Niet over jezelf nadenken maar je aandacht focussen op de ander. Dan heb je vanzelf een natuurlijke lichaamstaal, oogcontact, ben je ontspannen enz.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet over jezelf nadenken maar je aandacht focussen op de ander. Dan heb je vanzelf een natuurlijke lichaamstaal, oogcontact, ben je ontspannen enz.
WTF is Arie?quote:
Ken je Arie niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
[..]
WTF is Arie?
True story. Aan de andere kant kan ik dan ook een grote creep zijn.
Nee.quote:
Gozer, ik weet niet over wie je het hebt. De Fok! autisten humor mis ik even.quote:
Nou gebrek aan sociale vaardigheden heb je zeker. Zeg...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer, ik weet niet over wie je het hebt. De Fok! autisten humor mis ik even.
Lol jij gaat doorhameren over een grap die ik overduidelijk niet begrijp...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou gebrek aan sociale vaardigheden heb je zeker. Zeg...![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol jij gaat doorhameren over een grap die ik overduidelijk niet begrijp...
Heel herkenbaar. Ik ben ook heel zelfbewust en ik ben er ook continu mee bezig wat anderen van me zouden kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is een beetje, ik ben totaal niet bang voor sociaal contact ofzo. Ik ben altijd diegene die het langste blijft plakken. Maar ik denk wel bewust over alles na.
Autisten humor hebbenquote:
Dus je kent EN Arie niet EN ik moet de grap uitleggen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Autisten humor hebben![]()
Deze humor niet uitleggen maar wel steeds herhalen
Dat is normaal gast. Of kom je uit een tokkie gezin? Fatsoenlijke ouders laten hun kinderen pas na hun 16de echt uit gaan, met alcohol etc.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:09 schreef Roadtrip het volgende:
Mwah misschien verschillende degradaties. Toen ik 14 ofzo was ging ik nooit uit.
Gozer doe zelf normaal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is normaal gast. Of kom je uit een tokkie gezin? Fatsoenlijke ouders laten hun kinderen pas na hun 16de echt uit gaan, met alcohol etc.
Ik zou eens met een psycholoog gaan praten met zo'n jeugd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:01 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer doe zelf normaal.![]()
Toen jij 14 was ging je alleen met je ouders om? Mijn vrienden waren al aan het zuipen, smoken en feesten.
Toen ik 14 was deed ik er niet zo aan mee. Toen ik 15 was veranderde dat echter omdat ik alleen woonde in een echt huis. (Lang verhaal)
Het zorgde er dus voor dat er 24/7 een feestje was bij mij thuis. Ik moest slapen met oordopjes in vanwege de muziek en het geschreeuw.Oh en mijn eerste doe het zelf klus ooit was een slot op de deur van mijn slaapkamer omdat je anders wakker wordt omdat mensen seks hebben in je bed. Met jouw ernaast.
Mijn jeugd was geweldig. Wat heb je liever in het leven dan plezier?quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik zou eens met een psycholoog gaan praten met zo'n jeugd.
Fijn om te horen dat je het als een goede tijd hebt ervaren. Maar het lijkt me wel een chaotische, onstabiele jeugd, en dat kan op latere leeftijd toch wel naar boven komen als iets negatiefs.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Mijn jeugd was geweldig. Wat heb je liever in het leven dan plezier?
(al was dat geneuk in mijn slaapkamer wel echt rot. Het duurde ook echt een week ofzo voordat ik dat slot werkend had)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |