alle beetjes helpen om het knelpunt op te lossen.quote:
Nou ja, een hoop spoor kan weg nu de werkplaats dicht is, maar het wordt wel een zooitje natuurlijk, met die driesprong daar.quote:Op zondag 17 november 2013 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
alle beetjes helpen om het knelpunt op te lossen.
Ben ook benieuwd hoe ze zich de sporenlayout rond Zwolle voor zich zien, want daar moet ook nog flink aan gesleuteld worden
In het weekend, zeker bij werkzaamheden, is er vrijwel niemand ten opzichte van doordeweeks die met trein naar Amsterdam gaat. 90% van de reizigers doordeweeks zijn studenten die in Hoorn overstappen richting Alkmaar (ROC) of naar Amsterdam (HvA) gaan plus de mensen die werken in Amsterdam. Die reizen niet weekends, dus dan hou je heel weinig over. Dat past wel in een drietje.quote:Op zondag 17 november 2013 17:57 schreef greavy het volgende:
[..]
En die ene hond laat jij lekker in een SGM'etje reizen? In Enkhuizen stond genoeg IC-waardig materieel (ja, daar zie ik een VIRM ook onder)
denk dat het wel wat mee zal vallen.quote:Op zondag 17 november 2013 18:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou ja, een hoop spoor kan weg nu de werkplaats dicht is, maar het wordt wel een zooitje natuurlijk, met die driesprong daar.
Dat vind ik zo'n teleurstellende route...quote:Op zondag 17 november 2013 19:36 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Een ICE-3M stel is onderweg van Augsburg naar München en passeert de fotograaf als hij net zijn topsnelheid heeft bereikt.
[ afbeelding ]
Een krappe 15 minuten later staat het stel net gearriveerd te München Hbf.
Echt even lang vol trappen zit er helaas niet in nee..quote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n teleurstellende route...
Dat ook, maar ook de omgeving is niet echt mooi nagemaakt, en hij is nogal kort, zeker met de ICE. Met een RE is het juist weer heel saai.quote:Op zondag 17 november 2013 19:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Echt even lang vol trappen zit er helaas niet in nee..
(Als je je aan de regels houdt tenminste)
De PZB juist behandelen is dan wel weer een uitdaginkje. Maar goed, ik rij ook liever op Britse routes, en dan alleen op seinen en borden, dus zonder HUD.quote:Op zondag 17 november 2013 19:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n teleurstellende route...
Bijna inderdaad, dus niet helemaal. Ik kan me zo geen driewegwissels bedenken in Nederland.quote:Op zondag 17 november 2013 18:45 schreef dennistd het volgende:
Het enige wat ik me zo kan bedenken is spoor 10 op Utrecht Centraal, dat zijn een linker- en rechterwissel die bijna in elkaar zitten.
Aan de HUD heb je sowieso weinig in een HST, je wordt gedwongen op PZB te rijden. Overigens is de max snelheid 305 km/h die je met een dubbel setje kan halen..quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De PZB juist behandelen is dan wel weer een uitdaginkje. Maar goed, ik rij ook liever op Britse routes, en dan alleen op seinen en borden, dus zonder HUD.
Nog even doorgezocht, maar niets gevonden.quote:Op zondag 17 november 2013 21:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bijna inderdaad, dus niet helemaal. Ik kan me zo geen driewegwissels bedenken in Nederland.
Dat is inderdaad een uitdaging, zeker met de BR143 tussen Keulen en Dusseldorf.quote:Op zondag 17 november 2013 21:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De PZB juist behandelen is dan wel weer een uitdaginkje. Maar goed, ik rij ook liever op Britse routes, en dan alleen op seinen en borden, dus zonder HUD.
Ik heb volgens mij eens op de site van (de hier niet altijd even onomstreden) Nico Spilt gelezen dat er in Nederland geen driewegwissels (meer) zijn.quote:Op zondag 17 november 2013 22:05 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nog even doorgezocht, maar niets gevonden.
Wel in België, bij Mariembourg:
[ afbeelding ]
Misschien is drie minuten voor vertrek niet kort genoeg?quote:Op maandag 18 november 2013 07:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoere NS weerhoppa lekker +19 terwijl er drie minuten voor vertrek nog niets aan de hand was. Zelfs het totaal ambitieloze "doe korr voor vertrek de reisplanner-check" is al te veel gevraagd
sterf kapot
waardeloze mongolentent
Oog voor je core business, kan je aan NS wel over latenquote:Op maandag 18 november 2013 09:03 schreef Facepalm het volgende:
Op station Zwolle staan mensen van de NS bij de brug voor de Fillipijnen te bedelen.
Zonnetje40, haar dochter en ik moesten gisteren naar Amersfoort Schothorst. Zaterdagavond tegen middernacht voor de zekerheid even op ns.nl gekeken, want ik wist dat er hier en daar wel wat werkzaamheden waren.quote:Op maandag 18 november 2013 07:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Vervloekte hoere NS weerhoppa lekker +19 terwijl er drie minuten voor vertrek nog niets aan de hand was. Zelfs het totaal ambitieloze "doe korr voor vertrek de reisplanner-check" is al te veel gevraagd
sterf kapot
waardeloze mongolentent
Not even close.quote:Op zondag 17 november 2013 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar bij Zwolle, de richtingen Meppel-Ommen / Heino / Wijhe, het lijkt er best op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |