whehequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:59 schreef LangeJan het volgende:
Valt keihard zuipen op een bedrijfsborrel en om 22.00 in slaap vallen aan de bar hier ook onder
Niks mis mee toch? Op sociaal vlak misschien wat awkward, maar dat moet men maar accepterenquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wheheook wel eens gehad, werd verderop gewoon nog keihard muziek gedraait ik lekker dutje doen
Thx, ik weet nu wat er mis is met mij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef katindeboom het volgende:
Je mag kiezen TS:
- http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwijkende_persoonlijkheidsstoornis
soberzo, als jij iemand ziet tukken dan laat je 'm toch ook met rust?quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:36 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Op sociaal vlak misschien wat awkward, maar dat moet men maar accepteren![]()
Ze hebben mij ook lekker laten slapen, dus wat dat aangaat.
Echt? Toen ik in slaap viel in de club werden er foto's gemaakt...quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
soberzo, als jij iemand ziet tukken dan laat je 'm toch ook met rust?
Niet over jezelf nadenken maar je aandacht focussen op de ander. Dan heb je vanzelf een natuurlijke lichaamstaal, oogcontact, ben je ontspannen enz.quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet over jezelf nadenken maar je aandacht focussen op de ander. Dan heb je vanzelf een natuurlijke lichaamstaal, oogcontact, ben je ontspannen enz.
WTF is Arie?quote:
Ken je Arie niet?quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
[..]
WTF is Arie?
True story. Aan de andere kant kan ik dan ook een grote creep zijn.
Nee.quote:
Gozer, ik weet niet over wie je het hebt. De Fok! autisten humor mis ik even.quote:
Nou gebrek aan sociale vaardigheden heb je zeker. Zeg...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:05 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Gozer, ik weet niet over wie je het hebt. De Fok! autisten humor mis ik even.
Lol jij gaat doorhameren over een grap die ik overduidelijk niet begrijp...quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou gebrek aan sociale vaardigheden heb je zeker. Zeg...![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Lol jij gaat doorhameren over een grap die ik overduidelijk niet begrijp...
Heel herkenbaar. Ik ben ook heel zelfbewust en ik ben er ook continu mee bezig wat anderen van me zouden kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is een beetje, ik ben totaal niet bang voor sociaal contact ofzo. Ik ben altijd diegene die het langste blijft plakken. Maar ik denk wel bewust over alles na.
Autisten humor hebbenquote:
Dus je kent EN Arie niet EN ik moet de grap uitleggen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 18:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Autisten humor hebben![]()
Deze humor niet uitleggen maar wel steeds herhalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |