ik niet. Ik ga nu pas weg bij mn jarige oomquote:
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
Ik zit een film te kijken met Dingetje Aniston en Kevin Costner en Mark Ruffalo.
Ze hoort in de film bij die Ruffalo maar ze doet het een nachtje met Kevin Costner.
Ze eindigt met haar verloofde Ruffalo, maar ik vond Costner - ondanks een stuk ouder - way hotter en toffer en slimmer en alles. WAAROM KIEST ZE DE VERKEERDE
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever afterquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat anders de film "drama-punten" verliest.
Na Mark Ruffalo even gegoogeld te hebben moet ik zeggen dat je een punt hebt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou nee dit is kennelijk happily ever after![]()
Mark is misschien knapper, maar Kevin is veel hotter. Toch? TOCH???
Zeg nou zelf:
[ afbeelding ]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam Sandlerquote:Op zaterdag 16 november 2013 23:49 schreef Goodbye het volgende:
Om teleurstellingen te voorkomen gewoon nooit een Jennifer Aniston-film kijken.![]()
Behalve dan "He's just not that into you", maar daar heeft ze maar een bijrolletje.
quote:
Nergens last van hier.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand, het bokt als een gek.
Adam Sandlerquote:[..]
Ik probeerde net dus drie keer te posten dat ik van de week een film met Jennifer A zag samen met... hou je vast... Adam SandlerEn ze hadden nog chemistry ook, ik snap het niet
Van 18 januari 1955 volgens imdb.quote:Op zaterdag 16 november 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Hoe oud is Kevin Costner?
Want ik zou hem ook doen
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.quote:
Welterusten dan.quote:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 17 november 2013 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat er gewoon een paar internet probleempjes hebben.
Slaap lekker!quote:
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.quote:Op zondag 17 november 2013 00:13 schreef Goodbye het volgende:
Really?Ik heb vanavond The Vow gekeken!
Altijd goed met die chick van The Notebook
The Notebookquote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"The Vow" en "The Notebook" beide nooit gezien, dus geen idee over welke chick het gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |