Het is een beetje, ik ben totaal niet bang voor sociaal contact ofzo. Ik ben altijd diegene die het langste blijft plakken. Maar ik denk wel bewust over alles na.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:46 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Dat ligt dan boven het gemiddelde.
En je mag kiezen, want zijn nagenoeg hetzelfde.
Een echte gothic dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:48 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is een beetje, ik ben totaal niet bang voor sociaal contact ofzo. Ik ben altijd diegene die het langste blijft plakken. Maar ik denk wel bewust over alles na.
Neequote:
Toch apart dat je zo makkelijk uitgaat dan. Je bent de boel niet aan het flessen, toch? Beetje respect voor de ware autist.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga liever uit om mensen te ontmoeten dan dat ik extra echte vrienden wil.
Don't know man. Sommige mensen zijn bezopen eleganter.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:16 schreef Jv1994 het volgende:
druk maken om dingen je die dronken doet...
niemand weet het toch man en niemand is het sowieso opgevallen
Ik zeg altijd als ik dronken benquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:26 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Don't know man. Sommige mensen zijn bezopen eleganter.
Misschien score ik vanavond weer...quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:17 schreef n8n het volgende:
Het is beter als je minder neuks geeft vanaf nu
Gozerquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit topic matcht niet echt bepaald met deze
KLB / Op de website van een gaybar
Dus de conclusie is dat je zelfs dingen gaat verzinnen om je stoerder te voordoen op FOK!
Geen idee. Normaal gesproken niets. Gisteren deed ik alleen alles verkeerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:25 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat heb jij met vriendinnen van de barman btw?
Wat een bekentenis dit. Dit deed mij meer dan alle ontknopingen van 'Undercover in Nederland' bij elkaar.quote:Laat ik het meteen toegeven. Ik ben niet per se de persoon met de grootste sociale vaardigheden.
In dat andere topic ging het daar ook al overquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:27 schreef Roadtrip het volgende:
Geen idee. Normaal gesproken niets. Gisteren deed ik alleen alles verkeerd.
Nee man, doe normaal. Hoe durf je.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:01 schreef Roadtrip het volgende:
Zijn er nog meer Fok!ers die een beetje introvert zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |