Die hebben wij hier ook en het is een absoluut succes! Hoop dat ze er bij jou net zoveel plezier van hebbenquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een nieuwe krabton voor onze katten besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn om te horen!quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Die hebben wij hier ook en het is een absoluut succes! Hoop dat ze er bij jou net zoveel plezier van hebben
Hij is hier nog steeds heel en ze hanger er echt alle drie in. En hij staat al een poosjequote:Op zaterdag 16 november 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wij hebben nu steeds van die krabtonnen gehad met maar een klein stukje van dat krabspul, de rest gewoon zacht, maar dat krabspul trekken ze zo aan gort en raakt los. Dat is bij die nieuwe denk ik anders he?
Ik heb deze al meer dan 2 jaar en ondanks het tuig hier mankeert er nog helemaal niets aan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Wij hebben nu steeds van die krabtonnen gehad met maar een klein stukje van dat krabspul, de rest gewoon zacht, maar dat krabspul trekken ze zo aan gort en raakt los. Dat is bij die nieuwe denk ik anders he?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is hier nog steeds heel en ze hanger er echt alle drie in. En hij staat al een poosje
Superquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb deze al meer dan 2 jaar en ondanks het tuig hier mankeert er nog helemaal niets aan.
Kruidnootjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 18:39 schreef Oognip het volgende:
Ik doe even een linkje http://allrecipes.nl/recept/12904/pepernoten-bakken.aspx
Heb het niet zelf bedacht.
Het was heerlijk!quote:
Ik heb er ook een paar van deze, alleen bij mij zit er niet zo'n dikke stoffen rand op. Maar de katten vinden het desondanks prima, alhoewel ik denk dat ze met zo'n dikke rand nog beter zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een nieuwe krabton voor onze katten besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet me denken aan mijn vorige kat.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Meneer Knoblauch is met HHH net aan de avondwandel, zie ik dat kleine harige kontje zo samen met haar grote held samen de straat uit lopen en dan stróóm ik volDie twee samen zijn echt zo dikke maatjes, en HHH wil, als het donker is dus niet met mij mee, nee, dan moet de grote baas mee want dat is toch zeker wel zo veilig, zo in het donker
![]()
En morgen gaat ze in bad, de rommelige haarbal is morgen weer een zachte en gladde donsbal
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?quote:
Laat het haar volgende keer anders gewoon opnemen, zo'n USB-stickje is een stuk makkelijker over te dragen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je wel notities, zodat Cat die weer aan mij kan overdragen dan de 25e?
Ja!quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak jij dan notities voor de pré-kerstmeet?
Doorfluistertjequote:Op zaterdag 16 november 2013 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ben benieuwd of het dan net zo gaat als vroeger bij dat fluister-in-je-oor-spelletjeDat er aan het eind van de sliert mensen een totaal ander verhaal uit komt dan dat het 't eerste oor in ging.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |