan het aankomen, met mijn in roomboter gebakken hertenbiefstuk met jachtsaus (gemaakt met 150ml water en 100ml rode wijn) en rösti en bruine bonen on the sidequote:Op zaterdag 16 november 2013 17:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat iig Toek en Kper afvallen. 2 dus
álles? Heb jij zo veel kadootjes voor mij dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:18 schreef Adnap het volgende:
Oh ja SS... zou ik dit weekend doe, wordt dus volgend weekend, alles kan ik nl zo in de buurt opvissen en t gedicht is al klaar, maar we hebben toch nog ff ?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Op zaterdag dus... Dat was niet helemaal de bedoeling, naja.
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net pepernoten gebakken en ze zijn echt ZO lekker![]()
Nee joh, laat maar staanquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Als jou dat niet uit komt doen we het op de vrijdag (scheelt weer één dag spanning)
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik stuur er 1 naar je op per postduif
Shoarmaquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ga eens de sausjes maken en de kip kruiden voor de shoarma
21 decemeber zul je wetenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
álles? Heb jij zo veel kadootjes voor mij dan?
1?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik stuur er 1 naar je op per postduif
En dat is wijs want 8 kilo kwijt, dan is één hele pepernoot al een luxe jonghuquote:
Yepquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:51 schreef Rewimo het volgende:
Stomme teef met scherpe oren, dat dan weer wel
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Momenteel aan het aankomen, met mijn in roomboter gebakken hertenbiefstuk met jachtsaus (gemaakt met 150ml water en 100ml rode wijn) en rösti en bruine bonen on the side![]()
Oh, en die hertenbiefstuk is van de Lidl
Pm me het recept?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
Ga ik doenquote:
quote:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspxquote:
Haha ja het gaat goed!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Greys hoort "Lidl" en is er gelijk wakker van![]()
Gaat goed met je hamsterpraktijken hè![]()
(nou ik nog)
leuk. hoe gaat het met de poezels? Frasier heeft last van de mist, hij ligt liever binnenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een nieuwe krabton voor onze katten besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel ja zeg, 2 stukken taart! Boffertquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:37 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks 2 stukken taart op...Moet even niet meer aan snoep of eten denken
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:40 schreef Greys het volgende:
Pepernoten zelf bakken is lekker!
Ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar toen had ik het recept verkeerd gelezen en er (veel) te veel suiker bij gegooid. Toen waren ze helemaal uitgelopen na het bakken en waren het een soort kletskoppen
Wasda? Mislukte arreslee?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:42 schreef Oognip het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin?
[ afbeelding ]
omnomnomnomquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspx
Heb het niet zelf bedacht.
ja! We roddelen heul nietquote:
hoe ze het toch verzinnen héquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Een krabmeubel voor katten in de vorm van een slee inderdaad
Die hebben wij hier ook en het is een absoluut succes! Hoop dat ze er bij jou net zoveel plezier van hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn om te horen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook en het is een absoluut succes! Hoop dat ze er bij jou net zoveel plezier van hebben
Hij is hier nog steeds heel en ze hanger er echt alle drie in. En hij staat al een poosjequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wij hebben nu steeds van die krabtonnen gehad met maar een klein stukje van dat krabspul, de rest gewoon zacht, maar dat krabspul trekken ze zo aan gort en raakt los. Dat is bij die nieuwe denk ik anders he?
Ik heb deze al meer dan 2 jaar en ondanks het tuig hier mankeert er nog helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wij hebben nu steeds van die krabtonnen gehad met maar een klein stukje van dat krabspul, de rest gewoon zacht, maar dat krabspul trekken ze zo aan gort en raakt los. Dat is bij die nieuwe denk ik anders he?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is hier nog steeds heel en ze hanger er echt alle drie in. En hij staat al een poosje
Superquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb deze al meer dan 2 jaar en ondanks het tuig hier mankeert er nog helemaal niets aan.
Kruidnootjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspx
Heb het niet zelf bedacht.
Het was heerlijk!quote:
Ik heb er ook een paar van deze, alleen bij mij zit er niet zo'n dikke stoffen rand op. Maar de katten vinden het desondanks prima, alhoewel ik denk dat ze met zo'n dikke rand nog beter zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet me denken aan mijn vorige kat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Meneer Knoblauch is met HHH net aan de avondwandel, zie ik dat kleine harige kontje zo samen met haar grote held samen de straat uit lopen en dan stróóm ik volDie twee samen zijn echt zo dikke maatjes, en HHH wil, als het donker is dus niet met mij mee, nee, dan moet de grote baas mee want dat is toch zeker wel zo veilig, zo in het donker
![]()
En morgen gaat ze in bad, de rommelige haarbal is morgen weer een zachte en gladde donsbal
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?quote:
Laat het haar volgende keer anders gewoon opnemen, zo'n USB-stickje is een stuk makkelijker over te dragen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Ja!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?
Doorfluistertjequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ben benieuwd of het dan net zo gaat als vroeger bij dat fluister-in-je-oor-spelletjeDat er aan het eind van de sliert mensen een totaal ander verhaal uit komt dan dat het 't eerste oor in ging.
quote:
ik niet. Ik ga nu pas weg bij mn jarige oomquote:
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit een film te kijken met Dingetje Aniston en Kevin Costner en Mark Ruffalo.
Ze hoort in de film bij die Ruffalo maar ze doet het een nachtje met Kevin Costner.
Ze eindigt met haar verloofde Ruffalo, maar ik vond Costner - ondanks een stuk ouder - way hotter en toffer en slimmer en alles. WAAROM KIEST ZE DE VERKEERDE
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever afterquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.
Na Mark Ruffalo even gegoogeld te hebben moet ik zeggen dat je een punt hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever after![]()
Mark is misschien knapper, maar Kevin is veel hotter. Toch? TOCH???
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam Sandlerquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:49 schreef Goodbye het volgende:
Om teleurstellingen te voorkomen gewoon nooit een Jennifer Aniston-film kijken.![]()
Behalve dan "He's just not that into you", maar daar heeft ze maar een bijrolletje.
quote:
Nergens last van hier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand, het bokt als een gek.
Adam Sandlerquote:[..]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam SandlerEn ze hadden nog chemistry ook, ik snap het niet
Van 18 januari 1955 volgens imdb.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Kevin Costner?
Want ik zou hem ook doen
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.quote:
Welterusten dan.quote:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.
Slaap lekker!quote:
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.quote:Op zondag 17 november 2013 00:13 schreef Goodbye het volgende:
Really?Ik heb vanavond The Vow gekeken!
Altijd goed met die chick van The Notebook
The Notebookquote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.
Wijvenfilms kijk ik ook wel eens hoor.quote:Op zondag 17 november 2013 00:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The NotebookMaar wel een beetje een wijvenfilm, wellicht.
Ik ga ff voor je googlen hoe ze heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |